跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11870


6541#
發表於 09-3-9 23:24 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:20 發表


咩叫 PIP ?????

pip利用故事、律動、音樂、遊戲,啟發他們的發揮想像力,同時學習聆聽,培養對音樂的觸覺和身體協調,增強模仿力及表達能力。
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 1225


6542#
發表於 09-3-9 23:34 |只看該作者
我都好緊張呀
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:10 發表




我明早9:00先入院....下午1:30 開刀....心情極度緊張...啱啱C6先同我映D產前照.....


男爵府

積分: 8233


6543#
發表於 09-3-9 23:37 |只看該作者
冇得邊做邊上網架~~
我係蟻民, 個位比全世界睇到, 係人都知我做緊乜~~
勁掛住你地啦~~

原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:17 發表


茅得邊做邊上網....有茅掛住我地呀......


子爵府

積分: 10880


6544#
發表於 09-3-9 23:38 |只看該作者
waiwai)))))))))


男爵府

積分: 7796


6545#
發表於 09-3-9 23:40 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:10 發表




我明早9:00先入院....下午1:30 開刀....心情極度緊張...啱啱C6先同我映D產前照.....


好sweet啊~~~~


子爵府

積分: 10880


6546#
發表於 09-3-9 23:40 |只看該作者
waiwai! 軒軒媽交咗D羊奶粉俾我, 我明天俾B仔媽...叫佢幫手轉交俾你...好唔好呀???


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6547#
發表於 09-3-9 23:40 |只看該作者
原帖由 sassypigpig 於 09-3-9 23:34 發表
我都好緊張呀



男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6548#
發表於 09-3-9 23:41 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-9 23:37 發表
冇得邊做邊上網架~~
我係蟻民, 個位比全世界睇到, 係人都知我做緊乜~~
勁掛住你地啦~~


比心機啦.....呢個時勢....做住先 lor....


大宅

積分: 4180


6549#
發表於 09-3-9 23:42 |只看該作者
唔係好想去幼潛添 ....

原帖由 LamCoco 於 09-3-9 23:40 發表
waiwai! 軒軒媽交咗D羊奶粉俾我, 我明天俾B仔媽...叫佢幫手轉交俾你...好唔好呀???
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6550#
發表於 09-3-9 23:44 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 23:40 發表


好sweet啊~~~~


十年都唔逄一次.......

不過...映左張肚皮照...因為個肚有D紋...又成個波咁....佢映完就叫左句...."好恐怖呀".... ....跟住俾我睇...我自己都忍唔住....叫佢 delete 左......


大宅

積分: 1225


6551#
發表於 09-3-9 23:44 |只看該作者
X型背带抱带背巾

仲有冇人訂, 我明天訂貨http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1
1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽 ------ 65*65 米色
4) Kuri 媽 ----- 65*65 米色
5) waiwai ---- 65*65 卡其色

[ 本帖最後由 sassypigpig 於 09-3-9 23:50 編輯 ]


男爵府

積分: 7796


6552#
發表於 09-3-9 23:45 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:11 發表


你都要努力幫柔柔整番件細佬 / 細妹....


努力中....幾時有就要等個天安排喇

你仲唔早d休息~~要放鬆心情啊~~~~


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6553#
發表於 09-3-9 23:45 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 23:42 發表
唔係好想去幼潛添 ....


點解呀.........


男爵府

積分: 7796


6554#
發表於 09-3-9 23:46 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 23:42 發表
唔係好想去幼潛添 ....


y????


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6555#
發表於 09-3-9 23:46 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 23:45 發表


努力中....幾時有就要等個天安排喇

你仲唔早d休息~~要放鬆心情啊~~~~


係......BB 係上天賜予既禮物.....祝早日BINGO>....


男爵府

積分: 7796


6556#
發表於 09-3-9 23:49 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:44 發表


十年都唔逄一次.......

不過...映左張肚皮照...因為個肚有D紋...又成個波咁....佢映完就叫左句...."好恐怖呀".... ....跟住俾我睇...我自己都忍唔住....叫佢 delete 左...... ...


影過第二個角度囉...呢一刻好值得留念啊


子爵府

積分: 11870


6557#
發表於 09-3-9 23:50 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 23:40 發表
waiwai! 軒軒媽交咗D羊奶粉俾我, 我明天俾B仔媽...叫佢幫手轉交俾你...好唔好呀???


好似唔係甘好意思,不如等到26/3出黎晚飯先比我啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 1225


6558#
發表於 09-3-9 23:51 |只看該作者


男爵府

積分: 7796


6559#
發表於 09-3-9 23:53 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:46 發表


係......BB 係上天賜予既禮物.....祝早日BINGO>....



thx~~~
記得出咗院要通知我地, 到時約好時間就上嚟探你同小b


大宅

積分: 4180


6560#
發表於 09-3-9 23:53 |只看該作者
承熙唔肯坐"鄧"仔, 個MISS係咁迫佢坐 ... 承熙又唔肯行喎 ...

原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 23:46 發表


y????
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo