野蠻仔 寫道:
原來IPSA會員可以免費上化妝班呀,有三個選擇,
免費做一次水份護理,二免費測皮膚同試用護膚品,
三免費上化妝班,你地話選邊樣好?
買兩件用品就可以做會員有呢d優惠啦![]()
好抵讚!!
2hmama:
好呀咁你想化咩款式呀?
性感少婦定純情太太定狂野OL定潮女呀?
粉既色未必match你架下,唔靚唔好打
我呀,你有冇特別鐘意咩色眼影呀?
我諗你用淺色唔好睇,你要用深色包冇撞板.
(一物幾用
)
睇見自己的肉臂就覺得自己係白皮豬, 黑少少會影得個人SLIM D MA!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!野蠻仔 寫道:
冬菇頭:
我未買..不過諗緊買碎粉,其實我都幾多餘![]()
如果我買盒Dior 3D粉又貼又靚都係三百幾,買
ettusais日間守護蜜粉都要二百幾,櫻花呢隻又未試過
冇乜信心,要百幾蚊一盒仔又要係yahoo投,好煩,
但碎粉都係要搽濕粉先最好,呢排成日買化妝品搞到
無錢買護膚品 :cry: IPSA支化妝水用左半支啦諗緊
買第二隻,你地又有咩好介紹呀?
vivien用MISSHA熊果素用成點?
你地覺唔覺街多左人化妝?後生同C9阿嬸都化,我覺得
呢種習慣同風氣幾好呀,市容都舒服好多多左野睇![]()
原來IPSA會員可以免費上化妝班呀,有三個選擇,
免費做一次水份護理,二免費測皮膚同試用護膚品,
三免費上化妝班,你地話選邊樣好?
買兩件用品就可以做會員有呢d優惠啦![]()
好抵讚!!