美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6541#
發表於 05-5-27 10:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔
佢話keep倒個半月,琴日私人醒照燈,可以keep倒兩個月喎!

MISSHA熊果素,上個禮拜走去買,斷咗貨要訂,買咗支DSW DEEP SEA BASE (Vloiet),都幾好用好易推,去黄氣唔錯,支唇膏都好正,搽上去幾水(橙色OR304),好平。另外個sales勁推介隻中藥精華同眼霜,話係公司皇牌,点睇! 仲講到隻中藥精華28天後,完全改善肌膚,唔駛再用,不個就要買早晚2sets一起用。我都係睇定D先he he! ?-(


大宅

積分: 2231


6542#
發表於 05-5-27 10:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Kelly.b.b and Duck,
Are free on 10Jun ????

小白兔 寫道:
Hi, all sisters.....
Any more want to join our "K" gathering on 10Jun !?!?!?!?
1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana
6) vivienmak
7) 冬菇頭
8) Naughtyboy
9) 黑GG

仲有冇人去呀?快d啦~多d人好玩d,仲平d tim~~


別墅

積分: 985


6543#
發表於 05-5-27 10:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama,
我一早見到你地話約出黎,我都已經好想join架喇!
不過…我一早已經約左朋友去廣洲行街喇!
所以join唔到你地喇! :-(


別墅

積分: 985


6544#
發表於 05-5-27 10:51 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

kelly.b.b.,
淘大<3D眼睫毛>係邊架?
我都想試下…因為我電開果都係keep到兩三個星期咋
<3D眼睫毛>係咪會比舊式得耐呢
係咪老板電會靚呢?


大宅

積分: 2264


6545#
發表於 05-5-27 11:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Duck

如果你整<3D眼睫毛>,可不可以prepare張"整前整後"'s photo 呢?

How many days you stay in "廣州"?In april this year I've been there very Nice !!

Yesterday I went to Causeway Bay New Face Sogo,
"感謝週(用錢週)"買了Cathy Cat's promotion Lip gloss only $50 ,抵!很有水漾效果


大宅

積分: 2231


6546#
發表於 05-5-27 11:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
你唔駛上化妝班啦 !!分分鐘佢o地都唔知乜嘢係 ”藍芽粉底” 同埋 ”3D粉” tim…. 你似專家多 d……買兩件用品就可以做會員, 好抵 !!!!

性感少婦…….夢想gae 我
純情太太…….hubby 夢想 gae 我
狂野OL……...人o地以為 gae我
潮女…………以前希望過 (now太老, 潮唔起)

又醜又蠢 gae 豬頭 X…….真身 gae 我

野蠻仔 寫道:
原來IPSA會員可以免費上化妝班呀,有三個選擇,
免費做一次水份護理,二免費測皮膚同試用護膚品,
三免費上化妝班,你地話選邊樣好?
買兩件用品就可以做會員有呢d優惠啦
好抵讚!!


2hmama:
好呀 咁你想化咩款式呀?
性感少婦定純情太太定狂野OL定潮女呀?
粉既色未必match你架下,唔靚唔好打
我呀,你有冇特別鐘意咩色眼影呀?
我諗你用淺色唔好睇,你要用深色包冇撞板.



Duck,
真遺憾 !!! Maybe next time la.....


Naughtlyboy,
Cathy Cat's promotion Lip gloss only $50 ...咁正 !?!?
你 only bought one "Lip gloss" ??? 冇响應"用錢週" 咩 ??


男爵府

積分: 9540


6547#
發表於 05-5-27 11:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy, wah, shopping again???

kelly.b.b. am also interested on the "3D反眼" but only can keep for 2 months max?

野蠻仔, I think you could try a "狂野OL" look on 2hmama.

野蠻仔, for the IPSA 會員選擇, if I were you, I would go for either 水份護理 or 免費測皮膚同試用護膚品 as you are already so "pro" on 化妝 ne.

小白兔, I've printed out the 3.1 焗油 photo la. Will try to buy, ok? BTW, "o個支橙色係護髮素", do I need to pay extra for that or already included with the 3.1 焗油 gae?


伯爵府

積分: 15709


6548#
發表於 05-5-27 13:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

你有無係sogo的RMK買野, BASE+FOUNDATION=$520 (仲有2件乾粉gift tim) VERY抵BOR!


小白兔,

我覺得橙色果支當髮尾油用都無咩問題, 又唔係好LUP, 不過唔會日日用LAW! 見D HAIR好DRY先用(乾搽)同埋D HAIR唔聽話"樹"起晒時當HAIR GEL定型都幾好GA (一物幾用 )


野蠻仔,

我無買MISSHA的美白呀! 試SAMPLE咋, 都幾好唔LUP, 白唔白就唔知, 我本身都幾白, 反而想黑少少 睇見自己的肉臂就覺得自己係白皮豬, 黑少少會影得個人SLIM D MA!


kelly b.b.,

我都想知係邊電, 係唔係要預約?
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


別墅

積分: 985


6549#
發表於 05-5-27 13:53 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
SOGO的RMK(BASE+FOUNDATION=$2XX) 咁抵?
你有冇買呀?
你想電<3D眼睫毛>,岩晒你呀,係<淘大>架!


大宅

積分: 2264


6550#
發表於 05-5-27 14:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama

我無


別墅

積分: 894


6551#
發表於 05-5-27 14:07 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
夏天到, 標晒油, 有無勁d既洗面野介紹?我搽左uv cut milk都唔夠白, 想再補下碎粉, pola 有無好野呀?
sorry, 如果你之前已經分享過都勞煩答多我一次, 謝謝.


伯爵府

積分: 15709


6552#
發表於 05-5-27 14:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

DUCK,

sorry, 原來係$520先真, 我睇錯另一set, sorry!

我都想買, 但home勁多foundation & make up, 而且我又怕人多要迫, 怕怕!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6553#
發表於 05-5-27 14:09 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak
我琴日行街,見佢成張海報貼响喥,有支睫毛液响樹,估緊係賣睫毛液,定係大陸整假眼睫毛,咪入去八吓喎!所以無預約,先攪咗咁耐,仲有老闆娘話佢課緊人體經絡,要番學所以記得預約呀! 唔反眼一個鐘,反眼 要二個鐘嫁!


別墅

積分: 985


6554#
發表於 05-5-27 14:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,
我琴晚已經響應左"用錢週"啦!
依家仲好後悔無買到Anna Sui盒唇彩tim ar.
依家心思思唸緊好唔好過呢兩日出去買,但好似有D癲

近排心情唔好勁想買..買..買....


別墅

積分: 985


6555#
發表於 05-5-27 14:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
:tongue:


伯爵府

積分: 15709


6556#
發表於 05-5-27 14:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

kelly b.b.,

你都好勇bor! 三唔識七又無人介紹就入去, 你唔怕比人禁住搶呀?
有無去線面呀?
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


別墅

積分: 985


6557#
發表於 05-5-27 14:17 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

kelly b.b.,
你之前有冇幫襯過架


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6558#
發表於 05-5-27 14:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak
已前就會驚,依家我練成咗厚顏功,第一式:教妳...叫啋佢都傻 第二式:唔啱即走 教住兩式先!he he

有呀!去咗下邨做線面,不過佢話HK$75要跟facial,我就用咗第一式,跟住佢話線面跟面膜就HK$90,都OK咪殺佢,不過就嘛嘛哋,D唇邊位唔多乾淨!


別墅

積分: 985


6559#
發表於 05-5-27 14:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

kelly.b.b.,
不如你試下街市啦!$50又無咁煩,係個位肉酸D law.


大宅

積分: 1798


6560#
發表於 05-5-27 14:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:
丫, 都係女人通病, 所以我話你屋企可以開超級市場, 有時真係要忍下手, 有咁多盒粉仲想買, 等差唔多用完先諗啦, 又話且有冇sample可以試左先, 既可以滿足自己購物慾, 又唔駛花咁多元$$$, 如果唔係變成病態購買狂就 :-( :-( :-( 。

你係扮靚專家黎喎, 仲要問人 ?-( , 不過上星期日我去了Seibu, Causeway Bay 間ipsa, 問d Sales駛唔駛做左member先可以做皮膚分析, 佢地話唔駛做member都可以,不過可能冇sample送。 你去試下la。 另外今期忽然一周有一包仔missha既熊果素美白精華, 另外,可以剪個優惠券換多一包. 試下啦

多人化粧都幾好呀, 不過我都唔識化粧, 又冇耐性化, 最緊要都係要搽唇膏, 個人會精神d。
野蠻仔 寫道:
冬菇頭:
我未買..不過諗緊買碎粉,其實我都幾多餘
如果我買盒Dior 3D粉又貼又靚都係三百幾,買
ettusais日間守護蜜粉都要二百幾,櫻花呢隻又未試過
冇乜信心,要百幾蚊一盒仔又要係yahoo投,好煩,
但碎粉都係要搽濕粉先最好,呢排成日買化妝品搞到
無錢買護膚品 :cry: IPSA支化妝水用左半支啦諗緊
買第二隻,你地又有咩好介紹呀?
vivien用MISSHA熊果素用成點?

你地覺唔覺街多左人化妝?後生同C9阿嬸都化,我覺得
呢種習慣同風氣幾好呀,市容都舒服好多多左野睇

原來IPSA會員可以免費上化妝班呀,有三個選擇,
免費做一次水份護理,二免費測皮膚同試用護膚品,
三免費上化妝班,你地話選邊樣好?
買兩件用品就可以做會員有呢d優惠啦
好抵讚!!



vivienmak:
你就好啦, 晒極都唔黑, 同我arm arm相反。 而家出街兩隻手臂都搽埋polx。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo