跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11870


6561#
發表於 09-3-9 23:55 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 23:42 發表
唔係好想去幼潛添 ....
點解唔上呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


6562#
發表於 09-3-9 23:55 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-9 23:37 發表
冇得邊做邊上網架~~
我係蟻民, 個位比全世界睇到, 係人都知我做緊乜~~
勁掛住你地啦~~


咁第一日返工, 感覺ok嘛...?


子爵府

積分: 10880


6563#
發表於 09-3-9 23:56 |只看該作者
嘩........ 麻煩洒你呀!!!

原帖由 sassypigpig 於 09-3-9 23:44 發表
X型背带抱带背巾

仲有冇人訂, 我明天訂貨http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1
1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽 - ...


子爵府

積分: 10880


6564#
發表於 09-3-9 23:58 |只看該作者
好....... 不過你真係要提我喎!

原帖由 waiwai1234 於 09-3-9 23:50 發表


好似唔係甘好意思,不如等到26/3出黎晚飯先比我啦


男爵府

積分: 7796


6565#
發表於 09-3-9 23:58 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 23:53 發表
承熙唔肯坐"鄧"仔, 個MISS係咁迫佢坐 ... 承熙又唔肯行喎 ...


話唔定承熙睇睇吓人地坐&行, 佢又肯呢...!都係返咗兩堂啫, 不如俾多幾次機會試吓先啦~


子爵府

積分: 10880


6566#
發表於 09-3-9 23:58 |只看該作者
唉.......... 就係要訓練下佢嘛!!! 如果唔係...... 日後佢少少野又唔肯, 你又俾囉喎~ mouth:

原帖由 YYZ 於 09-3-9 23:53 發表
承熙唔肯坐"鄧"仔, 個MISS係咁迫佢坐 ... 承熙又唔肯行喎 ...

[ 本帖最後由 LamCoco 於 09-3-10 00:00 編輯 ]


大宅

積分: 4180


6567#
發表於 09-3-9 23:59 |只看該作者
都會去上既 ... 只係 ... 唉! 覺得BB唔多enjoy啫 ...

原帖由 waiwai1234 於 09-3-9 23:55 發表
點解唔上呀?
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 11870


6568#
發表於 09-3-10 00:01 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 23:53 發表
承熙唔肯坐"鄧"仔, 個MISS係咁迫佢坐 ... 承熙又唔肯行喎 ...
坐唔迫得,你試下帶d星星餅,當承熙想起身走時,你用黎(乙水)佢啦
果時我個仔都用呢焦乙水佢成幾個月pg先肯坐定聽故仔同妥協
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


6569#
發表於 09-3-10 00:01 |只看該作者
唔會...... 你俾少少時間個仔適應下啦~ 佢咁叻... 一定得0既~~~

原帖由 YYZ 於 09-3-9 23:59 發表
都會去上既 ... 只係 ... 唉! 覺得BB唔多enjoy啫 ...


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6570#
發表於 09-3-10 00:02 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 23:53 發表


thx~~~
記得出咗院要通知我地, 到時約好時間就上嚟探你同小b


...yes... ...有幾日茅得 online... 真係會掛住你地......


子爵府

積分: 11870


6571#
發表於 09-3-10 00:02 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 23:58 發表
好....... 不過你真係要提我喎!
我記得先啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6572#
發表於 09-3-10 00:04 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-10 00:02 發表


...yes... ...有幾日茅得 online... 真係會掛住你地......
我都好掛住你 記得坐好個月啦,我地會約埋上你到睇bb同食豬腳薑
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6573#
發表於 09-3-10 00:05 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-10 00:01 發表
唔會...... 你俾少少時間個仔適應下啦~ 佢咁叻... 一定得0既~~~


YYZ....俾心機呀......呀B坐唔定係好正常架.....我同janis
地次次都好似捉雞仔咁先上完一堂.....


男爵府

積分: 7796


6574#
發表於 09-3-10 00:06 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-10 00:01 發表
唔會...... 你俾少少時間個仔適應下啦~ 佢咁叻... 一定得0既~~~


矛錯~~~
不如買張櫈仔返屋企俾佢多d試吓坐吖~!我都買咗張返嚟俾柔柔, 今日食tea都要佢乖乖坐好先有得食, 呢招幾有用架


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6575#
發表於 09-3-10 00:06 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 00:04 發表
我都好掛住你 記得坐好個月啦,我地會約埋上你到睇bb同食豬腳薑


知道......


大宅

積分: 4180


6576#
發表於 09-3-10 00:06 |只看該作者
承熙: 多謝EE鼓勵

原帖由 LamCoco 於 09-3-10 00:01 發表
唔會...... 你俾少少時間個仔適應下啦~ 佢咁叻... 一定得0既~~~
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


6577#
發表於 09-3-10 00:07 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 00:04 發表
我都好掛住你 記得坐好個月啦,我地會約埋上你到睇bb同食豬腳薑


講起豬腳薑就流口水添....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6578#
發表於 09-3-10 00:07 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 00:06 發表


矛錯~~~
不如買張櫈仔返屋企俾佢多d試吓坐吖~!我都買咗張返嚟俾柔柔, 今日食tea都要佢乖乖坐好先有得食, 呢招幾有用架


我雖然無買櫈仔...但食野 (如 biscuit, fruit) 都要佢坐係 playmat 到先有得食........都幾有效架....


大宅

積分: 4180


6579#
發表於 09-3-10 00:08 |只看該作者
乖乖坐好先有得食 ... 呢招都可以試下喎 ... 承熙至LIKE食野!

原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 00:06 發表


矛錯~~~
不如買張櫈仔返屋企俾佢多d試吓坐吖~!我都買咗張返嚟俾柔柔, 今日食tea都要佢乖乖坐好先有得食, 呢招幾有用架
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


6580#
發表於 09-3-10 00:10 |只看該作者
承熙坐慣playmat, 肯坐我大比 ... 只係唔坐慣"鄧"...

原帖由 joyjoy815 於 09-3-10 00:07 發表


我雖然無買櫈仔...但食野 (如 biscuit, fruit) 都要佢坐係 playmat 到先有得食........都幾有效架....
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo