跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5019


641#
發表於 08-1-4 13:15 |只看該作者
我要出去行吓散吓心先


男爵府

積分: 5019


642#
發表於 08-1-4 13:17 |只看該作者
蚊媽,

我收倒你send比我張圖, 唔該晒呀 我會call你架

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 13:15 發表
nana, 下次你知記住話比我地知等我地都去掃平貨, 我都係poor factory lady唻架!


男爵府

積分: 7123


643#
發表於 08-1-4 13:17 |只看該作者
做咩要散心呀??有冇收到張圖呀?

原文章由 Creamy_mami 於 08-1-4 13:15 發表
我要出去行吓散吓心先


子爵府

積分: 10535


644#
發表於 08-1-4 13:18 |只看該作者


各位

有件事要同大家宣布

我開左個FACEBOOK A/C

但係唔識用,有無人教下我﹗

[ 本文章最後由 水怪 於 08-1-4 13:49 編輯 ]


男爵府

積分: 7123


645#
發表於 08-1-4 13:18 |只看該作者
haah, 我地真係心有靈x!

原文章由 Creamy_mami 於 08-1-4 13:17 發表
蚊媽,

我收倒你send比我張圖, 唔該晒呀 我會call你架


男爵府

積分: 5019


646#
發表於 08-1-4 13:18 |只看該作者
想去買冷, 不過應該唔夠時間
你地唔見晒人...我咪要行開吓囉

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 13:17 發表
做咩要散心呀??有冇收到張圖呀?


男爵府

積分: 7123


647#
發表於 08-1-4 13:19 |只看該作者
連你都要加入face book? 咁bk好快會冇人吹水!

原文章由 水怪 於 08-1-4 13:18 發表
各位

有件事要同大家宣布

我開左個FACEBOOK A/C

但係唔識用,有無人教下我﹗


男爵府

積分: 5019


648#
發表於 08-1-4 13:19 |只看該作者
我都想咁講...比你快過我添

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 13:18 發表
haah, 我地真係心有靈x!


男爵府

積分: 5019


649#
發表於 08-1-4 13:21 |只看該作者
我都想開呀, 因為公司冇block入倒去...不過要遲d先

原文章由 水怪 於 08-1-4 13:18 發表
各位

有件事要同大家宣布

我開左個FACEBOOK A/C

但係唔識用,有無人教下我﹗


男爵府

積分: 7123


650#
發表於 08-1-4 13:26 |只看該作者
咁我都趁墟開返個acct先!

原文章由 Creamy_mami 於 08-1-4 13:21 發表
我都想開呀, 因為公司冇block入倒去...不過要遲d先


男爵府

積分: 5731


651#
發表於 08-1-4 13:30 |只看該作者
:-( :-( 公司block左呀~~ 係屋企又無時間玩. :-( :-(

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 13:26 發表
咁我都趁墟開返個acct先!


男爵府

積分: 5731


652#
發表於 08-1-4 13:34 |只看該作者
me3 poor factory lady.

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 13:15 發表
nana, 下次你知記住話比我地知等我地都去掃平貨, 我都係poor factory lady唻架!


男爵府

積分: 7123


653#
發表於 08-1-4 13:37 |只看該作者
我返去睇醫生啦! 我要快d好返!


子爵府

積分: 10535


654#
發表於 08-1-4 13:50 |只看該作者
求救

我隨便入左個生日年份,點知佢話我未夠18歲,要入唔知乜鬼野,可以點改番生日年份呀?


原文章由 水怪 於 08-1-4 13:18 發表


各位

有件事要同大家宣布

我開左個FACEBOOK A/C

但係唔識用,有無人教下我﹗


男爵府

積分: 8920


655#
發表於 08-1-4 13:52 |只看該作者
我係度呀!!!不過架機好慢咋.....


原文章由 Creamy_mami 於 08-1-4 13:06 發表
hi all beauty :loveliness:

好開心呀...終於可以响office度同大家say hi


男爵府

積分: 8920


656#
發表於 08-1-4 13:54 |只看該作者
點解呀??

原文章由 Creamy_mami 於 08-1-4 13:11 發表
我好想去呀...但係嗰日要响屋企湊仔呀 如果改期就通知我 :-(


男爵府

積分: 8920


657#
發表於 08-1-4 13:57 |只看該作者
call 我啦!!

原文章由 水怪 於 08-1-4 13:50 發表
求救

我隨便入左個生日年份,點知佢話我未夠18歲,要入唔知乜鬼野,可以點改番生日年份呀?


子爵府

積分: 10535


658#
發表於 08-1-4 14:00 |只看該作者
妖.......攪左好耐都唔知係邊到改呀﹗


原文章由 pb12hk 於 08-1-4 13:57 發表
call 我啦!!


男爵府

積分: 5019


659#
發表於 08-1-4 14:01 |只看該作者
你唔係出去食lunch咩
原文章由 pb12hk 於 08-1-4 13:52 發表
我係度呀!!!不過架機好慢咋.....


男爵府

積分: 8920


660#
發表於 08-1-4 14:02 |只看該作者
其實都唔會㗎!因為呢邊係即時對話(果邊都有,但可能少人用),果邊就可以玩玩吓停係度,所以係冇問題嘅!

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 13:19 發表
連你都要加入face book? 咁bk好快會冇人吹水!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo