Re: 2003年12月媽媽及bb會 (part 3) - pizza
只係一日無入黎就多咁多sharing, 傾得好開心呀, 好鬼熱鬧!
little_hiway / 花仔 / liwoodma: 歡迎你地呀~~~~
花仔: 我的”懶飛”夜晚都係訓得麻麻, 最近連續3晚準時4:10am叫醒我地, 比奶咀佢食只係止咳ga ja, 訓唔返, 響床到自己同自己玩大風吹ga, 之後會唱下歌仔, 又e e ar ar 一陣, 半個鐘又喊返,咁咪又抱又掃眼皮, (如果唔喊, 我同老公都唔會起身抱佢), 靜一陣又叫過~~~ 我同老公輪流搞佢, 如是者直至6:45am就訓左~~~ 7am鬧鐘響反而亞b冇反應繼續訓~~~, 我真係唔夠亞b玩~~~, 我都驚今日會響office"釣大魚"呀!!hahaaaaa~~~~ 佢下星期先打肝炎針!
Cyrus: 我用"倩兒爽膚乳", 茶左條頸同面仔d紅點點會好快好, 以前吉之島有得買, but好似話唔返貨定係出第二隻膏?? 我係叫朋友讓一支比我ga! 另, aqueous cream 都好好ga, 冇藥性又夠潤, 懶飛茶呢隻打左底先, watson n 藥房實有得買!
karencks: 我很明白bb d 皮膚真係幼嫩又敏感, 加埋老人家咁樣唔比bb訓, 真係激死!!! 我同老公夾好同之前成日題住, 請老爺奶奶一來到就先洗手才抱孫仔, 依家佢地就十分合作, 希望你0既老爺奶奶都合作d先錫錫孫仔la!!! e! 咁d風疹好晒未?
coconut: "....flu come back again and his nose was block last whole night..... flu come back again and his nose was block last whole night....." 咁justin咪訓唔到, 你又好擔心好疲累lor??? 佢有冇燒呀?? …justin好叻仔0既, 好快冇事0既, 好快生猛番晒!!!!!
keroppilo: 請問有冇幫佢茶防曬膏, 邊隻好? 我想帶懶飛去游水, 但我老公唔想, 驚佢又要茶d咩膏, 泳池海灘0既水都話唔好, 驚亞b皮膚唔好易有事喎???
米路: 我祝你的bb健康成長, 所有報告結果完全正常冇事0既:D
4771817: 我今晚返去先會正式比佢食, 因為今日先正式6個月, 為慶祝咁特別又可愛0既日子, 冇生日蛋糕但有生日糊仔heheeeee~~~
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。箴言22:6