在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


641#
發表於 08-7-31 14:32 |只看該作者
係呀,成日轉藥都幾煩架

原文章由 vane@nana 於 08-7-31 13:13 發表



唉!成日轉藥我真係頂唔順, 希望快攪掂


侯爵府

積分: 20493


642#
發表於 08-7-31 14:33 |只看該作者
你幾時再返來呀?我地又約埋一齊去玩啦

原文章由 garrickmum 於 08-7-31 01:04 發表
好耐無上黎喇, 話說garrick 返左上海之後就返新學校, 點知返左一個星期, 有同學手足口病, 要停課11日, 下星期一至復課, 所以le 排都係度揍仔, 見你地咁多活動, 真係好羨慕呀, 我在上海都係一個人帶garrick 去玩咋 ...


侯爵府

積分: 20493


643#
發表於 08-7-31 14:34 |只看該作者
汶媽,收到你個pm喇,thanks!!


大宅

積分: 3401


644#
發表於 08-7-31 14:59 |只看該作者
nana,
你要養好身子呀, 唔好擔心咁多, vane咁乖女, 抵
等你好番d, 就一齊出來玩啦.


大宅

積分: 3401


645#
發表於 08-7-31 15:04 |只看該作者
真係好多謝hoiyau媽的精彩行程, 叫我地大人細路都咁玩得開心, 仲有天台靚景凍野飲, 益力多jelly比小朋友真周到!


大宅

積分: 3207


646#
發表於 08-7-31 17:04 |只看該作者
HoiYau媽同HoiYau, 多謝妳地帶我地去玩, pi真係好舒服, 設施又好吸引, 環境似度假!


大宅

積分: 3207


647#
發表於 08-7-31 17:07 |只看該作者
nana, 健康最緊要, 耐心養好身體, 我地有好多機會一齊玩!


大宅

積分: 3207


648#
發表於 08-7-31 17:14 |只看該作者
汶媽, sorry呀, 我第二次去唔到妳屋企玩嘞!

各位, 我昨日已開始腰骨痛, 但仍可如常外出+煮晚飯, 点知今朝起床痛到標眼水! 好彩婆婆(原本佢要學跳舞, 走堂) 今日可以嚟照顧heiyee , 否則我連個女基本照顧(e.g.換片)都攪唔掂!

所以聽日我唔去得, 要休息! (呢個weekend仲要一家人去酒店玩兩日一夜)...mouth:mouth:" />

[ 本文章最後由 CottonCandy 於 08-7-31 21:46 編輯 ]


大宅

積分: 3207


649#
發表於 08-7-31 17:17 |只看該作者
猪仔媽, 咁妳而家好返未呀? 保重!

原文章由 猪仔妈 於 08-7-29 20:03 發表

多谢!
因为哩件事令我好困扰,寻日开始我就病左,流鼻水又发烧,吓得个衰佬即刻应承我喇,我话果个男仔一定同我相冲,都仲未领返来已经克住我啦


伯爵府

積分: 15067


650#
發表於 08-7-31 18:25 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-31 17:14 發表
汶媽, sorry呀, 我第二次去唔到妳屋企玩嘞!

各位, 我昨日已開始腰骨痛, 但仍可如常外出+煮晚飯, 点知今朝起床痛到標眼水! 好彩婆婆今日可以嚟照顧heiyee (原本佢要學跳舞, 走堂), 否則我連個女基本照顧(e ...

唔緊要, 玩的機會大把!
你的腰骨check過嗎? 係埋椎間盤磨蝕? 腰骨呢家野真係要小心!


伯爵府

積分: 15067


651#
發表於 08-7-31 18:27 |只看該作者
我PM佐d information比你地啦!


伯爵府

積分: 15067


652#
發表於 08-7-31 18:31 |只看該作者
仲有, 你地差唔多到的時候, 打比我, 等我來接你地ㄚ! 因為都唔算太易找到入口!


伯爵府

積分: 15067


653#
發表於 08-7-31 21:33 |只看該作者
今日都有件開心事:
原本以為比汶汶返托兒, 最難過係99果關!

點知今日同99 tea的時候, 佢自己講: "我呢幾日"言念""言念"下, 都係覺得比汶汶早些返學好! 果日我湊佢ㄧ陣都真係好累下!......我覺得老師教+群體生活會對佢好!"...... 我當然順勢就講下星期就返學啦! 99話:"咁快啊! 不過咁都好..."
另一意思: 佢地想我快d生!


大宅

積分: 3207


654#
發表於 08-7-31 21:42 |只看該作者
睇咗醫生, 佢話肌肉勞損, 小小發炎, 開咗消炎+止痛藥, 叫我暫時唔好抱個女...

原文章由 jjtseung 於 08-7-31 18:25 發表

唔緊要, 玩的機會大把!
你的腰骨check過嗎? 係埋椎間盤磨蝕? 腰骨呢家野真係要小心!


大宅

積分: 3207


655#
發表於 08-7-31 21:46 |只看該作者
hehe...99想妳快d有第2胎

湊b真係好體力勞動, 有時我諗, 如果heiyee係男仔, 我唔知湊唔湊得掂, 因我體能好差...

原文章由 jjtseung 於 08-7-31 21:33 發表
今日都有件開心事:
原本以為比汶汶返托兒, 最難過係99果關!

點知今日同99 tea的時候, 佢自己講: "我呢幾日"言念""言念"下, 都係覺得比汶汶早些返學好! 果日我湊佢ㄧ陣都真係好累下!......我覺得老師教+群 ...


大宅

積分: 3207


656#
發表於 08-8-1 00:21 |只看該作者
酌媽&hoiyau媽, clubhouse 8月8日有影學生相優惠, 我會帶heiyee去影, $20/2打, 用嚟報k1


大宅

積分: 1404


657#
發表於 08-8-1 00:47 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-31 21:42 發表
睇咗醫生, 佢話肌肉勞損, 小小發炎, 開咗消炎+止痛藥, 叫我暫時唔好抱個女...



希望快快好番!腰骨痛好慘!可以的話休息多啲,叫婆婆幫下.......

保重!

我啲血壓藥都唔惦! 我睡懶覺最叻都失眠....... 所以明天要再看医生! 下次見大家mouth:


大宅

積分: 1404


658#
發表於 08-8-1 00:49 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-31 21:33 發表
今日都有件開心事:
原本以為比汶汶返托兒, 最難過係99果關!

點知今日同99 tea的時候, 佢自己講: "我呢幾日"言念""言念"下, 都係覺得比汶汶早些返學好! 果日我湊佢ㄧ陣都真係好累下!......我覺得老師教+群 ...



好啊!快啲生la


伯爵府

積分: 15067


659#
發表於 08-8-1 07:55 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-8-1 00:47 發表



希望快快好番!腰骨痛好慘!可以的話休息多啲,叫婆婆幫下.......

保重!

我啲血壓藥都唔惦! 我睡懶覺最叻都失眠....... 所以明天要再看医生! 下次見大家mouth: ...

養返好身體先, 玩的機會大把!


大宅

積分: 3401


660#
發表於 08-8-1 23:34 |只看該作者
多謝汶媽的款待, 我地大家都食左好多野, 又玩飽晒, 逸希回家時都瞓醒左, 仲成晚係屋企講bb話唔停咁玩, 又痴住剛回來的爸爸. 不過我就真係都幾倦lu....
你屋企咁大又好玩, 如果唔係遠左dd, 我一定會做常客

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo