跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8509


641#
發表於 08-8-18 11:27 |只看該作者
GOOD MORNING


蝦蝦

咁快就3個月la.........又可以加人工 (恭喜! 恭喜!)



原文章由 joannelai930 於 08-8-17 17:54 發表
未到probation 就加左人工, 你想俾人炒都難啦
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


642#
發表於 08-8-18 13:33 |只看該作者
甜筒佢好返晒未 ?

原文章由 joannelai930 於 2008/8/15 16:54 發表
一收完傢俬就撐唔住啦


水晶宮

積分: 58802


643#
發表於 08-8-18 13:33 |只看該作者


原文章由 蝦蝦 於 2008/8/16 16:20 發表
話咁快, 我就黎做滿 probation 喇 yeah, 睇怕老細唔會炒我卦


水晶宮

積分: 58802


644#
發表於 08-8-18 13:34 |只看該作者
仲有2個星期就錶展喇, 所以好忙


水晶宮

積分: 58802


645#
發表於 08-8-18 13:35 |只看該作者
今日kelly開始返2hours, 佢都ok, 無喊過


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


646#
發表於 08-8-18 13:49 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 08-8-18 13:35 發表
今日kelly開始返2hours, 佢都ok, 無喊過

好叻女喎~


男爵府

積分: 8509


647#
發表於 08-8-18 13:52 |只看該作者
SAMMI

KELLY 大個左又做左家姐真係唔同D. 完全無喊過真係好叻女. 孖B果時喊左成個月.
9月去新學校唔知會唔會再喊呢


原文章由 sammifanlp 於 08-8-18 13:35 發表
今日kelly開始返2hours, 佢都ok, 無喊過
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


648#
發表於 08-8-18 21:13 |只看該作者
但係佢依然係晚晚喊呢

原文章由 Mrswong1998 於 2008/8/18 13:52 發表
SAMMI

KELLY 大個左又做左家姐真係唔同D. 完全無喊過真係好叻女. 孖B果時喊左成個月.
9月去新學校唔知會唔會再喊呢


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


649#
發表於 08-8-18 22:16 |只看該作者
4鼠昨晚出世了, 好開心


子爵府

積分: 14426


650#
發表於 08-8-19 01:29 |只看該作者
真係恭喜晒fan

原文章由 joannelai930 於 08-8-18 22:16 發表
4鼠昨晚出世了, 好開心


男爵府

積分: 8509


651#
發表於 08-8-19 09:40 |只看該作者
真係恭喜晒


原文章由 joannelai930 於 08-8-18 22:16 發表
4鼠昨晚出世了, 好開心
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


652#
發表於 08-8-19 10:14 |只看該作者
好哂啦, 唔認老都唔得, 我病先, 但我而家都未好哂, 佢就幾日之後如常扎扎跳週圍走
原文章由 sammifanlp 於 08-8-18 13:33 發表
甜筒佢好返晒未 ?


水晶宮

積分: 58802


653#
發表於 08-8-19 10:27 |只看該作者
恭喜

原文章由 joannelai930 於 2008/8/18 22:16 發表
4鼠昨晚出世了, 好開心


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


654#
發表於 08-8-19 10:29 |只看該作者
fan :

恭喜!恭喜!


水晶宮

積分: 58802


655#
發表於 08-8-19 10:31 |只看該作者
唉, 我上次都病左2星期, 其實老係另一件事, 我覺得唔夠訓先係最大原因

原文章由 joannelai930 於 2008/8/19 10:14 發表
好哂啦, 唔認老都唔得, 我病先, 但我而家都未好哂, 佢就幾日之後如常扎扎跳週圍走


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


656#
發表於 08-8-19 10:59 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-8-19 10:14 發表

好哂啦, 唔認老都唔得, 我病先, 但我而家都未好哂, 佢就幾日之後如常扎扎跳週圍走


照我睇就唔係老,只係佢地有足夠時間訓,而自己邊有可能呀!


水晶宮

積分: 58802


657#
發表於 08-8-19 12:13 |只看該作者
不過, 4鼠佢好曳, 搞到mami要痛左好耐都唔出來, 結果都係要開刀


子爵府

積分: 14426


658#
發表於 08-8-19 17:42 |只看該作者
咁我珩珩對我都算係咁.... 入院連生只係一粒鐘

原文章由 sammifanlp 於 08-8-19 12:13 發表
不過, 4鼠佢好曳, 搞到mami要痛左好耐都唔出來, 結果都係要開刀


水晶宮

積分: 58802


659#
發表於 08-8-19 22:09 |只看該作者
因太嘈關係聽得唔係好清楚, 好似話04:xx 陣痛, 見紅 到下午探病時間完左唔知e生定nurse 再check, 依然一度都未開, 跟住到 20:XX b女開刀囉

原文章由 技安 於 2008/8/19 17:42 發表
咁我珩珩對我都算係咁.... 入院連生只係一粒鐘


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


660#
發表於 08-8-20 00:03 |只看該作者
恭喜!恭喜!
原文章由 joannelai930 於 08-8-18 22:16 發表
4鼠昨晚出世了, 好開心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo