立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8509
原文章由 joannelai930 於 08-8-17 17:54 發表 未到probation 就加左人工, 你想俾人炒都難啦
水晶宮
積分: 58802
原文章由 joannelai930 於 2008/8/15 16:54 發表 一收完傢俬就撐唔住啦
原文章由 蝦蝦 於 2008/8/16 16:20 發表 話咁快, 我就黎做滿 probation 喇 yeah, 睇怕老細唔會炒我卦
伯爵府
積分: 16277
原文章由 sammifanlp 於 08-8-18 13:35 發表 今日kelly開始返2hours, 佢都ok, 無喊過
原文章由 Mrswong1998 於 2008/8/18 13:52 發表 SAMMI KELLY 大個左又做左家姐真係唔同D. 完全無喊過真係好叻女. 孖B果時喊左成個月. 9月去新學校唔知會唔會再喊呢
琥珀宮
積分: 192715
子爵府
積分: 14426
原文章由 joannelai930 於 08-8-18 22:16 發表 4鼠昨晚出世了, 好開心
原文章由 sammifanlp 於 08-8-18 13:33 發表 甜筒佢好返晒未 ?
原文章由 joannelai930 於 2008/8/18 22:16 發表 4鼠昨晚出世了, 好開心
積分: 16535
原文章由 joannelai930 於 2008/8/19 10:14 發表 好哂啦, 唔認老都唔得, 我病先, 但我而家都未好哂, 佢就幾日之後如常扎扎跳週圍走
原文章由 joannelai930 於 08-8-19 10:14 發表 好哂啦, 唔認老都唔得, 我病先, 但我而家都未好哂, 佢就幾日之後如常扎扎跳週圍走
原文章由 sammifanlp 於 08-8-19 12:13 發表 不過, 4鼠佢好曳, 搞到mami要痛左好耐都唔出來, 結果都係要開刀
原文章由 技安 於 2008/8/19 17:42 發表 咁我珩珩對我都算係咁.... 入院連生只係一粒鐘
公爵府
積分: 25533
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy