跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6881


641#
發表於 04-8-30 18:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:

真架咩? 即係好似我咁俾人打? 我唔係幸災樂禍呀, 只係見小團長都係咁我冇咁擔心咋....

上星期佢地上黎都見過之之d曳野, 小健媽同celia話佢唔乖, 話佢兩句, 佢bean晒咀, 眼都紅晒呀, 但係忍住唔喊, 好硬頸呀佢....

但係聽完佢地講, 我真係冇再咁上心, 佢打我我就好溫和咁同佢講: 唔好打媽媽架... 一d文憎發惡都冇, 佢反而好左bor, 冇mud再打我bor, 好似好懂咁bor.... 所以我學識左一樣野, 個個bb性格都唔同, 唔會再見人地bb好乖就好羨慕囉, 之之係火爆型都冇法, 慢慢黎囉, 咁佢係我個女女嘛....


之之都幾董性丫, 起碼你閙佢佢會知同吾開心.

之之 平時會吾會怪叫, 駿駿呢期好興叫, 仲係大聲個隻. 點算好呀??? 個個小朋友都有吾同既問題係正常既..
[url=[img][/url]


大宅

積分: 2014


642#
發表於 04-8-30 18:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
係啦...女仔真係唔同d嫁....
我炸喊bobo開頭會好驚嫁...
依嫁費時彩我...仲會皺眉, 好佬下嫁....

但係呢...自己整親, 就會行暈全屋, 要所有人(包括姐姐)都知道佢整親囉...


係la,我炸喊佢咪望一望然後走左去law

收工lu,


男爵府

積分: 8053


643#
發表於 04-8-30 18:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
之之 平時會吾會怪叫, 駿駿呢期好興叫, 仲係大聲個隻. 點算好呀??? 個個小朋友都有吾同既問題係正常既..


點怪法先? 佢又真係好少bor.... 最多叫你拿呢樣果樣咪叫下咁囉.... 你指冇意思咁怪叫? 點叫呀?


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


644#
發表於 04-8-30 18:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

試下肉碎蒸蛋呀....
蕃茄煮豬肉呀....
用其他味道濃d或者豆釘鐘意既食物來引佢食其他無咁like既野, bobo work嫁.....
celia426 寫道:
我覺得係肉囉!佢唔係好食!但唔食肉又唔得!


男爵府

積分: 6881


645#
發表於 04-8-30 18:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:

點怪法先? 佢又真係好少bor.... 最多叫你拿呢樣果樣咪叫下咁囉.... 你指冇意思咁怪叫? 點叫呀?


見到咩都叫下個隻LAW, 係好高音既, 開心都會叫. ?-(
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 8053


646#
發表於 04-8-30 18:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

見到咩都叫下個隻LAW, 係好高音既, 開心都會叫. ?-(


車, 咁即係見到某d野或者開心先叫姐, 咁好正常姐.... playgroup個老師話even佢整d好怪既funny noise, 其實都係同人溝通緊架, 學緊野架....

等我以後駿駿冇病呻吟個d添~~~ ?-(


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


647#
發表於 04-8-30 18:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

shirley,
bobo都尖叫嫁...
係咪駿駿豬發現左自己尖叫, 把聲好得意呀....
bobo間唔中都會, 多數都係好興奮個時....
我由得bobo嫁...除非不停叫, 就會stop下佢啦....
我有時會同bobo一齊叫嫁....
變態的bobomama


男爵府

積分: 8434


648#
發表於 04-8-30 18:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好提議,咁!小豆丁聽日食啦! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Thanks boboma!! :wink:
bobomama 寫道:
試下肉碎蒸蛋呀....
蕃茄煮豬肉呀....
用其他味道濃d或者豆釘鐘意既食物來引佢食其他無咁like既野, bobo work嫁


男爵府

積分: 8053


649#
發表於 04-8-30 18:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia,
小豆丁呢隻長頸鹿玩具我有隻大笨象呀, 佢唔鍾意玩呀!


男爵府

積分: 8434


650#
發表於 04-8-30 18:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

of course la!! :mrgreen: :mrgreen:
Mcada 寫道:
celia,
小豆丁呢隻長頸鹿玩具我有隻大笨象呀, 佢唔鍾意玩呀!


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


651#
發表於 04-8-30 18:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

a, 我睇過d書, 講唔好落咁多調味, 大人細路都係...要低糖, 低鹽, 低油嫁...
如果真係想調下味, 落鮮料...例如洋蔥, garlic, 香葉都唔好落精製既糖鹽油呀...醃肉呢....用生果, 例如蘋果, 雪梨, 木瓜都好味道嫁.... 會好淋同甜甜地...
celia426 寫道:
好提議,咁!小豆丁聽日食啦! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Thanks boboma!! :wink:


男爵府

積分: 8053


652#
發表於 04-8-30 18:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=x-large]中山之旅

要買船飛啦!!!

小健媽, 你上次講去埋澳門單野我諗唔係太好啦, 一來船飛貴, 二來我諗d bb已經好累啦... 咁你仲想唔想去, 如果係我問下殺手買飛點買法, 幫你買!

鑒於可能大灰熊未必趕得切坐10.30船, 又因為殺手預計佢要12.xx先可以由潮州返到中山, 所以我地改搭1.00船, 得唔得? 我地可以係中港城食d野先上船, 或者係船食牛腩河都得.


[size=large]9月25日 (六) --- 坐13:00船從中港城到中山

[size=large]9月27日 (一) --- 坐16:00船從中山到中港城

如果冇問題就去買, 快d覆.


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


653#
發表於 04-8-30 18:26 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobo都有呢隻大笨象呀...
不過呢排打左入冷宮, 無玩呀.....
原來之之都唔中意呀....
Mcada 寫道:
celia,
小豆丁呢隻長頸鹿玩具我有隻大笨象呀, 佢唔鍾意玩呀!


男爵府

積分: 8053


654#
發表於 04-8-30 18:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
bobo都有呢隻大笨象呀...
不過呢排打左入冷宮, 無玩呀.....
原來之之都唔中意呀....


佢冇鍾意過呀! :evil:


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


655#
發表於 04-8-30 18:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

閃, 明天'見'


男爵府

積分: 8434


656#
發表於 04-8-30 18:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我無問題!幫我唔該晒殺手!
至於小健媽,我諗你打電話揾佢會好d!
Mcada 寫道:
[size=x-large]中山之旅
\如果冇問題就去買, 快d覆.


大宅

積分: 1184


657#
發表於 04-8-30 19:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔好意思,我要聽日先覆到呀,因為小B女daddy未肯定放唔放到假,要返去問下批唔批,記得等埋我呀!
Mcada 寫道:
[size=x-large]中山之旅
\如果冇問題就去買, 快d覆.
該用戶已被刪除

658#
發表於 04-8-30 21:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

659#
發表於 04-8-30 21:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


660#
發表於 04-8-30 21:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今日好唔好玩?勤 ba 有無話好食!

Btw 茵茵,如果明天上Baby's Closet 你得唔得?咁!其他人又得唔得?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo