影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


641#
發表於 17-4-7 14:43 |只看該作者
htts 發表於 17-4-6 21:28
唔得,仲有,呢個ENDING絕對係對車變態最大懲罰來架

終於睇曬喇整體嚟講好好睇真係又要讚下池晟演技真係一流套劇雖然都好多反駁位但都唔算太離譜,可以接受呀可能我有左抗體

講返車民浩其實佢真係幾慘,變成咁都係佢阿爸一手做成,當然佢做過嘅壞事就一定唔可以用呢個籍口啦濫殺無辜害死咁多人!

係時候睇返套粉紅劇輕鬆下先得


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


642#
發表於 17-4-7 14:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 stella816 於 17-4-7 14:48 編輯

bk又神神地頭先食左我回覆而家又出返


珍珠宮

積分: 36441


643#
發表於 17-4-9 01:19 |只看該作者

回覆樓主:

被告人係我睇過最好睇嘅韓劇頭3位,半夜扎醒都要開嚟追


大宅

積分: 4925


644#
發表於 17-4-9 12:57 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-6 20:22
你睇第二次好呀,有唔明可以問你

我到而家都唔係好明,點解要屈政宇殺妻女,仲要個女係預早搵人帶走,反 ...

當然係因為响敏感時期係唔可以直接殺咗個檢察官啦~所以佢先要咁轉接令到正宇唔可以再查佢囉!


大宅

積分: 4925


645#
發表於 17-4-9 12:59 |只看該作者
鬆一鬆 發表於 17-4-6 14:24
獄果part 我驚到飛住睇

越獄嗰度,一路睇,一路心跳加速,緊張到暈!


大宅

積分: 4925


646#
發表於 17-4-9 13:07 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-6 20:25
我係咁諗嘅,善浩或敏浩都只係一個名字,將果個人繩之於法就得啦
...

雖然係只差個名,但係對死咗嘅哥哥車善浩實在太唔公平喇,如果俾佢繼續用車善浩個名,咁就要車善浩呢一生都留住個污名,而事實上佢都係其中一個受害人囉!


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


647#
發表於 17-4-14 21:18 |只看該作者
sanngsan 發表於 17-4-9 13:07
雖然係只差個名,但係對死咗嘅哥哥車善浩實在太唔公平喇,如果俾佢繼續用車善浩個名,咁就要車善浩呢一生 ...

你地個個都好叻,睇得好通透,雖然有犯駁位,但都係近期一套算唔錯的好劇


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


648#
發表於 17-4-14 21:26 |只看該作者
stella816 發表於 17-4-7 14:43
終於睇曬喇整體嚟講好好睇真係又要讚下池晟演技真係一流套劇雖然都好多反駁位但都唔算太離譜,可以 ...

我都睇曬喇,最後一集政宇同個女去拜佢媽媽我都忍唔住

車敏浩最後我都對佢有同情之心,佢未壞到盡,雖然最後仍想擺脫罪名,但最終都為左個仔而軟化了,以車敏浩的身份認罪,佢係一個悲劇人物

你有左抗體咁好呀,可以大膽開劇喎,又唔怕爛有咩粉紅劇介紹呀


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


649#
發表於 17-4-14 22:52 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-14 21:26
我都睇曬喇,最後一集政宇同個女去拜佢媽媽我都忍唔住

車敏浩最後我都對佢有同情之心,佢未壞到盡 ...

本帖最後由 stella816 於 17-4-14 23:26 編輯

你咁耐先睇曬嘅我重諗緊點解咁耐唔見你掛住你添
我同你一樣拜媽媽嗰幕真係喊死我幾經辛苦終於可以同返個女一齊
車敏浩係好可憐由頭到尾都係佢爸爸一手做成佢其實係受害者之一,好彩佢老婆為左個仔放棄佢先捉到佢咋雖然套劇係有小小離地但總括嚟講係好睇
你快D開她愛上我的謊啦,我兩日睇曬8集追到同步,呢套粉紅多啲但有時都睇到幾忟呀你要有心理準備呀嗰邊舖都幾熱鬧好多人都開左


男爵府

積分: 7169

好媽媽勳章


650#
發表於 17-4-15 02:11 |只看該作者
sanngsan 發表於 17-4-9 12:59
越獄嗰度,一路睇,一路心跳加速,緊張到暈!

呢part超緊張,都諗緊舅仔會唔會幫佢一把


男爵府

積分: 7169

好媽媽勳章


651#
發表於 17-4-15 02:16 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-3-22 11:54
女做戲都好好

你講個女,佢真係好好戲架,被告人都算我近期心水,睇完金福珠,之後missing 9睇到有啲,再黎呢套好在都正


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


652#
發表於 17-4-15 19:20 |只看該作者
stella816 發表於 17-4-14 22:52
本帖最後由 stella816 於 17-4-14 23:26 編輯

你咁耐先睇曬嘅我重諗緊點解咁耐唔見你掛住你添

我囡今年早左放復活節假,我一早攞左幾日假睇下邊度平就去邊度,原本諗住去泰國,點知原來好貴,但臨出發前一星期,比我搵到去韓國又唔算太貴的package,所以啱啱走左一轉韓國返來好彩早左去,如果下星期去而家吹緊爆韓戰都咪話唔驚


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


653#
發表於 17-4-15 19:25 |只看該作者
stella816 發表於 17-4-14 22:52
本帖最後由 stella816 於 17-4-14 23:26 編輯

你咁耐先睇曬嘅我重諗緊點解咁耐唔見你掛住你添

因為你介紹我已經download左8集她愛上了我的謊我見到好似又係校園劇?係咪似金福珠?李泫雨我只睇過佢同秀man做果套偉大的隱藏者,個樣一般又唔算高不過都要完左大力女先開,原本聽金太講話tunnel男二做得好正,我諗住開tunnel先架


珍珠宮

積分: 36441


654#
發表於 17-4-15 20:50 |只看該作者
sanngsan 發表於 17-4-9 12:59
越獄嗰度,一路睇,一路心跳加速,緊張到暈!

越獄嗰兩集係最好睇,緊張到心跳呯呯聲


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


655#
發表於 17-4-15 21:01 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-15 19:20
我囡今年早左放復活節假,我一早攞左幾日假睇下邊度平就去邊度,原本諗住去泰國,點知原來好貴,但臨出發 ...

好彩你走得快咋肥仔金真係傻架我都飛左去日本希望冇影響啦!


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


656#
發表於 17-4-15 21:07 |只看該作者
stella816 發表於 17-4-15 21:01
好彩你走得快咋肥仔金真係傻架我都飛左去日本希望冇影響啦!

你去左日本旅行呀,玩得開心d呀唔好咁擔心啦,肥仔金都係針對南韓啫,我估都係靠嚇多,你出發左就唔好諗咁多,enjoy your trip!我暑假都想plan去沖繩呀


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


657#
發表於 17-4-15 21:09 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-15 19:25
因為你介紹我已經download左8集她愛上了我的謊我見到好似又係校園劇?係咪似金福珠?李泫雨我只睇 ...

係青春劇但同金福珠唔同類型,金福珠我一般暫時鍾意呢套多D所以我兩日追曬8集
隧道我都開左睇左兩集確實幾好睇我驚好快又比我追到跟播


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


658#
發表於 17-4-15 21:16 |只看該作者
stella816 發表於 17-4-15 21:09
係青春劇但同金福珠唔同類型,金福珠我一般暫時鍾意呢套多D所以我兩日追曬8集
隧道我都開左睇左兩集確實幾 ...

隧道怕唔怕爛呢?不過你有抗體喎


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


659#
發表於 17-4-15 21:22 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-15 19:25
因為你介紹我已經download左8集她愛上了我的謊我見到好似又係校園劇?係咪似金福珠?李泫雨我只睇 ...

李玹雨我未睇過覺佢同寶劍撞樣佢身高係唔夠高有D似仲基我覺得佢過多幾年當完兵會man D,暫時覺得佢做戲都ok


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


660#
發表於 17-4-15 21:24 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-4-15 21:16
隧道怕唔怕爛呢?不過你有抗體喎

冇諗過爛唔爛而家睇落都ok有小小signal feel

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo