跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10674


641#
發表於 08-12-30 17:10 |只看該作者
我準備收工喇, 今晚再傾丫


子爵府

積分: 10503


642#
發表於 08-12-30 17:21 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-12-30 16:13 發表
今日煲o左紅蘿蔔粟米雪耳豬展湯..

正!

o岩o岩飲o左大半碗,
都係自己煲o既好飲好多!!!

(上個星期,都未煮過飯呀!!)

我都好耐無煮過飯喇 今日都煲咗花生眉豆雞腳煲豬脊骨


伯爵府

積分: 18922


643#
發表於 08-12-30 17:47 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-12-30 05:21 PM 發表

我都好耐無煮過飯喇 今日都煲咗花生眉豆雞腳煲豬脊骨



你咁講....我咪仲耐
我係早兩日先煲過湯咋.....


子爵府

積分: 10503


644#
發表於 08-12-30 17:55 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-12-30 17:47 發表



你咁講....我咪仲耐
我係早兩日先煲過湯咋.....

我上個星期...全個星期都無煮過...連湯都無煲過呀 妳有煲湯都勤力過我呀


伯爵府

積分: 18922


645#
發表於 08-12-30 18:11 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-12-30 05:55 PM 發表

我上個星期...全個星期都無煮過...連湯都無煲過呀 妳有煲湯都勤力過我呀




唔係呀....我11月1號搬左黎咁耐, 都係煮得幾餐 (10隻手指數得到) 你話喇....我係咪超懶!! (Wallace d飯仔唔計算在內, 因為日日都煮 )


子爵府

積分: 10503


646#
發表於 08-12-30 18:19 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-12-30 18:11 發表




唔係呀....我11月1號搬左黎咁耐, 都係煮得幾餐 (10隻手指數得到) 你話喇....我係咪超懶!! (Wallace d飯仔唔計算在內, 因為日日都煮 )

咁妳老公又淨係返早先會喺度食...咁得妳自己一個又好難煮...情有可原啦 咁啱上星期妳老公返早又遇著聖誕節...當然要出去趁熱鬧啦
咁有煮比Wallace 食都唔算好懶啦

[ 本文章最後由 elkykit 於 08-12-30 18:21 編輯 ]


伯爵府

積分: 18922


647#
發表於 08-12-30 19:00 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-12-30 06:19 PM 發表

咁妳老公又淨係返早先會喺度食...咁得妳自己一個又好難煮...情有可原啦 咁啱上星期妳老公返早又遇著聖誕節...當然要出去趁熱鬧啦
咁有煮比Wallace 食都唔算好懶啦 ...




咦....你真係識tum我
剛剛餵完wallace食飯....又偷少少時間上黎~~


子爵府

積分: 10503


648#
發表於 08-12-30 19:06 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-12-30 19:00 發表




咦....你真係識tum我
剛剛餵完wallace食飯....又偷少少時間上黎~~

我都未開始煮呀...老公放工去咗打波...打到7點...要大約8點先返到...所以唔洗咁早煮


子爵府

積分: 10503


649#
發表於 08-12-30 19:14 |只看該作者
今晚BK 又有升級工程呀...唔知今晚有無得傾呢...好多晚無傾過喇


伯爵府

積分: 18922


650#
發表於 08-12-30 19:33 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-12-30 07:14 PM 發表
今晚BK 又有升級工程呀...唔知今晚有無得傾呢...好多晚無傾過喇



係呀, 好多晚無傾喇.....真係好掛住你地呀~

睇怕我既壽包都整唔成, 因為都唔知邊度買蓮蓉, 出到去出面又多人, 聽日31號一定多人出定街, 1號又可能d shop會close


子爵府

積分: 10503


651#
發表於 08-12-30 19:55 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-12-30 19:33 發表



係呀, 好多晚無傾喇.....真係好掛住你地呀~

睇怕我既壽包都整唔成, 因為都唔知邊度買蓮蓉, 出到去出面又多人, 聽日31號一定多人出定街, 1號又可能d shop會close ...

我都係呀...

係呢..咁妳聽日去邊倒數呀??? 我決定唔出街喇...因為老公今個星期返早...聽日同後日又要出冬防 所以多數都唔會出去...怕佢唔夠瞓辛苦呀 所以應該會留喺屋企倒數


伯爵府

積分: 18922


652#
發表於 08-12-30 20:01 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-12-30 07:55 PM 發表

我都係呀...

係呢..咁妳聽日去邊倒數呀??? 我決定唔出街喇...因為老公今個星期返早...聽日同後日又要出冬防 所以多數都唔會出去...怕佢唔夠瞓辛苦呀 所以應該會留喺屋企倒數 ...



聽日我都唔出喇, 老公返中, 我無理由自己出架, 同埋咁迫.....所以我留係BK同你一齊倒數啦


子爵府

積分: 10503


653#
發表於 08-12-30 20:11 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-12-30 20:01 發表



聽日我都唔出喇, 老公返中, 我無理由自己出架, 同埋咁迫.....所以我留係BK同你一齊倒數啦

YEAH


子爵府

積分: 10503


654#
發表於 08-12-30 22:08 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-12-30 20:01 發表



聽日我都唔出喇, 老公返中, 我無理由自己出架, 同埋咁迫.....所以我留係BK同你一齊倒數啦

SORRY呀...我今晚耍樂呀...所以今晚同唔到妳傾計呀 聽日傾啦


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


655#
發表於 08-12-31 01:08 |只看該作者
hi~各位...都好多日冇上來同你地傾
琴晚學整糯米飯 係c6話要食...第1次學整都算ok...但就炒到隻手好累
今日仲去左工展會...都有d收獲~

係到預祝各位靚太同屋企人...
新年快樂!身體健康!


伯爵府

積分: 18922


656#
發表於 08-12-31 11:46 |只看該作者
嘩....BK無啦啦轉左新look....好唔慣呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


657#
發表於 08-12-31 14:53 |只看該作者
仲諗住今晚o係bk 同大家倒數呢!!!

似乎都冇咩可能了!!


子爵府

積分: 10503


658#
發表於 08-12-31 14:55 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 08-12-31 14:53 發表
仲諗住今晚o係bk 同大家倒數呢!!!

似乎都冇咩可能了!!

點會呢 我今晚都無街去呀(暫時無人約我呀 )...今晚無論如何都陪妳倒數


子爵府

積分: 10503


659#
發表於 08-12-31 14:56 |只看該作者
原帖由 julieann 於 08-12-31 11:46 發表
嘩....BK無啦啦轉左新look....好唔慣呀

係啦...希望佢升完級唔會再short 啦


伯爵府

積分: 18922


660#
發表於 08-12-31 15:03 |只看該作者
bk改一改...咩都好似無晒咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo