夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


641#
發表於 05-3-3 10:54 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband:

baby.....你呢排講野咁有見地既??小心俾人話你食左聰明豆呀~~~阿叮叮姐....... :mrgreen: :mrgreen:
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


642#
發表於 05-3-3 10:57 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

唔緊要啦! :mrgreen: 依家都已經俾你話咗咯!人地跟你講嘢,又有乜所謂! 我都聽咗咯...
janet 寫道:
bandband:

baby.....你呢排講野咁有見地既??小心俾人話你食左聰明豆呀~~~阿叮叮姐....... :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


643#
發表於 05-3-3 11:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

叮叮姐即係叮叮姐,阿水個d係奪命煩音黎架.....你真係小心為妙呀~~~阿水要講一個人,可以講好耐架~~~

話時話,我尋日去睇醫生,阿醫生過我冇事喎,但就係唔知點解會咁,佢俾左d藥我食,睇下有冇得黎~~
我睇左成七百蚊呀,骨隙都赤埋呀~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


644#
發表於 05-3-3 11:14 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~.~Janet,
那是乜水?


大宅

積分: 4323


645#
發表於 05-3-3 11:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Bandband,
我唔去SEE, 見唔到D MESSAGES, 就不會發火, 就唔會REPLY. @V@" 就咁決定. ^^" THX忠告.


子爵府

積分: 11510


646#
發表於 05-3-3 11:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你咁樣講,亞水實講啦!一定會啦! 既然啲人把口得閒成咁,咪俾佢講囉!無話唔俾佢講嘢既!一人分飾幾角又玩半唐番(一時講人話,一時講鬼話...包!剪!dap!...)响度做埋導演做埋演員...我都冇阻止佢地啦,由得佢啦...全世界咁多癲傻既人,佢地做乜up乜我都要理要防,咁我咪好唔得閒? 你話係咪先~! 再者,我依家都無阻止你叫我叮叮姐啦!你話係咪~~~!!!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


647#
發表於 05-3-3 11:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你梗係唔會阻止我叫啦,因為呢個係一個好名黎架~~~
就好似叮叮粥,叮叮糖咁,一樣咁好~~~哈哈......
所以話呢,阿christylai你真係要搵阿band學習下,你睇下佢幾咁唔理其他人講咩,當人講野係耳邊風架~~~ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
band,等我個仔考埋試,我會約阿pin出黎食飯,你有冇興趣呀....baby~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


648#
發表於 05-3-3 11:35 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

上親網同人吹水實會有大班奇人怪人响度架啦!明明無嘢,佢地都要強迫自己做埋啲怪異行為出嚟討人注意,無他既,佢唔突出自己又邊有人留意佢,所以有粗就爆,有朋友就要嚟出賣,有交就打,無事都要搵嘢嚟搞,其實佢地真係幾慘架!得閒成咁,又無人愛, 總之佢地都係想自己有人認得佢,唔會响呢個世界上俾人遺忘...老公都唔認得佢...真係慘... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 11510


649#
發表於 05-3-3 11:36 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

好呀~~~!!不過唔好咁貴...我好窮架...食咁貴,破產喇我~~~!!
janet 寫道:
你梗係唔會阻止我叫啦,因為呢個係一個好名黎架~~~
就好似叮叮粥,叮叮糖咁,一樣咁好~~~哈哈......
所以話呢,阿christylai你真係要搵阿band學習下,你睇下佢幾咁唔理其他人講咩,當人講野係耳邊風架~~~ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
band,等我個仔考埋試,我會約阿pin出黎食飯,你有冇興趣呀....baby~~~
:mrgreen:


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


650#
發表於 05-3-3 11:40 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

大佬呀,咁不如你諗喇,我都唔知點為止貴,你知我對食既要求好高架嘛,貴d但好食,我都會捨得架~~~
好得鍾意你頭先一句,朋友係要黎出賣.....好彩,我冇出賣你,你又冇出賣我,如果唔係就應左你下一句,有交就打.....哈哈~~但我地的底下,成日爆粗...不過可能只係我囉...... :lol: :lol:
喂,我張大頭照靚唔靚呀??係呀christylai送俾我架~~
你唔恨得咁多架喇(講笑咋,不過我知你冇咁小氣既) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


651#
發表於 05-3-3 11:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我始終比較欣賞超人爸爸超人媽媽合照多啲...你睇我幾索...扎孖辮架! 我老公仲型,兩隻牛角!型爆~~~!!


子爵府

積分: 11510


652#
發表於 05-3-3 11:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

總之食得飽人咪得囉~~~!!!到時你同Pinpin諗好,再話俾我知啦~~~!!
janet 寫道:
大佬呀,咁不如你諗喇,我都唔知點為止貴,你知我對食既要求好高架嘛,貴d但好食,我都會捨得架~~~
好得鍾意你頭先一句,朋友係要黎出賣.....好彩,我冇出賣你,你又冇出賣我,如果唔係就應左你下一句,有交就打.....哈哈~~但我地的底下,成日爆粗...不過可能只係我囉...... :lol: :lol:
喂,我張大頭照靚唔靚呀??係呀christylai送俾我架~~
你唔恨得咁多架喇(講笑咋,不過我知你冇咁小氣既) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


653#
發表於 05-3-3 11:57 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你唔講我又冇留意到喎,而家睇到,又真係幾型喎,你自己加上去架??[quote]
bandband 寫道:
我始終比較欣賞超人爸爸超人媽媽合照多
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


654#
發表於 05-3-3 12:02 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁超人係有亞媽亞爸嘛!我响網上搵番嚟...


大宅

積分: 4323


655#
發表於 05-3-3 12:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@V@~ 頭先俾老闆招左入去傾工作進度. ><~ 佢差一點點就要send我去新加坡 office做野. ><~ 我好唔想去. 咪講左個藉口. 好彩佢buy 炸.. 唔是我就慘ga la. 去到新加坡工作是非人生活來的!

我知我冇上進心. 人地都有老公ga la. >.<~ 老公實唔制ga.


大宅

積分: 4323


656#
發表於 05-3-3 12:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
超人亞媽亞爸個look又幾funny.^^

bandband 寫道:
咁超人係有亞媽亞爸嘛!我响網上搵番嚟...


子爵府

積分: 11510


657#
發表於 05-3-3 13:18 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

比着我都唔制啦!無厘頭要同老公分開...根本同有無上進心無關係...

^^一陣間約咗我老友出嚟~~!太耐無見喇~!太開心喇~~~!!坐咗屋企咁多日真係有啲悶...


大宅

積分: 4323


658#
發表於 05-3-3 13:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
@0@ 你約左老友食tea嗎? 唱 tea k 都唔錯ga.


子爵府

積分: 11510


659#
發表於 05-3-3 19:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

無呀,頭先都係同我朋友行街咋~~~!!!自己响屋企閉關咗咁多日,一出嚟同朋友行街真係好輕鬆!


大宅

積分: 4323


660#
發表於 05-3-3 23:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
@0@ 同朋友行街街咪好開心? 去左邊到黎ar? 有冇收獲呢?


janet,
早前你有在這裡提合想買 dhc 卸妝油? 最終有買嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo