立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4018
原帖由 jso130 於 10-1-27 11:22 發表 一起身好難揾嘢飲/食喎
象牙宮
積分: 216545
原帖由 canicelok 於 10-1-26 22:11 發表 又報告下先 9/1 129.4磅 - 21/1 122.6磅 輕左6.8磅 22/1 122磅 23/1 冇磅 24/1 121.6磅 25/1 121.4磅 26/1 119.8磅
積分: 4561
原帖由 chingko 於 10-1-26 12:56 發表 我都今日開始!大家努力加油! 第一日 59.34kg
禁止訪問
積分: 3833
原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 12:12 發表 我之前食睡前的藥都係半夜要去大大~
原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 12:23 發表 我幫你用咗磅數黎計唔知啱唔啱呢? 26/1 131磅 27/1 128磅
積分: 3932
原帖由 chingko 於 10-1-27 12:25 發表 其實我覺得都好,等身體冇咁多宿便! 之前聽有個朋友講過,最緊要有得呵,有得呵就唔會肥!
水晶宮
積分: 62563
原帖由 canicelok 於 10-1-27 11:25 發表 我通常一早起身會飲杯暖既, 蜜糖水, 好好多架, 我食得少 都有d唔舒服, 不過飲完就全日冇咩唔舒服
男爵府
積分: 5137
原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 15:34 發表 但係你在form到有寫..有失眠無服藥wor~ 你係唔係真的心跳快到很難受不能忍的?藥都有適應期. 還有你少食點暑片朱古力吧、還有奶茶,呢d都不好飲啦, 食點正常的東西可以買個維他命食下,你之前食藥食到身體不好了,買 ...
原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 16:21 發表 係唔係呢幾日先無食呢?慢慢適應啦
別墅
積分: 700
原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 16:56 發表 有咖啡因的可以唔飲就唔好飲啦,飲咖啡會心跳加快!
積分: 4294
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy