美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4018


641#
發表於 10-1-27 11:25 |只看該作者
我通常一早起身會飲杯暖既, 蜜糖水, 好好多架, 我食得少
都有d唔舒服, 不過飲完就全日冇咩唔舒服

原帖由 jso130 於 10-1-27 11:22 發表
一起身好難揾嘢飲/食喎


象牙宮

積分: 216545

減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 開心吸收勳章


642#
發表於 10-1-27 11:46 |只看該作者
你好勁

原帖由 canicelok 於 10-1-26 22:11 發表
又報告下先
9/1 129.4磅 - 21/1 122.6磅 輕左6.8磅

22/1 122磅
23/1 冇磅
24/1 121.6磅
25/1 121.4磅
26/1 119.8磅


大宅

積分: 4561


643#
發表於 10-1-27 11:59 |只看該作者
各位姊妹:等我又報告下先

26/1 59.34kg
27/1 58.2kg

第一日食只係口渴,去好多尿尿,副作用少過以前D减肥藥,夜晚我瞓到覺,不過半夜去左次大大,去完大大醒晒,隔左一陣又瞓返.但成績我好滿意,要keep住先!



原帖由 chingko 於 10-1-26 12:56 發表
我都今日開始!大家努力加油!
第一日 59.34kg


禁止訪問

積分: 3833

好媽媽勳章


644#
發表於 10-1-27 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3833

好媽媽勳章


645#
發表於 10-1-27 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4561


646#
發表於 10-1-27 12:25 |只看該作者
其實我覺得都好,等身體冇咁多宿便!
之前聽有個朋友講過,最緊要有得呵,有得呵就唔會肥!

原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 12:12 發表
我之前食睡前的藥都係半夜要去大大~


大宅

積分: 4561


647#
發表於 10-1-27 12:28 |只看該作者
thank ar!我屋企個磅壞左,要返公司先有得磅,公司個磅計kg架!


原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 12:23 發表
我幫你用咗磅數黎計唔知啱唔啱呢?

26/1 131磅
27/1 128磅


大宅

積分: 3932


648#
發表於 10-1-27 12:41 |只看該作者
係 ar, 我都識得 d 人係直入直出的,佢食極都唔會肥架,好鬼羨慕
原帖由 chingko 於 10-1-27 12:25 發表
其實我覺得都好,等身體冇咁多宿便!
之前聽有個朋友講過,最緊要有得呵,有得呵就唔會肥!


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


649#
發表於 10-1-27 13:25 |只看該作者
唔遲到都偷笑啦! 有人幫我整定就得o既!

或者我買定d餅乾啦

原帖由 canicelok 於 10-1-27 11:25 發表
我通常一早起身會飲杯暖既, 蜜糖水, 好好多架, 我食得少
都有d唔舒服, 不過飲完就全日冇咩唔舒服


男爵府

積分: 5137


650#
發表於 10-1-27 13:39 |只看該作者
今日再開始食返, 問過seller, 佢話可以食少一粒藍色既先....希望唔好再頭痛喇
27/1 早: 102.6磅


禁止訪問

積分: 3833

好媽媽勳章


651#
發表於 10-1-27 15:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


652#
發表於 10-1-27 16:06 |只看該作者
你講o既零食我都冇食到呀! 正如我之前所講, 我d心跳開始冇咁勁, 今日都有好過尋日. 正確唻講, 第一日跳得最勁.

原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 15:34 發表
但係你在form到有寫..有失眠無服藥wor~
你係唔係真的心跳快到很難受不能忍的?藥都有適應期.
還有你少食點暑片朱古力吧、還有奶茶,呢d都不好飲啦,
食點正常的東西可以買個維他命食下,你之前食藥食到身體不好了,買 ...


禁止訪問

積分: 3833

好媽媽勳章


653#
發表於 10-1-27 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3833

好媽媽勳章


654#
發表於 10-1-27 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


655#
發表於 10-1-27 16:37 |只看該作者
而家平時都好少食.

如果飲咗奶茶/咖啡, 會唔會仲更加唔舒服?

原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 16:21 發表
係唔係呢幾日先無食呢?慢慢適應啦


大宅

積分: 3932


656#
發表於 10-1-27 16:40 |只看該作者
今日上網 search 過 yanhee 的 info, 有人話 yanhee 的藥唔單只係減倒肥,仲會幫你調理易胖的體質,如果係真,就真係 very good la
見倒有人食4,5 日之後先出現頭痛問題,我都有 d 驚, 希望快 d 過渡適應期 la


禁止訪問

積分: 3833

好媽媽勳章


657#
發表於 10-1-27 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 700


658#
發表於 10-1-27 17:15 |只看該作者
期待中


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


659#
發表於 10-1-27 17:29 |只看該作者
哦! 知道嘞!

原帖由 emilykawaii 於 10-1-27 16:56 發表
有咖啡因的可以唔飲就唔好飲啦,飲咖啡會心跳加快!


大宅

積分: 4294


660#
發表於 10-1-27 17:29 |只看該作者
等我報告一下先
23/1 117磅
27/1 112磅

希望達到95目標

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo