美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


641#
發表於 11-6-4 09:39 |只看該作者
我暫時跳左4次都係disc 1, 係咪應該可以轉跳disc 3 呢 ??
我都唔係日日跳, 一星期跳3日, 希望keep住比自已有番d運動量,
之前我係完全"零"運動咖.........


複式洋房

積分: 324


642#
發表於 11-6-4 11:22 |只看該作者
hi,我都想買呀!可否PM比我~


複式洋房

積分: 324


643#
發表於 11-6-4 21:43 |只看該作者
咁多位ma ma睇到你地有咁好成績,今日已經係yahoo訂左,夜晚已經拎到手,正式
加入你地既行列,諗住有2日假期可以試晒d碟,之前見營養師雖然減左30lbs,
但d肚同手臂位即刻鬆晒,佢話身體線條係做運動先收到,好多謝你地介紹呢套dvd,
希望大家都修身成功啦!~加油


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


644#
發表於 11-6-5 22:10 |只看該作者
靚豬豬 發表於 11-6-4 09:39
我暫時跳左4次都係disc 1, 係咪應該可以轉跳disc 3 呢 ??
我都唔係日日跳, 一星期跳3日, 希望keep住比自已 ...

我今晚跳左disc 3 喇, 睇落d動作好似幾簡單, 但呢隻應該係針對減手臂,
做到廿幾分鐘對手已經好攰提唔起咁制, 停左2分鐘再繼續完成埋佢........




大宅

積分: 2971


645#
發表於 11-6-7 13:46 |只看該作者
回覆 靚豬豬 的帖子

我跳了 disc 1 約 5 日, 個失頭哥好似粗勞過度, 有 d 勞損既感覺

點評

kit2004  買腳cool cool住先做會好好多!  發表於 11-6-7 16:21


別墅

積分: 515


646#
發表於 11-6-7 14:00 |只看該作者
回覆 快的好返 的帖子

我跳咗一個月有多, 雖然唔係輕好多(1-2磅), 但係我有一個星期"豪"食, 打咗兩日邊爐, 又開始食朱古力, 但係仍然能keep到, 所以真係都幾好, 雖然分別唔太, 但係唔會好似以前咁唔敢食嘢!


大宅

積分: 1217


647#
發表於 11-6-7 15:30 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

我係yahoo度買仲末有回覆.....唉




複式洋房

積分: 324


648#
發表於 11-6-8 18:08 |只看該作者
回覆 babykit 的帖子

我都係yahoo買,中午打夜晚已經有


複式洋房

積分: 324


649#
發表於 11-6-8 18:11 |只看該作者
回覆 快的好返 的帖子

我今個星期剛開始跳,怕身體未必適應,所以覺得跟單張方法循序漸進會好d~


大宅

積分: 2328


650#
發表於 11-6-9 04:00 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

我係係youtube到根佢跳,唔洗買dvd!!




大宅

積分: 2328


651#
發表於 11-6-9 04:00 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

我係係youtube到根佢跳,唔洗買dvd!!




水晶宮

積分: 52761


652#
發表於 11-6-9 08:14 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

各位靚太,跳前跳後要有適當的拉筋及申展動作呀,同埋跟返佢個schedule 跳好些。
不是連續跳幾日 Disc 1 的,返到公司再 copy 出黎




水晶宮

積分: 52761


653#
發表於 11-6-9 11:08 |只看該作者

Disc 1 = ROBI, Disc 2 = DUMB, Disc 3 = Dance, Disc 4 = MAT

STEP 1:

Week 1-2

星期一 : ROBI
星期三 : DUMB
星期五 : MAT

STEP 2:

Week 3

一 : ROBI
三 : DUMB
五 : DUMB
日 : MAT

STEP 3:

Week 4開始

一 : ROBI
二 : DUMB
三 : MAT
四 : ROBI
五 : DUMB
六 : DANCE
日 : 休息


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


654#
發表於 11-6-9 22:45 |只看該作者
今日開始跳DISC 1, 跳到成身濕哂呀, 而家對手洗連舉起黎洗頭都舉唔起呀mouth:


複式洋房

積分: 324


655#
發表於 11-6-9 23:52 |只看該作者
回覆 thunder_bunny 的帖子

hi thunder_bunny ,想問下你是否跟住跳,咁第5week是否又循環跳回week1咁樣?


水晶宮

積分: 52761


656#
發表於 11-6-10 01:16 |只看該作者
回覆 camey2000 的帖子

camey,
由 "Week 4 開始" 嘛 ~ 之後要跳足6 日呀 !!

我近排都係跳下1, 2, 3, 又停下, 因為等小朋友考完試先
而套碟先岩岩我妹個fd 幫我淘左返黎咋 ~
之前上土豆, 有時會 "侄下侄下" , 好無引 ~

其實我每星期都上 一堂 funky dance, 志在出身汗,
佢呢set 碟好左 "易跟" 呀 XD


子爵府

積分: 14661


657#
發表於 11-6-10 17:03 |只看該作者
大家好我今日開始跳D1
好勁呀D汗, 而家跳完差唔多15分鐘啦, 個背仲出緊汗
成身真係濕曬


大宅

積分: 3262

好媽媽勳章


658#
發表於 11-6-10 19:35 |只看該作者
我都剛剛碟到手....我會跟住佢個schedule 跳...我呢度而家係冬天所以食多左好多野...希望有恆心跳慢慢見到成果!!
各位姊妹, 加油!!!
~我有一個好老公同三個小寶貝~


大宅

積分: 3262

好媽媽勳章


659#
發表於 11-6-10 20:28 |只看該作者
剛剛跳完Disc 1....大部分跟到, 唔會太難, 但好多汗出,好正!! 仲有聽到D骨"lak lak聲"...證明D骨真係硬唒....哈哈!!
~我有一個好老公同三個小寶貝~


複式洋房

積分: 324


660#
發表於 11-6-10 22:31 |只看該作者

回覆:thunder_bunny 的帖子

原來之後要曰曰跳,剛第一次跳disc4只跟到一半,因為冇地墊做d手踭同膝蓋好痛~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo