單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


641#
發表於 11-6-15 16:17 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+11-6-15+15:21+好

原帖由 戀仔狂 於 11-06-15 發表
你條尾郁下我都知你諗乜架啦衰鬼
你搵件高質數比我,睇下我爭唔爭先啦!



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


642#
發表於 11-6-15 16:36 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-15 16:17
你搵件高質數比我,睇下我爭唔爭先啦!

咁我實唔夠你爭啦.......你啤一啤我都企定定啦.....
~~~~ 花生組組員 ~~~~


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


643#
發表於 11-6-15 16:56 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+11-6-15+14:54+其

原帖由 戀仔狂 於 11-06-15 發表
我o個日經過, 我覺得佢個位置ok喎, 一程車唔駛轉, 唔駛搬都得, 你諗下, 只要入到思源係幾咁方便, 係咪好有 ...
自卑果啲野,陣間返屋企經過屯門公路隨手掉落車啦~~~




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


644#
發表於 11-6-15 17:22 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 16:56
自卑果啲野,陣間返屋企經過屯門公路隨手掉落車啦~~~

冷氣巴掉唔到出去呀!

緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


645#
發表於 11-6-15 17:36 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-6-15+16:56+

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表
冷氣巴掉唔到出去呀!
啤個司機,啤到佢開門啦!




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


646#
發表於 11-6-15 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChammyMAMA+於+11-06-15+發表

原帖由 akina_yeung 於 11-06-15 發表
啤個司機,啤到佢開門啦!
唔得,會比人以為我傻,掉我喺屯門公路呀!



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


647#
發表於 11-6-15 18:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+akina_yeung+於+11-06-15+發

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表
唔得,會比人以為我傻,掉我喺屯門公路呀!





瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


648#
發表於 11-6-15 19:22 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 18:59
好彩收起怒火眼睛,安全到家!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


649#
發表於 11-6-15 20:09 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-6-15+18:59+

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表
好彩收起怒火眼睛,安全到家!
咁掉晒啲無謂既自卑未先?




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


650#
發表於 11-6-15 20:13 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 20:09
咁掉晒啲無謂既自卑未先?
無掉到。。。。
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


651#
發表於 11-6-15 20:18 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-6-15+20:09+

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表
無掉到。。。。





子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


652#
發表於 11-6-15 20:28 |只看該作者

回覆:美女集團八~~~單飛媽咪攜手起飛。。。

火媽
myphoto.jpg




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


653#
發表於 11-6-15 20:38 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 20:28
火媽
係呀,好似話係呂祥光小學!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


654#
發表於 11-6-15 21:05 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-6-15+20:28+

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表
係呀,好似話係呂祥光小學!
咁近!!!




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


655#
發表於 11-6-15 21:12 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 21:05
咁近!!!
係呀!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


656#
發表於 11-6-15 21:17 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-6-15+21:05+

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表
係呀!
好驚!!!點算呀?!




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


657#
發表於 11-6-15 21:32 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 21:17
好驚!!!點算呀?!
邊有得驚呢,火火學校有好多小朋友都入咗呢間小學,佢地咪仲驚!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 4406

好媽媽勳章


658#
發表於 11-6-15 21:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


659#
發表於 11-6-15 21:38 |只看該作者

引用:我睇中個女幾間屋都俾人揀哂得返平田村同慈

原帖由 Baby_Mum09 於 11-06-15 發表
我睇中個女幾間屋都俾人揀哂得返平田村同慈雲山, 仲要唔到到聽日仲有無得我揀 你地覺得如 ...
我覺得慈云山幾好,可能因為我喺果度大。。。又多學校。。。去沙田要喺黃大仙搭車。。。




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


660#
發表於 11-6-15 22:17 |只看該作者
Baby_Mum09 發表於 11-6-15 21:32
我睇中個女幾間屋都俾人揀哂得返平田村同慈雲山, 仲要唔到到聽日仲有無得我揀 你地覺得如 ...
無地方可以做到十全十美,除非係買樓啦!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo