影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


641#
發表於 11-6-24 21:24 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 23:44
係,CUT左,我DO你咩!
係呀,你有冇聽過佢講原文呀~~~


水晶宮

積分: 73497


642#
發表於 11-6-24 21:25 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 23:44
各有各勁!
多謝~~~


水晶宮

積分: 73497


643#
發表於 11-6-24 21:27 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 23:45
幾時?我望過佢以前既楝篤,都唔算叫肥,以前明顯塊面有D BABY FAT,但係個身型都唔算肥 ...
係佢自己做訪問時候講架,幾時真係唔知啦,佢話自己有個肥腩,唔係我講既~~~


水晶宮

積分: 73497


644#
發表於 11-6-24 21:29 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-23 23:45
唔該你睇返601個post丫!
知你幸福滿洒啦~~~


水晶宮

積分: 73497


645#
發表於 11-6-24 21:31 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 23:45
男人31吋腰OK喎,女人唔得喇!
但我諗佢會覺得自己肥囉,唔係既話佢都唔會話鐘意依家既"病態美"喇~~~


水晶宮

積分: 73497


646#
發表於 11-6-24 21:33 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 23:50
個陣一個禮拜返3晚夜學架,所以我咪內疚以前無好好陪過個女。。。
好多嘢都返唔到轉頭,唔好再諗以前啦,好似子華咁講,"拋開煩惱,重從起步,明天會更好"~~~


水晶宮

積分: 73497


647#
發表於 11-6-24 21:34 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 23:50
子華做咩都咁認真
呢樣都係欣賞其之一,亦都係希望自己可以做到好似佢咁樣~~~


水晶宮

積分: 73497


648#
發表於 11-6-24 21:35 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-23 23:50
我攬下就夠架喇!

我都要訓喇
我只係想佢出現咋,但都係冇囉,睇黎佢真係唔係好鐘意我~~~


水晶宮

積分: 73497


649#
發表於 11-6-24 21:36 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 23:50
希望你夢到子華
係冇呀,但唔知點解會夢到一個唔知乜水外國人~~~


水晶宮

積分: 73497


650#
發表於 11-6-24 21:37 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-24 19:49
Testing!!! BK有無壞到?由尋晚到而家你地無上黎?
我係依家先上,但OK喎~~~


水晶宮

積分: 73497


651#
發表於 11-6-24 21:38 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 20:09
係你地訓左之後就一直唔見你地,lingling今朝一早應該去左睇大夫,我一個鐘頭前先上黎。 ...
,今日除左睇大夫之外仲同個女行左成日,對腳好攰呀~~~


水晶宮

積分: 73497


652#
發表於 11-6-24 21:40 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-24 20:11
我重以為BK又short,出唔到最新果d post添,因為我今朝同女返醫院,晏晝返黎就約左fd去食晏,到頭先阿女話 ...
我返來啦,今日睇完醫生之同個女行左成日,我係個檢查啫,冇事,有心呀~~~


水晶宮

積分: 73497


653#
發表於 11-6-24 21:41 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-24 21:22
係d人自己影完放上去的。
係,咁我要搵搵先得,如果YO YO未睇過話,可以比佢睇~~~


翡翠宮

積分: 75533


654#
發表於 11-6-24 22:57 |只看該作者
頭先比阿女纏住左,岩岩先入有房訓,我都差唔多訓,聽朝去整頭,跟住去沙田行個圈。


水晶宮

積分: 73497


655#
發表於 11-6-24 22:59 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-24 22:57
頭先比阿女纏住左,岩岩先入有房訓,我都差唔多訓,聽朝去整頭,跟住去沙田行個圈。 ...
咁開心呀,去沙田,整頭因要見子華~~~


翡翠宮

積分: 75533


656#
發表於 11-6-24 22:59 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-24 21:41
係,咁我要搵搵先得,如果YO YO未睇過話,可以比佢睇~~~

我無記錯應該唔係係香港,好似係溫哥華慈善show。


水晶宮

積分: 73497


657#
發表於 11-6-24 23:00 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-24 22:59
我無記錯應該唔係係香港,好似係溫哥華慈善show。
係,咁我等我聽日搵搵先得~~~


翡翠宮

積分: 75533


658#
發表於 11-6-24 23:03 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-24 22:59
咁開心呀,去沙田,整頭因要見子華~~~

咁我果日唔著回教裝lu,如果你重記得話,我初初比相你睇相認時係卷髮,跟住見你前剪過,但d卷未剪晒,如果我而家洗完頭唔吹就好似顛婆咁,咁襯而家阿女療程無咁密咪去整直佢囉,成日吹又side時間又傷。


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


659#
發表於 11-6-24 23:03 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-24 21:12
哈~~~你諗既嘢,如果真係出現既話一定會同你所講既一樣~~~
因為而家好多都係睇片面之詞就定論架嘛!我自己都係咁有兩體既,你識得我,咪知我成日發夢咪唔會覺得我有問題,但係如果係佢老婆知道既話,一定唔鍾意。。。所以我無講比我朋友聽我夢到佢。


翡翠宮

積分: 75533


660#
發表於 11-6-24 23:05 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-24 22:59
咁開心呀,去沙田,整頭因要見子華~~~

如果係要整容先得!今日去資生堂出左血

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo