想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10404


641#
發表於 11-8-1 15:37 |只看該作者
manionb 發表於 11-8-1 15:28
原來鴻福堂果d都得架? 我間唔中都有飲 wor.....

希望可以有la..... 但又好驚有左後既反應

唔知得唔得呀,不過我唸都有少少功效掛,自己唔識煲,唯有飲現成嫁啦!我覺得叫做好過無囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


642#
發表於 11-8-1 16:08 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 15:36
係呀,因為係升溫前一日排呀嘛!你26號之後就一直係升溫,所以咪26號囉! ...

咁點解27, 28笑哈哈….? 好亂….


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


643#
發表於 11-8-1 16:25 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 15:37
唔知得唔得呀,不過我唸都有少少功效掛,自己唔識煲,唯有飲現成嫁啦!我覺得叫做好過無囉! ...

希望我地都得啦


大宅

積分: 3315


644#
發表於 11-8-1 17:03 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 14:46
咁我而家先開始飲, 會唔會太遲….?
無所謂啦, 得唔得都好, 都叫有啖湯丫麻... 過下口癮都好呀~


子爵府

積分: 10404


645#
發表於 11-8-1 17:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 16:08
咁點解27, 28笑哈哈….? 好亂….

好難講,始終test paper係靠你既黃體值,可能你個黃體值係要等你排左卵先升到足夠令到test paper有反應都唔定!所以我之前話,紅d有人排左卵先深粗道理一樣!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


646#
發表於 11-8-1 17:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 14:48
其實我都唔識ga…. 我諗住張所有材料放入去煲ja…
我都係貪方便, 買鴻福堂啦, 好在佢就無味精, 而且佢雪凍既時候真係會變左啫喱咁, 我估佢都有D料既, 如果唔係日日咁煲都好唔得掂...


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


647#
發表於 11-8-1 17:07 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 17:03
無所謂啦, 得唔得都好, 都叫有啖湯丫麻... 過下口癮都好呀~

有無效唔緊要la, 真係幾好味wor


男爵府

積分: 6375


648#
發表於 11-8-1 17:11 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 17:05
我都係貪方便, 買鴻福堂啦, 好在佢就無味精, 而且佢雪凍既時候真係會變左啫喱咁, 我估佢都有D料既, 如果唔 ...

我之前通常煲一大煲飲3, 4 (放冰箱, 2人份量)….


男爵府

積分: 6375


649#
發表於 11-8-1 17:13 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 17:03
無所謂啦, 得唔得都好, 都叫有啖湯丫麻... 過下口癮都好呀~

又有道理今晚開始雞精 + 湯水!!


男爵府

積分: 6375


650#
發表於 11-8-1 17:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 17:05
好難講,始終test paper係靠你既黃體值,可能你個黃體值係要等你排左卵先升到足夠令到test paper有反應都 ...

咁我就倒…. 14日後睇吓結果啦….


大宅

積分: 3315


651#
發表於 11-8-1 17:20 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 17:05
好難講,始終test paper係靠你既黃體值,可能你個黃體值係要等你排左卵先升到足夠令到test paper有反應都 ...
係呀, 排卵前會突然體溫下降, 之後由低轉返高既時候就已經排左架喇... 所以有JM話紅D一見有淺線就已經要開始至少隔日dodo架喇...


男爵府

積分: 9634


652#
發表於 11-8-1 17:21 |只看該作者
我又開始等派彩啦....

而家煲緊杜仲猴頭姑湯比老公補補腎


子爵府

積分: 10404


653#
發表於 11-8-1 17:25 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-1 17:21
我又開始等派彩啦....

而家煲緊杜仲猴頭姑湯比老公補補腎

咁快就等派彩嫁拿,我連卵都未排呀。

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


654#
發表於 11-8-1 17:30 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 17:20
係呀, 排卵前會突然體溫下降, 之後由低轉返高既時候就已經排左架喇... 所以有JM話紅D一見有淺線就已經要開 ...

呢個cycle太唔正常我同C6dodo到怕


其實隔日都好攞命


男爵府

積分: 6375


655#
發表於 11-8-1 17:32 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-1 17:21
我又開始等派彩啦....

而家煲緊杜仲猴頭姑湯比老公補補腎

猴頭姑煲湯都好好飲~!!



講起都想飲 @_@


男爵府

積分: 9634


656#
發表於 11-8-1 17:42 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 17:25
咁快就等派彩嫁拿,我連卵都未排呀。
係呀,我今朝做左iui呀


男爵府

積分: 9634


657#
發表於 11-8-1 17:43 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 17:32
猴頭姑煲湯都好好飲~!!

我仲加左花膠同螺片比自己補


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


658#
發表於 11-8-1 17:52 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

好耐冇留言,請問吃無花果有什麼效用?




男爵府

積分: 6375


659#
發表於 11-8-1 17:54 |只看該作者
Supermarket d花膠同螺片 都可以嗎?.... 邊度買抵d?


男爵府

積分: 9634


660#
發表於 11-8-1 17:56 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 17:54
Supermarket d花膠同螺片 都可以嗎?.... 邊度買抵d?
花膠我0係樓上xxx買,累片0係海味店買架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo