想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1739


641#
發表於 11-7-27 13:21 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 09:04
我記得你話係輕微唔洗割住?我都唔知洗唔洗割喇..
我4,5年前左右都有,各4-5cm,跟住割左上年發現又生番囉.. ...
快o的清晒o的感冒就叫黃醫生開藥俾你調理啦! 佢應該可以寫定o的(1)(2)(3)方等你排卵前/排緊卵/等著床時食, 等佢18號返黎可以接返. 我連埋c6執到一屋都係藥呀...


大宅

積分: 1739


642#
發表於 11-7-27 13:22 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 10:06
你而家儲定錢, 下個月要book醫院生仔架啦!!~~~~

我都怕痛架, 但係私家真係好貴喎....同埋諗住順產 ...
係呀... 咩都係$$$.. 其實依家未 bingo 已經洗左好多好多.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


643#
發表於 11-7-27 13:25 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:31
哈哈,佢絕對唔係,佢個樣好兇狠嫁,一睇就知粗魯果隻!
對你唔粗魯咪得囉!!!~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


644#
發表於 11-7-27 13:26 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:35
唔知今年多唔多人呢??? 年年都做到叫救命架.....

唔駛講, 肯定勁多人, 新聞都有講, 禽日已經有人去排定隊.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


645#
發表於 11-7-27 13:27 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:38
但係唔抵喎我生bb+手術都係放0個十個星期..但我另外做手術的話可以放多3星期喎 ...

開兩次刀好辛苦架, 你唔貪埋d假, 要自己辛苦先得架!!!


男爵府

積分: 7720


646#
發表於 11-7-27 13:30 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-27 13:18
哈哈哈真係我呀!!! 俾你睇到晒我o的醜態添!! 今次等得特別耐, 之前個 patient 應該中西都睇又要針灸...下次 ...

個婆婆麻,睇左成粒鐘,我仲叮好左飯諗住好快睇完番上去食=3=
我以為下一個就係我,因為你已經執緊藥麻...跟住原來仲睇埋你先到我,好在你睇得唔耐咋
你知唔知邊個係我呀,我係大大份0個女仔,仲走左上磅mouth:
哈哈,你真係起勢咁whatsapp笑屎我喇,原來我同你同共處左成個鐘


男爵府

積分: 7720


647#
發表於 11-7-27 13:33 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:45
佢地真係用好多金錢, 時間, 青春去玩lee d野, 不過人各有志.....
呢樣係佢地覺得令佢地人生發光0既野,咁我又唔會歧視佢地0既,不過真係浪費左好多錢同時間囉
做個假髮係錢,做套衫又係錢,做把劍又係錢...我鄧佢屋企人難過,邊個屋企人唔想自己仔女正正經經番學番工丫


男爵府

積分: 7720


648#
發表於 11-7-27 13:34 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:47
哈哈!!! 我諗起「如花」...... 但事先聲明: 我唔係呀.....

美女採礦係比如花採礦更加趕客架


男爵府

積分: 7720


649#
發表於 11-7-27 13:35 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:49
唔係
有皇氣0個0的呀


大宅

積分: 2401


650#
發表於 11-7-27 13:35 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-27 13:14
你係公務可以有二等房, 若果係順產的話應該冇分別! 又可以慳返o的錢黎俾bb添! ...

公務員d主疹醫生會唔會好d架??? 唔會係實習生掛....


男爵府

積分: 7720


651#
發表於 11-7-27 13:36 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:14
係喎, 之前咪話幫你問大埔中醫既???
我問左我同事啦, 佢話大埔清湯腩o個邊條巷, 有間叫僑生既藥材舖, 有個 ...

唔該曬你呀,你好抵鍚呀
不過我而家都睇緊KK介紹0個個,睇左兩次都未入正題,仲係清緊感冒:;pppp:


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


652#
發表於 11-7-27 13:37 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:33
呢樣係佢地覺得令佢地人生發光0既野,咁我又唔會歧視佢地0既,不過真係浪費左好多錢同時間囉
做個假髮係錢,做 ...

要準備好晒成身裝扮, 我諗都要成萬蚊呀!


男爵府

積分: 7720


653#
發表於 11-7-27 13:37 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:15
有架啦, 有架啦!!~~~~

今日都唔記得問埋佢檢查幾錢.....唔知駛唔駛成千蚊呢?

到時記得上0黎報告下呀,我地都好緊張架
就咁照陰超應該唔洗掛?..我估800蚊左右啦


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


654#
發表於 11-7-27 13:38 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:36
唔該曬你呀,你好抵鍚呀
不過我而家都睇緊KK介紹0個個,睇左兩次都未入正題,仲係清緊感冒
...
如果你睇緊就繼續, 唔好轉黎轉去啦!~~~
清晒感冒就可以入正題啦, 你要乖乖戒口呀!!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


655#
發表於 11-7-27 13:39 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:37
到時記得上0黎報告下呀,我地都好緊張架
就咁照陰超應該唔洗掛?..我估800蚊左右啦
...

知道啦, 我一定會同你地報告既!!~~~~

上次照陰超照子宮+卵巢都收左我1000....


男爵府

積分: 7720


656#
發表於 11-7-27 13:40 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-27 13:16
係呀. 婦科叫我試多三個月先, 唔得先去照輸卵管/岔腔鏡再睇睇有冇細到. 到時先決定洗唔洗割...黃醫生就話可 ...

你經痛好勁架?我反而無乜痛架
我而家除左4個月都應該大左架喇,我唔想又割囉講真,好傷呢
黃醫生又無同我講可以幫我排走呀,不過佢有MARK低我有呢樣野囉
同埋我第一次睇佢時咁0岩M第3日,我食完之後係0黎多左少少呀,跟住我前日去問佢係唔係幫我清瘀血
佢答我"係有少少啦",激屎,即係咩唔知佢係唔係因為睇完個婆婆之後趕放飯,好似急急地咁


男爵府

積分: 7720


657#
發表於 11-7-27 13:42 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:17
橫掂都係, 不如割埋兩粒瘤啦, 一勞永逸, 第時唔駛驚佢會大嘛!

邊有一勞永逸丫...我4,5年前先割過,而家咪又係生番
醫生都話如果我成日番發,佢SUGGEST我生夠之後割左個卵巢佢,我先唔制呀,好似話割左會老得好快架
同埋無左個卵巢好似唔係一個完整0既女人咁


大宅

積分: 2401


658#
發表於 11-7-27 13:42 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:33
呢樣係佢地覺得令佢地人生發光0既野,咁我又唔會歧視佢地0既,不過真係浪費左好多錢同時間囉
做個假髮係錢,做 ...

尋晚睇電視, 先知一套要成4, 5千蚊, 著完一次又無用....真係.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


659#
發表於 11-7-27 13:43 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:42
邊有一勞永逸丫...我4,5年前先割過,而家咪又係生番
醫生都話如果我成日番發,佢SUGGEST我生夠之後割左個卵 ...

咁如果唔割, 會唔會惡化架???


男爵府

積分: 7720


660#
發表於 11-7-27 13:43 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:19
贊成!!~~~~~
KK個樣係賢淑,而佢話佢愛人係兇惡
我想像緊會唔會係好似劉若英+大口青咁0既組合,哇哈哈哈


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo