跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25476


641#
發表於 11-8-4 09:47 |只看該作者
準媽咪 發表於 11-8-4 09:44
仲好唔好追 914 呢?
我自己唔敢, 唔知史虎虎有乜意見


大宅

積分: 3096


642#
發表於 11-8-4 09:50 |只看該作者
心予 發表於 11-8-4 09:34
佢係fb話瞓唔著嘛

估唔到今日個巿升
個2位MAMI 已經報了名. 如我們2個試完堂都OK. 就應該9月開始大家都85折
http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/EPW6.jpg
http://lb3m.lilypie.com/EPW6p8.png


伯爵府

積分: 19747


643#
發表於 11-8-4 09:52 |只看該作者
心予 發表於 11-8-4 09:34
佢係fb話瞓唔著嘛

估唔到今日個巿升

真係估唔到

不過咁
近幾年美國佬有咩唔妥
之後 d 人都即刻掉頭向北看 (需要借口搵 $)
美國佬點玩野都好似無以前咁大影響咁
我岩唔岩呢?



心心
多謝關心! 真係好愛你!
12:30am 啫!
始終真係攰, 今日仲要返工!

可能去 wet 下平衡下心理會有幫助!



公爵府

積分: 25476


644#
發表於 11-8-4 09:52 |只看該作者
cc.leung 發表於 11-8-4 09:50
個2位MAMI 已經報了名. 如我們2個試完堂都OK. 就應該9月開始大家都85折
分開報都得呀?我下星期去試, 如果okay, 會即場報, 麻煩你俾晒各人資料我啦


伯爵府

積分: 19747


645#
發表於 11-8-4 09:54 |只看該作者
心予 發表於 11-8-4 09:52
分開報都得呀?我下星期去試, 如果okay, 會即場報, 麻煩你俾晒各人資料我啦
...

你地其實講緊乜?



下星期一呀仔 n2 喇
希望一切正常啦!


伯爵府

積分: 17810


646#
發表於 11-8-4 09:54 |只看該作者
mabel :
自已留意下先,唔好亂黎...冇得包生仔架
個市仲有得跌..升下跌下最易輸死人,你買你識個D吧


伯爵府

積分: 19747


647#
發表於 11-8-4 09:54 |只看該作者
行開一陣先...............


公爵府

積分: 25476


648#
發表於 11-8-4 09:59 |只看該作者
準媽咪 發表於 11-8-4 09:52
真係估唔到

不過咁
我仲遲過你瞓, 睇睇下書成點

乜你咁公開話愛我架, 我驚人地以為我地有咩私情噃

來緊兩日咪有得wet囉, 定係你想放低阿仔去wet?其實我有個好地方, 不過一定要星期日下午, 睇怕我自己都唔得


大宅

積分: 3096


649#
發表於 11-8-4 09:59 |只看該作者
準媽咪 發表於 11-8-4 09:54
你地其實講緊乜?
我地自組4人JOIN JOLLY KINGDOM 讀PHONIC, 但可以不同地方不同時間報名都得. 所以大家咪要互相比哂小朋友資料, 等大家報名時可跟學校說明
http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/EPW6.jpg
http://lb3m.lilypie.com/EPW6p8.png


珍珠宮

積分: 31467


650#
發表於 11-8-4 10:00 |只看該作者
早晨!
噚日同anya去咗CWB行街. 想買乜冇乜.
佢俾醫生塞咗退燒藥, 死同我講行路個patpat好痛, 攤咗晌架車度...


大宅

積分: 3096


651#
發表於 11-8-4 10:00 |只看該作者
心予 發表於 11-8-4 09:59
我仲遲過你瞓, 睇睇下書成點

乜你咁公開話愛我架, 我驚人地以為我地有咩私情噃
有咩地方WET. ??不過今個星期日唔得.. 因今個星期日. 我要去....
希望姨丈安息啦!!
http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/EPW6.jpg
http://lb3m.lilypie.com/EPW6p8.png


公爵府

積分: 25476


652#
發表於 11-8-4 10:03 |只看該作者
準媽咪 發表於 11-8-4 09:54
你地其實講緊乜?
cc搵到一間phonics中心, 唔使一齊上堂, 只要集齊4個就有85折, 咁啱嗰間中心係我家附近有一間, 成日行過都見到, 所以join埋佢, 下星期試堂, 如果okay, 會報俾阿仔九月上


公爵府

積分: 25476


653#
發表於 11-8-4 10:08 |只看該作者
Snoopywy 發表於 11-8-4 09:54
mabel :
自已留意下先,唔好亂黎...冇得包生仔架
個市仲有得跌..升下跌下最易輸死人,你買你識個D吧
升少跌多, 輸硬
都係買番啲公共股


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


654#
發表於 11-8-4 10:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


655#
發表於 11-8-4 10:21 |只看該作者
心予:

""餅乾要加入大量油分才會鬆脆可口,生產商多用棕櫚油,它雖然是植物油,但飽和脂肪含量高""

想問買邊類先少用棕櫚油呀?


公爵府

積分: 25476


656#
發表於 11-8-4 10:22 |只看該作者
kelok 發表於 11-8-4 10:17
早~今朝4-5點做晨操, 瞓到條腰好攰.
我無話今個星期日, 我只係話有一個relax的好地方, 但一定要星期日下午先可以去啫


公爵府

積分: 25476


657#
發表於 11-8-4 10:25 |只看該作者
本帖最後由 心予 於 11-8-4 10:26 編輯
Snoopywy 發表於 11-8-4 10:21
心予:

""餅乾要加入大量油分才會鬆脆可口,生產商多用棕櫚油,它雖然是植物油,但飽和脂肪含量高""

一般餅乾都有(有啲用hydrogenated / semi-hydrogenated oil, 仲衰), 有機餅用sunflower oil, 但係會比較實, 又會淡口, 係無咁好味


男爵府

積分: 7931


658#
發表於 11-8-4 10:27 |只看該作者
早,
cc/心心,你地係邊樹學phonics???

準,仲氣緊啊囝??所以失眠??


大宅

積分: 3096


659#
發表於 11-8-4 10:29 |只看該作者
kittymickey1688 發表於 11-8-4 10:27
早,
cc/心心,你地係邊樹學phonics???
JOLLY KINGDOM
http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/EPW6.jpg
http://lb3m.lilypie.com/EPW6p8.png


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


660#
發表於 11-8-4 10:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo