立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29202
siuangel1 發表於 11-9-6 12:32 我怕中咗嗰刻會short咗
男爵府
積分: 6375
原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表 緊係第一時間通知c6 然後去慶祝下啦 到時c6陪你一齊short
siuangel1 發表於 11-9-6 13:04 我諗最high應該會係我媽咪,恨到飛起
原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表 你一有左會即刻通知媽媽嗎
siuangel1 發表於 11-9-6 15:49 仲有6日.... 我呢個星期好唔好去睇e生(原本都要覆診)
原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表 覆咩診
大宅
積分: 3575
原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表 頭先睇fb.... 又有幾個bingo......
siuangel1 發表於 11-9-6 16:51 上次照唔到有排卵,所以叫我10日後覆診
izumiwai 發表於 11-9-6 18:26 我今日係高溫第9日,我用紅d check過白雪雪連印都冇,係咪無機ka la
珍珠宮
積分: 30303
原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表 你咁快m 我今日體溫升左,琴日36.65,今日36.9,不過都未夠排卵前高溫。 ...
原帖由 littlezoo 於 11-09-06 發表 siuangel1 發表於 11-9-6 10:29 希望呢d m前徵狀全部唔關事,最後都bingo!我上個cycle,又肚谷又扯住扯住 ...
原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表 我怕中咗嗰刻會short咗
原帖由 izumiwai 於 11-09-06 發表 我今日係高溫第9日,我用紅d check過白雪雪連印都冇,係咪無機ka la
原帖由 qqj 於 11-09-06 發表 你排卵前高過36.9
原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表 我都係白雪雪
原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表 我d20排,d21都深,d22開始淺,今日六點幾終於白晒,睇下之後點先 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy