想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


641#
發表於 11-9-6 12:33 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-6 12:32
我怕中咗嗰刻會short咗
緊係第一時間通知c6
然後去慶祝下啦
到時c6陪你一齊short

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


642#
發表於 11-9-6 13:04 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-6+12:32+我怕

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
緊係第一時間通知c6
然後去慶祝下啦
到時c6陪你一齊short
我諗最high應該會係我媽咪,恨到飛起




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


643#
發表於 11-9-6 13:22 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-6 13:04
我諗最high應該會係我媽咪,恨到飛起
你一有左會即刻通知媽媽嗎
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


644#
發表於 11-9-6 13:51 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-6+13:04+我諗

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
你一有左會即刻通知媽媽嗎
其實我都唔知





男爵府

積分: 6375


645#
發表於 11-9-6 15:49 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

仲有6日.... 我呢個星期好唔好去睇e生(原本都要覆診)




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


646#
發表於 11-9-6 15:51 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-6 15:49
仲有6日.... 我呢個星期好唔好去睇e生(原本都要覆診)
覆咩診
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


647#
發表於 11-9-6 16:51 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-6+15:49+仲有

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
覆咩診
上次照唔到有排卵,所以叫我10日後覆診




男爵府

積分: 6375


648#
發表於 11-9-6 17:24 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

下腹開始谷谷地咁,唔痛呀。睇黎凍過水




男爵府

積分: 6375


649#
發表於 11-9-6 18:16 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

頭先睇fb.... 又有幾個bingo......




大宅

積分: 3575


650#
發表於 11-9-6 18:26 |只看該作者

引用:頭先睇fb....+又有幾個bingo...... +

原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表
頭先睇fb.... 又有幾個bingo......
我今日係高溫第9日,我用紅d check過白雪雪連印都冇,係咪無機ka la




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


651#
發表於 11-9-6 18:36 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-6 16:51
上次照唔到有排卵,所以叫我10日後覆診
即係再照下有冇排到卵呀
咁去啦
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


652#
發表於 11-9-6 18:37 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-6 18:26
我今日係高溫第9日,我用紅d check過白雪雪連印都冇,係咪無機ka la
上個月幾時排卵呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


653#
發表於 11-9-6 18:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-06+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
你咁快m
我今日體溫升左,琴日36.65,今日36.9,不過都未夠排卵前高溫。



...
你排卵前高過36.9




珍珠宮

積分: 30303


654#
發表於 11-9-6 18:54 |只看該作者

引用:siuangel1+發表於+11-9-6+10:29+希望呢d+m

原帖由 littlezoo 於 11-09-06 發表
siuangel1 發表於 11-9-6 10:29
希望呢d m前徵狀全部唔關事,最後都bingo!我上個cycle,又肚谷又扯住扯住 ...
我唔會再信任何徵狀,呃人




珍珠宮

積分: 30303


655#
發表於 11-9-6 18:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-06+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表
我怕中咗嗰刻會short咗





珍珠宮

積分: 30303


656#
發表於 11-9-6 19:00 |只看該作者

引用:頭先睇fb....+又有幾個bingo...... +

原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表
頭先睇fb.... 又有幾個bingo......





男爵府

積分: 6375


657#
發表於 11-9-6 19:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-06+發表

原帖由 izumiwai 於 11-09-06 發表
我今日係高溫第9日,我用紅d check過白雪雪連印都冇,係咪無機ka la
我都係白雪雪




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


658#
發表於 11-9-6 19:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-06+發

原帖由 qqj 於 11-09-06 發表
你排卵前高過36.9
係呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


659#
發表於 11-9-6 19:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-09-06+發表我

原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表
我都係白雪雪
我d20排,d21都深,d22開始淺,今日六點幾終於白晒,睇下之後點先



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


660#
發表於 11-9-6 19:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-06+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
我d20排,d21都深,d22開始淺,今日六點幾終於白晒,睇下之後點先



...
等bingo....




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo