想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


641#
發表於 11-9-30 12:50 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

係wo,今日唔見左佢ge!!!!


男爵府

積分: 6108


642#
發表於 11-9-30 12:51 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

但辛唔辛苦?
轉做文職會無咁辛苦wo如果真係有左b都可以hea住做


大宅

積分: 4490


643#
發表於 11-9-30 12:53 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 但辛唔辛苦?轉

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

但辛唔辛苦?
聖誕年尾會辛苦啲,我轉唔到文職架啦,我呢份工都做咗10+年啦




大宅

積分: 3726

畀面勳章


644#
發表於 11-9-30 12:58 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

感又係,不過佢都為妳好


男爵府

積分: 6108


645#
發表於 11-9-30 12:59 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

嘩....咁耐la! 不過如果你有左,我諗公司都唔會迫你太緊 到時輕鬆d番工~


大宅

積分: 4490


646#
發表於 11-9-30 13:03 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 嘩....咁耐la!

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

嘩....咁耐la! 不過如果你有左,我諗公司都唔會迫你太緊 到時輕鬆d番工~
如果真係有咗嘅話,咁公司又唔會迫我返嘅,我依家已經好自由架啦,我有客先返,好似今日咁,4點要返公司啦




男爵府

積分: 6108


647#
發表於 11-9-30 13:10 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

正啦,我都想好似你咁呀,最重要唔駛早起身,哈哈


大宅

積分: 4490


648#
發表於 11-9-30 13:14 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 正啦,我都想好

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

正啦,我都想好似你咁呀,最重要唔駛早起身,哈哈
但係好似我咁就無錢架啦,我都覺得越嚟越懶,都係要做番好啲,年尾要博殺呀




男爵府

積分: 6108


649#
發表於 11-9-30 13:21 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

小心身體 話唔埋下個月你就變左大肚婆


男爵府

積分: 5346


650#
發表於 11-9-30 13:22 |只看該作者
你地其他人有好消息未呀?


男爵府

積分: 5346


651#
發表於 11-9-30 13:23 |只看該作者
可以的話, 最好有份工係返半日, 人工又唔錯既就好了..............機會好微就真.


大宅

積分: 4490


652#
發表於 11-9-30 13:31 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 小心身體+話唔

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

小心身體 話唔埋下個月你就變左大肚婆
我都想,我今日未飲中藥,但係仲係覺得好熱




大宅

積分: 4490


653#
發表於 11-9-30 13:31 |只看該作者

引用:可以的話,+最好有份工係返半日,+人工又唔錯

原帖由 qwbear 於 11-09-30 發表
可以的話, 最好有份工係返半日, 人工又唔錯既就好了..............機會好微就真. ...
我都想




男爵府

積分: 5940


654#
發表於 11-9-30 13:31 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-30 13:22
你地其他人有好消息未呀?
未呀, 還在等待中...


男爵府

積分: 5346


655#
發表於 11-9-30 13:49 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 13:31
未呀, 還在等待中...

驗吓啦.


男爵府

積分: 5940


656#
發表於 11-9-30 13:51 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-30 13:49
驗吓啦.
明早驗~~
等多晚先~


男爵府

積分: 5346


657#
發表於 11-9-30 13:59 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 13:51
明早驗~~
等多晚先~

無唔舒服的話好大機會.


男爵府

積分: 5940


658#
發表於 11-9-30 14:00 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-30 13:59
無唔舒服的話好大機會.
點解咁講


男爵府

積分: 5346


659#
發表於 11-9-30 14:02 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 14:00
點解咁講

你如果沒有來經的感覺, 又遲來、想嘔、好累、乳頭痛都會中.


男爵府

積分: 5940


660#
發表於 11-9-30 14:03 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-30 14:02
你如果沒有來經的感覺, 又遲來、想嘔、好累、乳頭痛都會中.
有谷m feel, 遲來, 輕微胃酸倒流,累...乳頭方面唔可以作準...餵人奶中~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo