立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6108
大宅
積分: 4490
原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表 回覆 Cherrieqoo521 的帖子 但辛唔辛苦?
積分: 3726
原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表 回覆 Cherrieqoo521 的帖子 嘩....咁耐la! 不過如果你有左,我諗公司都唔會迫你太緊 到時輕鬆d番工~
原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表 回覆 Cherrieqoo521 的帖子 正啦,我都想好似你咁呀,最重要唔駛早起身,哈哈
積分: 5346
原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表 回覆 Cherrieqoo521 的帖子 小心身體 話唔埋下個月你就變左大肚婆
原帖由 qwbear 於 11-09-30 發表 可以的話, 最好有份工係返半日, 人工又唔錯既就好了..............機會好微就真. ...
積分: 5940
qwbear 發表於 11-9-30 13:22 你地其他人有好消息未呀?
cc_ivy 發表於 11-9-30 13:31 未呀, 還在等待中...
qwbear 發表於 11-9-30 13:49 驗吓啦.
cc_ivy 發表於 11-9-30 13:51 明早驗~~ 等多晚先~
qwbear 發表於 11-9-30 13:59 無唔舒服的話好大機會.
cc_ivy 發表於 11-9-30 14:00 點解咁講
qwbear 發表於 11-9-30 14:02 你如果沒有來經的感覺, 又遲來、想嘔、好累、乳頭痛都會中.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy