跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2485


641#
發表於 05-11-4 01:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

咸6, 呢期你要加倍照顧子昂,
有冇暴瘦到呀


伯爵府

積分: 17686


642#
發表於 05-11-4 01:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

hbb,
係啦, 66 見係您至唔c 去瞓jar


珍珠宮

積分: 33190


643#
發表於 05-11-4 01:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

魚媽,

唔駛咁快唔記得呀??
23呀~~~


伯爵府

積分: 17686


644#
發表於 05-11-4 01:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

hbb,
子昂大把貨
佢怕乜
HoBeeBa 寫道:
咸6, 呢期你要加倍照顧子昂,
有冇暴瘦到呀


大宅

積分: 2485


645#
發表於 05-11-4 01:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

ymc, 我諗都係, 我呢期夜咗入嚟,
好少見到咁多人
ymc2727 寫道:
hbb,
係啦, 66 見係您至唔c 去瞓jar


伯爵府

積分: 17686


646#
發表於 05-11-4 01:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

man man,
都唔係好快啫
事隔7 hrs 有多啦 :lol:


大宅

積分: 2485


647#
發表於 05-11-4 01:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

ymc, 我指係咸6,
不過都一樣大把貨剩.
ymc2727 寫道:
hbb,
子昂大把貨
佢怕乜


伯爵府

積分: 17618


648#
發表於 05-11-4 01:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

可能慣咗~~
好難瘦low,d陳年肥肉
HoBeeBa 寫道:
咸6, 呢期你要加倍照顧子昂,
有冇暴瘦到呀


伯爵府

積分: 17618


649#
發表於 05-11-4 01:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

係腰圍就好low
CarMan 寫道:
魚媽,

唔駛咁快唔記得呀??
23呀~~~


大宅

積分: 2485


650#
發表於 05-11-4 01:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

ymc, 話時話, 點解見你近期d相,
比起之前瘦咗咁多o既


伯爵府

積分: 17686


651#
發表於 05-11-4 01:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

aiya, 我又要去training 喇
一入夜, d 轉數低哂添
HoBeeBa 寫道:
ymc, 我指係咸6,
不過都一樣大把貨剩.


伯爵府

積分: 17618


652#
發表於 05-11-4 01:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

係ar,擺上山食幾年tim ar :tongue: :tongue:
HoBeeBa 寫道:
ymc, 我指係咸6,
不過都一樣大把貨剩.
[quote]
ymc2727 寫道:
hbb,
子昂大把貨
佢怕乜
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


653#
發表於 05-11-4 01:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

講緊咩呀, 唔溫書


伯爵府

積分: 17686


654#
發表於 05-11-4 01:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

hbb,
我係得個面art 得下人架jar
面以下, 唔係好見得人
應大就唔大
應細就走去大


珍珠宮

積分: 33190


655#
發表於 05-11-4 01:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

如果仍然係肥到成個大肚婆,
wk會唔要佢
HoBeeBa 寫道:
ymc, 話時話, 點解見你近期d相,
比起之前瘦咗咁多o既


大宅

積分: 2485


656#
發表於 05-11-4 01:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

肥膩嘢唔係人人啱食,
包括我自己
ritaor66 寫道:
係ar,擺上山食幾年tim ar :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 17686


657#
發表於 05-11-4 01:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

man,
arm arm 講腰圍


伯爵府

積分: 17618


658#
發表於 05-11-4 01:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

係咩
等我同你check吓
ymc2727 寫道:
hbb,
我係得個面art 得下人架jar
面以下, 唔係好見得人
應大就唔大
應細就走去大


伯爵府

積分: 17686


659#
發表於 05-11-4 01:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

man,
華健冇咁膚淺
[size=large]華健好愛我架
c 未, 又有位比我入


大宅

積分: 2485


660#
發表於 05-11-4 01:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

但係我覺得佢好似瘦得滯.
唔知華健哥點睇.
CarMan 寫道:
如果仍然係肥到成個大肚婆,
wk會唔要佢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo