跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 6817


641#
發表於 06-2-14 00:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23362


642#
發表於 06-2-14 08:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

我有興趣apple tree , 點訂法?

sc mami,
你地會唔會返去講故事? 我好想去, 不過naoki唔比我去 :-(

今日情人節大家點慶祝? 我只係去尖沙咀食飯, 不過對我來說已經好興奮, 已經2年未有同甲去2人晚餐, 前年情人節食過1次, 上年響醫院

[size=large]祝你地情人節快樂!!!!


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


643#
發表於 06-2-14 09:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=x-large]情人節快樂!!

somimi,
apple tree - 有興趣呀, 係中or英呢? 點訂法?

A媽,
係呀, 果日有個亞伯經過講左句放長D條線, 就即刻起到.
君君有in cckg嗎?

Che,
Happy birthday!

琴日醫院發生工業意外, c左人....so sad.... :-( :-(


子爵府

積分: 12388


644#
發表於 06-2-14 09:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Morning

jackie
oh....... sad to hear this! :cry: :cry:
出左咩事呢?


典解naoki唔比你返學校講故事?
恭喜你 今晚去邊食呀?

Che
Happy Birthday!

[size=large]Happy Valentine's Day!


珍珠宮

積分: 34740


645#
發表於 06-2-14 09:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie:
琴晚新聞係咪有講?

che:
belated happy birthday.
祝你青春常註,身體健康,charlotte聽教聽話,老公比晒d$你!

心:
你都好丫,前年慶祝過情人節.我好似自mimi出世後都冇慶祝過情人節了.不過冇所謂啦,都老夫老妻咯,佢平日對我好就算lu.


侯爵府

積分: 23362


646#
發表於 06-2-14 10:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI
恭咩喜, 你同vin今晚去邊樹食好野?
唔知naoki典解唔鍾意我去佢學校, 等我今晚問清楚佢先..


子爵府

積分: 12388


647#
發表於 06-2-14 10:02 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)



我都唔知去邊食呀
你今日係咪deep v 高叉小背心呢? :mrgreen:

^o^
coffee平日對你好咁你有冇得閒整件噴血pj佢歎下以示謝意? :mrgreen:


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


648#
發表於 06-2-14 10:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei / googoo,
有個工人由新lift shaft 7/F趺落G/F, 當場.....今日報紙都有講.....so sad :-(


禁止訪問

積分: 3506


649#
發表於 06-2-14 10:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


650#
發表於 06-2-14 10:12 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie:
琴晚無記新聞好似有講...

mei:
冇噴血pj,噴奶pj就有.

toma:
你既節目都幾豐富丫!


子爵府

積分: 13373


651#
發表於 06-2-14 10:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning all:

[size=medium]Che: Belated Happy Birthday

Googoo: Thanks~~慈慈冇Tatacat's彤彤d頭髮冇多, 見到彤彤可愛既小辮子, 好羨慕


子爵府

積分: 12388


652#
發表於 06-2-14 10:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^O^
又係奶?!

toma
咁你咪著定PJ乖乖係房等tomba law


侯爵府

積分: 23362


653#
發表於 06-2-14 10:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma
節目豐富, 笑c人

googoo
噴奶, 笑爆咀

mei
deep v + 尖頭難


禁止訪問

積分: 3506


654#
發表於 06-2-14 10:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


655#
發表於 06-2-14 10:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Toma,
你今日好充實wor.


珍珠宮

積分: 34740


656#
發表於 06-2-14 10:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI:
係呀,我滿腦子都係奶奶奶奶...因曦曦而家仲未能完全以糊仔/粥仔代替一餐奶,所以我成日驚佢唔夠奶食.

係呢,cy好似足左半歲了,對嗎?

all:
自從上次牛油果事件後,曦曦而家都遂步食番5tbspoons 糊仔+1 tbspoon菜蓉了.一日食兩餐糊仔,因佢似乎對粥仔不大感興趣.點先可以提起佢對粥仔的興趣呢?


子爵府

積分: 12388


657#
發表於 06-2-14 10:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Toma
你講漏左, 仲有帶仔影學生相呢

^o^
佢15號出世, 應該今日 or 聽日 = 6個月呢?


男爵府

積分: 5742


658#
發表於 06-2-14 10:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=large]Che: Belated Happy Birthday


珍珠宮

積分: 34740


659#
發表於 06-2-14 10:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

我覺得應該聽日先足6個月.
我以為佢812出世添.


男爵府

積分: 5742


660#
發表於 06-2-14 10:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

心心:
咁你有無帶夾呀?

JACKIE:SO SAD, 係呢收到咩GIFT 呀?

我今日都有得出街食飯




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo