興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


瑪瑙宮

積分: 134334


641#
發表於 12-10-31 22:37 |只看該作者



一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


642#
發表於 12-10-31 22:38 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-31+22:30+唔駛客

原帖由 moonlight9198 於 12-10-31 發表
NO LA, 送左比你, 就係你架喇 !!

褲褲


男爵府

積分: 8654


643#
發表於 12-10-31 23:49 |只看該作者
各位姐妹HI...
我又突然出現啦!
呢排真係忙到死,又要搬屋又要同阿媽睇醫生, 阿媽呢排隻眼有事, 要做白內障手術, 入黎問吓你地有冇好的眼科醫生介紹...唔該晒!

點評

moonlight9198  我冇呀, 睇下佢地有冇啦. 唔好意思.  發表於 12-11-1 04:23


禁止訪問

積分: 24499


644#
發表於 12-11-1 00:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


645#
發表於 12-11-1 00:55 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


646#
發表於 12-11-1 01:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jso130+於+12-10-31+發表咁佢

原帖由 CCKI 於 12-10-31 發表
我覺得離開lee間屋我會行好運!
屋真係好影響人~ 我阿妹之前住喺間發霉水簾洞度~ 真係又霉又成日病,搬咗黎而家呢度咪幾好~ 雖然租貴啲,撐高啲,但間屋大一半,有兩房~ 最緊要係有新戀人,飛咗個死廢人




子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


647#
發表於 12-11-1 01:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonlight9198+於+12-10-31+

原帖由 CCKI 於 12-10-31 發表
大圍lor, 你想點呀?
咁咪變咗唔係街坊囉?妳而家住樓定住村架?




子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


648#
發表於 12-11-1 01:59 |只看該作者

引用:好慘呀,電話壞咗啦

原帖由 alicealice313 於 12-11-01 發表
好慘呀,電話壞咗啦
壞咗仲上到黎壞乜呀?




瑪瑙宮

積分: 134334


649#
發表於 12-11-1 04:23 |只看該作者
alicealice313 發表於 12-11-1 00:55
好慘呀,電話壞咗啦

你而家用緊上網呢部係邊個架.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


650#
發表於 12-11-1 07:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CCKI+於+12-10-31+發表我覺得

原帖由 火精靈 於 12-11-01 發表
屋真係好影響人~ 我阿妹之前住喺間發霉水簾洞度~ 真係又霉又成日病,搬咗黎而家呢度咪幾好~ 雖然租貴啲,撐 ...
我6299度都大過lee度,又風涼水冷,依家住緊lee度由入住到依家附近都有地盤,d鄰居又成日鑽嘢裝修,樓上天台又成日有車櫈聲,打風一定窗邊入水牆身滲水,真係早走早著呀~

點評

尼古丁  pm我邊個屋宛呀, 我都租樓人黎  發表於 12-11-1 10:00


大宅

積分: 3824


651#
發表於 12-11-1 07:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CCKI+於+12-10-31+發表大圍lo

原帖由 火精靈 於 12-11-01 發表
咁咪變咗唔係街坊囉?妳而家住樓定住村架?
pm你吖,費事C6知我係lee個a/c


大宅

積分: 3824


652#
發表於 12-11-1 07:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CCKI+於+12-10-31+發表大圍lo

原帖由 火精靈 於 12-11-01 發表
咁咪變咗唔係街坊囉?妳而家住樓定住村架?
我依家住樓


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


653#
發表於 12-11-1 07:59 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


654#
發表於 12-11-1 08:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CCKI+於+12-10-31+發表我覺得

原帖由 火精靈 於 12-11-01 發表
屋真係好影響人~ 我阿妹之前住喺間發霉水簾洞度~ 真係又霉又成日病,搬咗黎而家呢度咪幾好~ 雖然租貴啲,撐 ...
睇得出,你真係好錫你個妹!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


655#
發表於 12-11-1 08:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+火精靈+於+12-11-01+發表屋真

原帖由 CCKI 於 12-11-01 發表
我6299度都大過lee度,又風涼水冷,依家住緊lee度由入住到依家附近都有地盤,d鄰居又成日鑽嘢裝修,樓上天 ...
咁你你d 搵屋搬啦!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


656#
發表於 12-11-1 08:27 |只看該作者

引用:Quote:ho_mama+發表於+12-10-31+21:57+係度

原帖由 moonlight9198 於 12-10-31 發表
你唔好逼得佢太緊喇, 而家D細路唔可以逼得太緊架.
但唔迫佢,佢又懶懶閒呢!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


657#
發表於 12-11-1 08:28 |只看該作者

引用:+本帖最後由+moonlight9198+於+12-10-31+22

原帖由 moonlight9198 於 12-10-31 發表
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-31 22:21 編輯

等我又講下, 前幾晚, 唔係, 應該係響天光又再瞓番,
唔......佢真係想你清楚了解佢咁,可能下世你同佢會續緣架啦!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


658#
發表於 12-11-1 08:31 |只看該作者

引用:如果我們自傲的以為自己甚麼都會,那將會失

原帖由 moonlight9198 於 12-10-31 發表
如果我們自傲的以為自己甚麼都會,那將會失去很多的機會。哪怕只
是一個耳熟能詳的單詞,如果你願意虛心請 ...
好啱!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


659#
發表於 12-11-1 08:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jso130+於+12-10-31+發表咁你

原帖由 CCKI 於 12-10-31 發表
搬喇搬喇~
弓喜!弓喜!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


660#
發表於 12-11-1 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jso130+於+12-10-31+發表發咩

原帖由 CCKI 於 12-10-31 發表
我"估計"佢係以前high嘢high到OD影響身體機能,間唔中會行為怪異





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo