, 唉, 今朝又上唔到黎, 用開既方法又俾公司既IT BLOCKED, 好難先搵副路上黎, 又要好鬼祟地睇同打, 所以咪打錯字羅.包包&魔怪媽咪 寫道:
唔可以叉輪佢架,唔係就冇啖好食架喇...![]()
[quote]
3littlepigs 寫道:
![]()
![]()
[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
[quote]
webjen 寫道:
加個公仔好似傳神 d![]()
cookie 寫道:
曲奇出黎 ..... 就有大食大 ga la wor
-
-
-
-
-
-
-
0甘您您您您即係[size=xx-large]唔想點食法先?!![]()
pinkyhsy 寫道:
有時佢見我整親, 隻手瘀咗, 咁佢又會摸下我, 跟住望下我...之後我問佢媽咪邊度整親痛痛, 佢就會指住我整親果度.... 仲有, 佢而家一早起身, 見到一哥就會 "亞爸,爸爸" 咁叫佢, 知道佢要出門口返工, 佢就自動自覺飛吻同 byebye 一哥... 佢個飛吻仲要係啜到有聲嘅添呀!![]()
![]()
所以我都唔介意少咗時間上網同瞓嘅... 不過係辛苦 d 咁law...

hehalady 寫道:
[quote]
kitwong 寫道:
關唔關呢個事
[/quote]

hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
有時佢見我整親, 隻手瘀咗, 咁佢又會摸下我, 跟住望下我...之後我問佢媽咪邊度整親痛痛, 佢就會指住我整親果度.... 仲有, 佢而家一早起身, 見到一哥就會 "亞爸,爸爸" 咁叫佢, 知道佢要出門口返工, 佢就自動自覺飛吻同 byebye 一哥... 佢個飛吻仲要係啜到有聲嘅添呀!![]()
![]()
所以我都唔介意少咗時間上網同瞓嘅... 不過係辛苦 d 咁law...

[/quote]