自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14365


641#
發表於 07-2-13 01:05 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

到先算啦...仲有十幾年
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
係呀.... 真係好橙... 家下我食又唔得閒食, 瞓都冇時間瞓呀! :-( :-(
[size=x-large]依家就叫橙 ....

[size=medium]到左青春期果陣點算 [/quote]


王國長老

積分: 12240

王國長老


642#
發表於 07-2-13 01:06 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

噢, 暗地裡錯打我既心聲添 , 唉, 今朝又上唔到黎, 用開既方法又俾公司既IT BLOCKED, 好難先搵副路上黎, 又要好鬼祟地睇同打, 所以咪打錯字羅.
想食大既去我個頭--> 石梨貝-客乜好棧, 有翅, 有班, 有蝦又有雞, 包您食到肚滿腸肥, 捧住個肚走呀, 諗起都LAM LAM 脷呀
包包&魔怪媽咪 寫道:
唔可以叉輪佢架,唔係就冇啖好食架喇...

[quote]
3littlepigs 寫道:
[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:


[quote]
webjen 寫道:
加個公仔好似傳神 d

cookie 寫道:
曲奇出黎 ..... 就有大食大 ga la wor
-
-
-
-
-
-
-

0甘您您您您即係[size=xx-large]唔想點食法先?!
[/quote][/quote][/quote]
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


643#
發表於 07-2-13 01:06 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

kitwong 寫道:
關唔關呢個事
[size=medium]先前我都有 install 【Smiley Central】,後尾唔記得有乜濕濟野 .... 咁我就『掉』左佢 .... 咁部腦就無事喇

唔好問我乜野濕濟,娜媽已經唔記得喇
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


644#
發表於 07-2-13 01:07 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

:tongue: :tongue: :tongue:
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
咁 d 好耐冇見過佢嘅人, 個個都話佢個樣唔同哂, 個人睇落冇咁乾 wor....
[size=xx-large]凹凸協調 [/quote]



子爵府

積分: 14365


645#
發表於 07-2-13 01:08 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
我唔係唔上黎... 我都會盡上架.. 我都[size=x-large]好排住你地架 ma... 只不過可能會有時唔見我一兩日, 咁你地唔駛覺得出奇之 ma.. :mrgreen:
[size=medium]咁娜媽【排】第幾先 [/quote]


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


646#
發表於 07-2-13 01:12 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

hehalady 寫道:
[quote]
kitwong 寫道:
點剷呀?
[size=large]含住一包 先喇

剷機 = format 過舊 hd = recovery

咁都唔明,唔好問 [/quote]
愛 我 就 別 傷 害 我


子爵府

積分: 14365


647#
發表於 07-2-13 01:12 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

我呢邊買唔到,有得賣嘅地方又唔方便wor...所以我都好少食..不過行街時我又會睇下d野嘅價錢之ma...
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
係呀... citysuper 係有呢 d 雞賣... 不過半隻雞仔 (真係好細隻架咋... 好似出面 d 燒春雞咁上下大啦!) 港幣 $7x.....
[size=x-large]食【嘉美雞】喇

娜媽噏到口臭喇 .... 好似我有股份咁 [/quote]


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


648#
發表於 07-2-13 01:18 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

pinkyhsy 寫道:
有時佢見我整親, 隻手瘀咗, 咁佢又會摸下我, 跟住望下我...之後我問佢媽咪邊度整親痛痛, 佢就會指住我整親果度.... 仲有, 佢而家一早起身, 見到一哥就會 "亞爸,爸爸" 咁叫佢, 知道佢要出門口返工, 佢就自動自覺飛吻同 byebye 一哥... 佢個飛吻仲要係啜到有聲嘅添呀!
所以我都唔介意少咗時間上網同瞓嘅... 不過係辛苦 d 咁law...
[size=large]為人父母,其實要求好簡單,見到囡囡咁樣,已經好 ....

當然係放家庭喺首位喇 .... Miss Wu .... 我聽到都豋你一家溫馨呀

BTW,娜媽都唔弱 gar .... 呢度日日都有人向我【媽媽】聲
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


649#
發表於 07-2-13 01:18 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

石梨貝---------->水塘呀?係邊黎架!? [quote]
cookie 寫道:
噢, 暗地裡錯打我既心聲添 , 唉, 今朝又上唔到黎, 用開既方法又俾公司既IT BLOCKED, 好難先搵副路上黎, 又要好鬼祟地睇同打, 所以咪打錯字羅.
想食大既去我個頭--> 石梨貝-客乜好棧, 有翅, 有班, 有蝦又有雞, 包您食到肚滿腸肥, 捧住個肚走呀, 諗起都LAM LAM 脷呀 [quote]


王國長老

積分: 12240

王國長老


650#
發表於 07-2-13 01:20 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

係呀, 以前聽過話裝左【Smiley Central】,就好易瓜機架.
呵呵呵, 終於溫哂書喇. 多口問下您地班靚媽, 您地實在每日眠幾多粒鐘架???-( ?-( , 我自己就慣左4粒半. 會唔會少左0的呢??
hehalady 寫道:
[quote]
kitwong 寫道:
關唔關呢個事
[size=medium]先前我都有 install 【Smiley Central】,後尾唔記得有乜濕濟野 .... 咁我就『掉』左佢 .... 咁部腦就無事喇

唔好問我乜野濕濟,娜媽已經唔記得喇 [/quote]
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


651#
發表於 07-2-13 01:20 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

cookie 寫道:
想食大既去我個頭--> 石梨貝-客乜好棧, 有翅, 有班, 有蝦又有雞, 包您食到肚滿腸肥, 捧住個肚走呀, 諗起都LAM LAM 脷呀
[size=large]客乜好棧 .... 收錢果個就棧

想食嚇瓜野就梗係去麻麻地喇

BTW,曲奇 .... 瞓喇,好夜喇 ..... 聽日唔使做呀
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


652#
發表於 07-2-13 01:21 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
有時佢見我整親, 隻手瘀咗, 咁佢又會摸下我, 跟住望下我...之後我問佢媽咪邊度整親痛痛, 佢就會指住我整親果度.... 仲有, 佢而家一早起身, 見到一哥就會 "亞爸,爸爸" 咁叫佢, 知道佢要出門口返工, 佢就自動自覺飛吻同 byebye 一哥... 佢個飛吻仲要係啜到有聲嘅添呀!
所以我都唔介意少咗時間上網同瞓嘅... 不過係辛苦 d 咁law...
[size=large]為人父母,其實要求好簡單,見到囡囡咁樣,已經好 ....

當然係放家庭喺首位喇 .... Miss Wu .... 我聽到都豋你一家溫馨呀

BTW,娜媽都唔弱 gar .... 呢度日日都有人向我【媽媽】聲 [/quote]


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


653#
發表於 07-2-13 01:23 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

pinkyhsy 寫道:
我呢邊買唔到, 有得賣嘅地方又唔方便 wor... 所以我都好少食.. 不過行街時我又會睇下 d 野嘅價錢之 ma...
有送貨 gar .... 詳情問亨利喇,佢應該就浦頭 gar la
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


654#
發表於 07-2-13 01:24 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

我每日平均都瞓到10個鐘架! [quote]
cookie 寫道:
係呀, 以前聽過話裝左【Smiley Central】,就好易瓜機架.
呵呵呵, 終於溫哂書喇. 多口問下您地班靚媽, 您地實在每日眠幾多粒鐘架???-( ?-( , 我自己就慣左4粒半. 會唔會少左0的呢??[quote]


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


655#
發表於 07-2-13 01:25 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

cookie 寫道:
我自己就慣左 4 粒半. 會唔會少左 0的 呢??
[size=medium]如果想屎快 d 就唔少 gar la
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


656#
發表於 07-2-13 01:26 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

係~~~~~
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
我呢邊買唔到, 有得賣嘅地方又唔方便 wor... 所以我都好少食.. 不過行街時我又會睇下 d 野嘅價錢之 ma...
有送貨 gar .... 詳情問亨利喇,佢應該就浦頭 gar la [/quote]


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


657#
發表於 07-2-13 01:27 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-large]為左【包租婆】,人頭豬今晚要通頂喇 :evil:

[size=x-large]Good Night 曲奇、Miss Wu and Kit
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


658#
發表於 07-2-13 01:28 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

唔好咁講....又要返工,又要跟女d野....好多媽媽都係咁架咋...你估有得瞓佢地唔會瞓咩?
hehalady 寫道:
[quote]
cookie 寫道:
我自己就慣左 4 粒半. 會唔會少左 0的 呢??
[size=medium]如果想屎快 d 就唔少 gar la [/quote]


子爵府

積分: 14365


659#
發表於 07-2-13 01:33 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

good night!
hehalady 寫道:
[size=x-large]為左【包租婆】,人頭豬今晚要通頂喇 :evil:

[size=x-large]Good Night 曲奇、Miss Wu and Kit


子爵府

積分: 14365


660#
發表於 07-2-13 01:41 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

我都去瞓啦~~~good night!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo