原文章由 tautaub 於 08-7-3 12:45 發表
ADRIAN又唔似豆豆咁脾氣差, 無問題既...同埋係婆婆湊, 比起工人湊好好多....尋晚我無上來就係因為豆豆發脾氣啦....呢個多月唔知豆豆點解夜晚成日唔肯番自己張床度飲奶同訓 (我諗係呷醋).....要在我張床度訓.....結 ...
原文章由 tautaub 於 08-7-3 14:24 發表
問題係你教佢, 佢明幾多呢……….豆豆都鍚嫣嫣…但係都會攞左妹妹d玩具自己玩….始終佢仲細…….同埋都好睇小朋友既性格….我朋友個女只係大豆豆5個月, 但係佢好鍚嫣嫣
(佢自己都有個細佢15個月既妹妹), 佢來到我屋 ...