母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6264


6581#
發表於 08-7-3 14:03 |只看該作者
有呀, 2樽31x.....

原文章由 Carman1112 於 08-7-3 13:59 發表
tautaub,
你琴日有無買到 cheap spirulina 呀?


男爵府

積分: 5125


6582#
發表於 08-7-3 14:06 |只看該作者
我姑仔又係咁, 個細仔剛剛滿月無幾耐, 但係個大仔 d 脾氣就越0黎越差, 仲打人添, 唔知係咪呷醋, 我老公成日話個妹唔識教仔, 攪到我姑仔同佢老公頭都大埋.

如果我真係生, 生之前一定要好好 educate 曈曈要錫細佬/妹, 同埋爸爸、媽媽繼續會好錫佢, 不過 C6 肯俾我生先算啦!

原文章由 tautaub 於 08-7-3 12:45 發表
ADRIAN又唔似豆豆咁脾氣差, 無問題既...同埋係婆婆湊, 比起工人湊好好多....

尋晚我無上來就係因為豆豆發脾氣啦....呢個多月唔知豆豆點解夜晚成日唔肯番自己張床度飲奶同訓 (我諗係呷醋).....要在我張床度訓.....結 ...
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb3f.lilypie.com/I2sNp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7606


6583#
發表於 08-7-3 14:11 |只看該作者
原文章由 Carman1112 於 08-7-3 13:59 發表
tautaub,
你琴日有無買到 cheap spirulina 呀?


spirulina係什麼補品來架 ! 有什麼作用架 ?????


男爵府

積分: 5125


6584#
發表於 08-7-3 14:12 |只看該作者
其實我都唔係好多奶, 我諗唔會好似你0地咁要減產, 而家比起2個月前仲係少咗好多, 因為我之前趺奶趺得好犀利, 而家只係增返少少咋!

原文章由 Annamom 於 08-7-3 13:09 發表
agree with tautaub...no need to gain so much la. turnout will need to reduce soon.
I am not aware of a severe reduction of BM during M.

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb3f.lilypie.com/I2sNp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6264


6585#
發表於 08-7-3 14:17 |只看該作者
其實豆豆都唔算萬千寵愛集一身, 只係豆豆歲半前我都沒有時間親自教佢, 所以佢比印印中壞哂, 就算宜家我地一話佢, 佢都淨係要搵印印, 唔要爸爸媽媽架…………..

原文章由 Adrianbb 於 08-7-3 13:13 發表
Adrian仲咁細個未知佢脾氣點呀! 我都有d擔心, 因為睇見我亞媽教我e生女d方法... (eg: 佢lur乜都畀為咗"質"住佢把口...)

我諗我e生女d脾氣都有d似豆豆... 可能因為係第一個bb, 萬千寵愛所以會差d... 不過大大下, 知 ...


男爵府

積分: 5125


6586#
發表於 08-7-3 14:17 |只看該作者
可能 Adrian 好快又會肥返呢!

原文章由 Adrianbb 於 08-7-3 12:49 發表
係o既... 我二姐話咁好睇d...
但見到佢原本肥美o既雙肶不再肥美, 有d"千年道行一朝喪"o既感覺呀!!!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb3f.lilypie.com/I2sNp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 1835


6587#
發表於 08-7-3 14:24 |只看該作者
yeah, v busy at work. also have problem replying to BK, can't afford try some many times. so always read only...

原文章由 tautaub 於 08-7-3 13:50 發表
你好忙呀?我好少見倒anna張相啦…..


男爵府

積分: 6264


6588#
發表於 08-7-3 14:24 |只看該作者
問題係你教佢, 佢明幾多呢……….豆豆都鍚嫣嫣但係都會攞左妹妹d玩具自己玩….始終佢仲細…….同埋都好睇小朋友既性格….我朋友個女只係大豆豆5個月, 但係佢好鍚嫣嫣
(
佢自己都有個細佢15個月既妹妹), 佢來到我屋企就淨係呵住嫣嫣, 玩具都唔玩, 直至嫣嫣訓左佢先去玩…..這個女仔係明顯有家姐性格….


原文章由 Carman1112 於 08-7-3 14:06 發表
我姑仔又係咁, 個細仔剛剛滿月無幾耐, 但係個大仔 d 脾氣就越0黎越差, 仲打人添, 唔知係咪呷醋, 我老公成日話個妹唔識教仔, 攪到我姑仔同佢老公頭都大埋.

如果我真係生, 生之前一定要好好 educate 曈曈要錫細佬/妹, ...


男爵府

積分: 7606


6589#
發表於 08-7-3 14:25 |只看該作者
係呀 !你地是否要買水沉呀 ! 

tautaub 你買的時候是否日元1200

架仔回來了..14/7再反日本
我想叫他買..如果你地都買我可叫他買多幾個
不過有d問題係大家買時要考慮的..
1)我唔知現時係幾錢
2)因他係日本人關係無得扣sales稅
3)我會用當日的日元rates去對, 現時日元高, 唔知是否真係平d


男爵府

積分: 6264


6590#
發表於 08-7-3 14:26 |只看該作者
其實我覺得小朋友隔得愈近愈好, 只是有時係事與願遺


男爵府

積分: 5125


6591#
發表於 08-7-3 14:33 |只看該作者
真係好睇小朋友既性格, 同埋會唔會因為係女仔都有關係呢?好多人都話生個大女可以幫 mami 手同埋會比較錫細佬/妹喎!

原文章由 tautaub 於 08-7-3 14:24 發表
問題係你教佢, 佢明幾多呢……….豆豆都鍚嫣嫣…但係都會攞左妹妹d玩具自己玩….始終佢仲細…….同埋都好睇小朋友既性格….我朋友個女只係大豆豆5個月, 但係佢好鍚嫣嫣
(佢自己都有個細佢15個月既妹妹), 佢來到我屋 ...
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb3f.lilypie.com/I2sNp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" /></a>


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6592#
發表於 08-7-3 14:36 |只看該作者
原文章由 tautaub 於 08-7-3 12:45 發表
ADRIAN又唔似豆豆咁脾氣差, 無問題既...同埋係婆婆湊, 比起工人湊好好多....尋晚我無上來就係因為豆豆發脾氣啦....呢個多月唔知豆豆點解夜晚成日唔肯番自己張床度飲奶同訓 (我諗係呷醋).....要在我張床度訓.....結 ...


我個情況同你差唔多,囝囝成日發脾氣,佢要好多注意力,如果我地掛住做嘢或者傾計唔應佢,佢就搵嘢搞,我地話佢或者停低睇佢,佢就笑,即使俾人鬧佢都好似好開心咁。好似有時我開咗電腦,佢百厭爬上椅想再爬上枱搞嘢,我捉番佢落嚟,佢就會發脾氣走去熄我個電腦,我一鬧佢,佢又走去開番,真係唔壞有鬼。而家我通常入房上床餵囡囡臨瞓果餐奶,癈事喺廳囝囝走嚟走去,囡囡分心唔食,點知囝囝又要走嚟叫我抱抱,佢想上床喺我側跟,仲要指定瞓爸爸個枕頭,佢好鍾意睇我餵妹妹,仲成日幫手拍佢瞓,不過有時妹妹未瞓,佢就指住妹妹張BB床叫我放妹妹落去,咁我就可以陪佢瞓。到老公入房放佢番自已張床,囝囝就點都要玩一陣先肯瞓,以前佢好”痴”我老公,要佢晚晚陪佢瞓,仲要指定瞓我個枕頭,霸咗我果邊床,而家就掉轉,唔要爸爸同佢瞓,成日媽咪媽咪,老公有時都呻醋,話囝囝同囡囡只要媽咪唔要佢。

其實豆豆已經三歲,明白好多大人講的話,只係多多少少想多D注意力,我個軒軒仔就仲係"terrible two",希望大D會好D啦,不過到時又唔知妹妹會係點,我個豬扒妹應該唔會輸俾哥哥,恐怕會更難湊。不過其他媽咪唔好驚,兩個B係好辛苦,冇晒自已時間,但係開心時間亦係加倍,睇見佢地一起玩,哥哥餵妹妹食嘢,妹妹錫哥哥,真係俾多多錢都買唔倒的黃金時間。只係有一個忠告,最好等大B可以識行識走戒埋片第二個先出世,咁就唔駛好似我咁,成日好似湊住囡囡就忽略咗囝囝,教囝囝坐potty就唔理得囡囡喊。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 6264


6593#
發表於 08-7-3 14:39 |只看該作者
我要一個呀, 唔該, 印印唔知攪什麼整穿左…..
買的時候應該唔駛jpy1100(may 2007)

1)

唔會加得好多, 因為日本有好多同類產品..如果你朋友可以幫在網上查, 應該check倒的我是在akachan買的, 應該係公假….
2)
買咁少野, 我地自己買都無得扣啦
3) yen貴極都唔會到8, 所以係抵架…..如果有需要我可以比yen都得,jpy1400以下我要……

原文章由 subb 於 08-7-3 14:25 發表
係呀 !你地是否要買水沉呀 ! 

tautaub 你買的時候是否日元1200

架仔回來了..14/7再反日本
我想叫他買..如果你地都買我可叫他買多幾個
不過有d問題係大家買時要考慮的..
1)我唔知現時係幾錢
2)因他係日本人關係無得 ...


男爵府

積分: 7606


6594#
發表於 08-7-3 14:43 |只看該作者
原文章由 tautaub 於 08-7-3 14:39 發表
我要一個呀, 唔該, 印印唔知攪什麼整穿左…..
我買的時候應該唔駛jpy1100(may 2007)

1)
唔會加得好多, 因為日本有好多同類產品..如果你朋友可以幫在網上查, 應該check倒的…我是在akachan買的, 應該係公假….
2)買 ...


係喎 ! 我可叫他什麼PRICE以上唔好買 OR 他都可以check到架喎 ..傻仔添 !

咁我print chu chu水枕張圖比他架啦..是否買chu chu個隻就
ok ?????

[ 本文章最後由 subb 於 08-7-3 14:47 編輯 ]


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6595#
發表於 08-7-3 14:55 |只看該作者
原文章由 tautaub 於 08-7-3 14:24 發表
問題係你教佢, 佢明幾多呢……….豆豆都鍚嫣嫣…但係都會攞左妹妹d玩具自己玩….始終佢仲細…….同埋都好睇小朋友既性格….我朋友個女只係大豆豆5個月, 但係佢好鍚嫣嫣
(佢自己都有個細佢15個月既妹妹), 佢來到我屋 ...


同意,但唔講佢又點會明,我相信教小朋友係日積月累的成果,只有不停重覆同一套理論,小朋友係會明架,只係未必一時三刻睇到成效。我自問對小朋友好有愛心,但耐性唔夠,偏偏小朋友分分鐘考驗我地的耐性。而家真係好似重新學做人咁,怪不得之前我媽話做咗人阿媽先至係開始真正人生第一頁,之前果D只係預備班。

我個仔好好奇,咩嘢都想摸想睇,有時見佢玩具都好有自已果套,雖然有D嘢真係唔想佢搞,但又唔想kill 佢Dcreativity同好奇心,唯有不停搵方法教,呢套唔得又諗過第樣,真係難個D幾千萬project,仲有呢份工冇得辭職。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 5125


6596#
發表於 08-7-3 14:55 |只看該作者
我又跟 .............. 不過我要2個呀!唔該晒!

原文章由 tautaub 於 08-7-3 14:39 發表
我要一個呀, 唔該, 印印唔知攪什麼整穿左…..
我買的時候應該唔駛jpy1100(may 2007)

1)
唔會加得好多, 因為日本有好多同類產品..如果你朋友可以幫在網上查, 應該check倒的…我是在akachan買的, 應該係公假….
2)買 ...
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb3f.lilypie.com/I2sNp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" /></a>


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6597#
發表於 08-7-3 14:57 |只看該作者
瞓啦,你地慢慢傾啦,番埋聽日放三日假,又可以同對仔女玩番夠啦,諗起都開心。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 2197


6598#
發表於 08-7-3 14:58 |只看該作者
subb,
經歷過亞仔發燒後, 幾"大"都要返個~~~~


報名: 數量
tautaub 1
adrianbb 1
carman 2

原文章由 subb 於 08-7-3 14:43 發表


係喎 ! 我可叫他什麼PRICE以上唔好買 OR 他都可以check到架喎 ..傻仔添 !

咁我print chu chu水枕張圖比他架啦..是否買chu chu個隻就
ok ?????

[ 本文章最後由 Adrianbb 於 08-7-3 15:11 編輯 ]


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6599#
發表於 08-7-3 14:58 |只看該作者
S-KWOK: 咁細個鍾意食濃味/ 唔會卦........??~~~~


珍珠宮

積分: 37749

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6600#
發表於 08-7-3 14:59 |只看該作者
你地咁快就諗生第2個.......... 勇氣可加呀!
我都少少想, 可惜同carmen一樣, c6話唔好....

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo