跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10880


6601#
發表於 09-3-10 01:38 |只看該作者
我就係唔知邊樹有得賣... 早知叫係買埋啦~ mouth:

原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 00:15 發表


張櫈我尋日o係 ikea買架, 同幼潛嗰張一樣, 對bb嚟講高度啱啱好, 又平~好似$39.9


男爵府

積分: 7796


6602#
發表於 09-3-10 02:05 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-10 01:38 發表
我就係唔知邊樹有得賣... 早知叫係買埋啦~ mouth:mouth:" />


我下次再行幫你買啦~~~~
咁你買咗神奇畫板俾燊少未啊~~~


子爵府

積分: 10880


6603#
發表於 09-3-10 02:23 |只看該作者
未呀.......... C6都未放假同我地去行街!

原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 02:05 發表


我下次再行幫你買啦~~~~
咁你買咗神奇畫板俾燊少未啊~~~


男爵府

積分: 7796


6604#
發表於 09-3-10 02:28 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-10 02:23 發表
未呀.......... C6都未放假同我地去行街!


係喎~上個星期都唔聽見你c6放假~
今個星期都冇得放咩~~?



男爵府

積分: 7796


6605#
發表於 09-3-10 02:30 |只看該作者
眼瞓...希望唔好上到床又瞓唔著啦...


子爵府

積分: 10880


6606#
發表於 09-3-10 02:30 |只看該作者
上 & 今個星期都係放星期四呀~~~ mouth:

原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 02:28 發表


係喎~上個星期都唔聽見你c6放假~
今個星期都冇得放咩~~?


子爵府

積分: 10880


6607#
發表於 09-3-10 02:31 |只看該作者
祝你開工後立即瞓著~~

原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 02:30 發表
眼瞓...希望唔好上到床又瞓唔著啦...


大宅

積分: 4072


6608#
發表於 09-3-10 03:38 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 00:21 發表


講起blog...我都遺棄咗佢好耐...mouth:mouth:" />


你直頭係啦!等我睇唔到柔柔近況,Coco 又係,燊少剪完個頭,呢家都唔知變咗咩嘢樣囉!


大宅

積分: 4072


6609#
發表於 09-3-10 03:40 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 02:05 發表


我下次再行幫你買啦~~~~
咁你買咗神奇畫板俾燊少未啊~~~


我都想買畫板,有乜好介紹,言言都好想畫嘢啊!


大宅

積分: 3862


6610#
發表於 09-3-10 12:31 |只看該作者
果d畫板,反斗城有呀~$4X都有交易,仲唔錯添~
我就唔抵喇,第一次去左吉吉島買,不過好難"燙"所以冇用,後來去左apita又係$49.9易"燙"少少,依家用緊~ 點知最後至俾我發現反嘔城同一價錢,仲有得試添....真係失敗 下次再買我一定去反嘔城買
原帖由 little-angie 於 09-3-10 03:40 發表


我都想買畫板,有乜好介紹,言言都好想畫嘢啊!


大宅

積分: 2838


6611#
發表於 09-3-10 15:39 |只看該作者
咪係,顯晴、Samara,同Kuri都係逃學三人組,永遠都坐唔定,不過我會用玩具或者星星餅引佢坐好,好ok work,你都可以試吓

原帖由 joyjoy815 於 09-3-10 00:05 發表


YYZ....俾心機呀......呀B坐唔定係好正常架.....我同janis
地次次都好似捉雞仔咁先上完一堂.....


大宅

積分: 2838


6612#
發表於 09-3-10 15:42 |只看該作者
joyjoy已經生咗啦,唔知bb幾多磅呢???


子爵府

積分: 11870


6613#
發表於 09-3-10 18:00 |只看該作者
原帖由 mushroomn 於 09-3-10 15:42 發表
joyjoy已經生咗啦,唔知bb幾多磅呢???

岩岩收到料,細佬7磅10
好勁
快d約埋上去睇b
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4072


6614#
發表於 09-3-10 18:22 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 18:00 發表

岩岩收到料,細佬7磅10
好勁
快d約埋上去睇b


嘩!磅數好好喎!你哋幾時上去呀?


子爵府

積分: 11870


6615#
發表於 09-3-10 18:26 |只看該作者
原帖由 little-angie 於 09-3-10 03:40 發表


我都想買畫板,有乜好介紹,言言都好想畫嘢啊!

你可以去反斗城睇睇,有好多好靚款,好似公主畫板,都好靚,我個仔之前買左塊thomas都好靚。佢又like就成日拎出黎玩,子喬都玩得好投入
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6616#
發表於 09-3-10 18:26 |只看該作者
原帖由 little-angie 於 09-3-10 18:22 發表


嘩!磅數好好喎!你哋幾時上去呀?
約埋你一齊啦,我要星期六或日先得
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6617#
發表於 09-3-10 18:27 |只看該作者
原帖由 little-angie 於 09-3-10 03:38 發表


你直頭係啦!等我睇唔到柔柔近況,Coco 又係,燊少剪完個頭,呢家都唔知變咗咩嘢樣囉!
係我同你最勤力update
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6618#
發表於 09-3-10 18:28 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 18:27 發表
係我同你最勤力update
放工啦
今晚見
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4072


6619#
發表於 09-3-10 18:37 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 18:26 發表

你可以去反斗城睇睇,有好多好靚款,好似公主畫板,都好靚,我個仔之前買左塊thomas都好靚。佢又like就成日拎出黎玩,子喬都玩得好投入


等我返嚟香港先買,等言言响香港有玩具玩!


大宅

積分: 4072


6620#
發表於 09-3-10 18:39 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 18:26 發表
約埋你一齊啦,我要星期六或日先得


咁就要夾夾先得,暫時21/3, 4/4 & 5/4 都一定唔得。22/3 晚上得唔得呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo