跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4072


6621#
發表於 09-3-10 18:41 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 18:27 發表
係我同你最勤力update



男爵府

積分: 7796


6622#
發表於 09-3-10 21:36 |只看該作者
原帖由 mushroomn 於 09-3-10 15:42 發表
joyjoy已經生咗啦,唔知bb幾多磅呢???


上個禮拜話已經7磅幾, 今日出世起碼8磅~hehe...
(又冇晒公仔lu~~~!)


男爵府

積分: 7796


6623#
發表於 09-3-10 21:39 |只看該作者
原帖由 little-angie 於 09-3-10 03:38 發表


你直頭係啦!等我睇唔到柔柔近況,Coco 又係,燊少剪完個頭,呢家都唔知變咗咩嘢樣囉!


hahaha....收到....過兩日會update喇...^^!


別墅

積分: 981


6624#
發表於 09-3-10 21:49 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 18:00 發表

岩岩收到料,細佬7磅10
好勁
快d約埋上去睇b

嘩.....7磅10.....勁
好想快d睇下細佬~唔知似baba定mama呢.....


子爵府

積分: 11870


6625#
發表於 09-3-10 22:21 |只看該作者
原帖由 bebe0123 於 09-3-10 21:49 發表

嘩.....7磅10.....勁
好想快d睇下細佬~唔知似baba定mama呢.....
真係唔知似邊個?我唔敢send sms比佢住,等佢休息呀先,遲d先再問佢
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6626#
發表於 09-3-10 22:22 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 21:39 發表


hahaha....收到....過兩日會update喇...^^!
甘要勤力d嗎,甘我地先有野睇
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6627#
發表於 09-3-10 22:23 |只看該作者
原帖由 little-angie 於 09-3-10 18:37 發表


等我返嚟香港先買,等言言响香港有玩具玩!
甘到時走會有好多件行李返英國
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6628#
發表於 09-3-10 22:27 |只看該作者
原帖由 little-angie 於 09-3-10 18:39 發表


咁就要夾夾先得,暫時21/3, 4/4 & 5/4 都一定唔得。22/3 晚上得唔得呢?
甘要問下joyjoy邊個wk方便我地上去先
不如我地投票邊日最多人到先打比joyjoy啦
28/3-------------waiwai
29/3--------------
4/4--------------waiwai
5/4--------------
10/4-------------waiwai
11/4-------------waiwai
12/4-------------waiwai
13/4-------------waiwai
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6629#
發表於 09-3-10 22:28 |只看該作者
今晚周生急call>-<
要訓
有結果通知我
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4180


6630#
發表於 09-3-10 22:33 |只看該作者
今晚靜英鷹o既?

又冇晒公仔 &*^#([email=*^@$()^$]*^@$()^$[/email]#
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


6631#
發表於 09-3-10 22:36 |只看該作者
甘要問下joyjoy邊個wk方便我地上去先
不如我地投票邊日最多人到先打比joyjoy啦
28/3-------------waiwai
29/3--------------
4/4--------------waiwai,kawaii
5/4--------------
10/4-------------waiwai,kawaii
11/4-------------waiwai,kawaii
12/4-------------waiwai,kawaii
13/4-------------waiwai,kawaii


大宅

積分: 4072


6632#
發表於 09-3-10 22:44 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 22:23 發表
甘到時走會有好多件行李返英國


盡攞囉,如果拎唔到就留番比屋企人或者朋友嚟開時拎比我囉!


子爵府

積分: 10880


6633#
發表於 09-3-10 22:50 |只看該作者
唉........ 呢排真係好忙, 而且又忘記不少! 不過.... 將用盡全力去尋找記憶寫返~~~

原帖由 little-angie 於 09-3-10 03:38 發表


你直頭係啦!等我睇唔到柔柔近況,Coco 又係,燊少剪完個頭,呢家都唔知變咗咩嘢樣囉!


洋房

積分: 468


6634#
發表於 09-3-10 23:05 |只看該作者
如無意外我邊日都ok架, 你地訂左日子預埋我吖,
我都想探 joyjoy 同 bb 呀!! ^@^

原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 22:36 發表
甘要問下joyjoy邊個wk方便我地上去先
不如我地投票邊日最多人到先打比joyjoy啦
28/3-------------waiwai
29/3--------------
4/4--------------waiwai,kawaii
5/4--------------
10/4-------------waiwai,kawaii
11/ ...


男爵府

積分: 8233


6635#
發表於 09-3-10 23:12 |只看該作者
zurich~
c6幫襯開, 而且佢個價最平~

原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 00:43 發表


woo~~~~仲以為你地咁激添...
咁決定成點, 買邊間啊?


洋房

積分: 468


6636#
發表於 09-3-10 23:14 |只看該作者
joyjoy 恭喜晒呀!!


男爵府

積分: 8233


6637#
發表於 09-3-10 23:15 |只看該作者
可唔可以約28/3 or 29/3又或者再之後呀??
我暫時唔方便去人地屋企呀~

原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 18:26 發表
約埋你一齊啦,我要星期六或日先得


男爵府

積分: 8233


6638#
發表於 09-3-10 23:16 |只看該作者
咁我個blog都好update架~~

原帖由 waiwai1234 於 09-3-10 18:27 發表
係我同你最勤力update


子爵府

積分: 10880


6639#
發表於 09-3-10 23:37 |只看該作者
B 仔點呀

原帖由 _kit_ 於 09-3-10 23:05 發表
如無意外我邊日都ok架, 你地訂左日子預埋我吖,
我都想探 joyjoy 同 bb 呀!! ^@^


大宅

積分: 1225


6640#
發表於 09-3-10 23:43 |只看該作者
甘要問下joyjoy邊個wk方便我地上去先
不如我地投票邊日最多人到先打比joyjoy啦
28/3-------------waiwai, sassy
29/3--------------
4/4--------------waiwai,kawaii,sassy
5/4--------------
10/4-------------waiwai,kawaii
11/4-------------waiwai,kawaii
12/4-------------waiwai,kawaii
13/4-------------waiwai,kawaii

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo