興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1004


珍珠宮

積分: 47917


661#
發表於 14-5-12 21:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 14-05-12 發表

本帖最後由 goddamnit 於 14-5-12 21:58 編輯
原帖由 小草王道 於 14-05-12 發表
樓主,你係隔離post挑曬機

唔再 re 佢,少食同唔食都唔識分
同埋響唔同情況食既份量唔同
當響其他地方補充得倒,冇必要刻意去就我覺得

除非一世自己煮,同埋無限金錢加持。
唔係既話餐單唔 make sence
而且,每四到六星期都要調整
成組野真係係一種慨念。
人並唔係機器,數據上同實際實行真係有分別

最後,我就係完全唔食生果,但係大量菜同綜合維他命既人
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


662#
發表於 14-5-12 21:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 14-05-12 發表

本帖最後由 goddamnit 於 14-5-12 21:55 編輯
原帖由 小草王道 於 14-05-12 發表
樓主,你係隔離post挑曬機

我其實仲想 re 佢 ,咁對原 po 既問題有乜高見?
食少 d ?食多 d ?每樣野要食幾多 gram ? 運動量要幾多?目的係減脂定增肌?可以點維持?要維持幾耐?

如果追求到咁既程度,我唸哩度好多人會立刻放棄 - 因為太煩


補 : 要扮勁好簡單 .
google 打卡路里數 ,然後打餐單 ,咁會唔會再 PRO D ?
link : http://ppt.cc/DnWe

我真係唔覺得咁樣有意思 .
當補給上太麻煩 ,維持唔倒太耐 .咁已經失左意義

又另外 ,咁多講到 ____________ 既唔挑 ,搵我黎挑機
我都想知道佢係乜心態..同埋... 由幾時開始,BK講飲食減肥要拎牌至講得 ?
最基本我好肯定慨念上冇錯 ,要挑機打篇文出黎睇睇先..

-> 其實我多少有D懷疑佢係唔係賣乜乜90既 ..
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 32876


663#
發表於 14-5-12 21:59 |只看該作者

引用:+本帖最後由+goddamnit+於+14-5-12+21:55+

原帖由 goddamnit 於 14-05-12 發表
本帖最後由 goddamnit 於 14-5-12 21:55 編輯
咪理佢地啦。2個月要減30磅呀。切肉就快




珍珠宮

積分: 47917


664#
發表於 14-5-12 22:07 |只看該作者
本帖最後由 goddamnit 於 14-5-12 22:07 編輯
小草王道 發表於 14-5-12 21:59
咪理佢地啦。2個月要減30磅呀。切肉就快

原則上 ,留意 ,原則上係得既
不過身體受唔受倒, 同埋,反彈彈幾多,真係冇人知
過幾個月會唔會還番40俾你 .. ?

如果本身夠重磅 ,真係有機會減倒.
我都大慨兩個月減10KG .. 即係近25磅 .
但係佢本身冇我咁重. 比例上咁減法好危

我近一個月都夾硬收番慢個速度..



成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 32876


665#
發表於 14-5-12 22:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+goddamnit+於+14-5-12+22:07+

原帖由 goddamnit 於 14-05-12 發表
本帖最後由 goddamnit 於 14-5-12 22:07 編輯
好多人都係超心急的。我覺得減磅無咁重要。最緊要係身材曲線。收得靚幾重都無所謂




珍珠宮

積分: 47917


666#
發表於 14-5-12 23:23 |只看該作者

回覆:鄭多燕跳到冇感覺- 跳操減肥心得-一樓重建大更新

本帖最後由 goddamnit 於 14-5-13 00:08 編輯

今日no more trouble zone 加強模式
唔跟片節奏,有咁多下做咁多下
做到鬼殺咁嘈 + 散哂..
有理由相信聽日又會痛...mg:" />mg:" />mg:" />mg:" />mg:" />

做完飲包奶,爽


一樓修改

哩個PO主要係為左推廣能夠持久簡單有效維持體重/減脂既方法 .
方法係健康飲食同埋合理運動 (連結)
代餐 ,唔能夠每日實行 ,短期既減重方法 ,恕不招待 .

另外 ,因為有人挑機 ,唔會俾任何所謂餐單.
需要餐單既 ,睇哩個連結 (連結)
我唔專業 ,亦冇任何關於營養/運動學既牌
但係所搵番黎既資料 ,大方向應該冇錯.
歡迎指正 ,挑機請左轉
下面一句反白 .
* 幾時開始BK要講瘦身講飲食要拎牌 ? 0.o
一切都係為左生陳代謝 ,一切都係為左燃燒脂肪 ~ 去片




點評

geinammama    發表於 14-5-13 09:17
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 32876


667#
發表於 14-5-13 08:41 |只看該作者
goddamnit 發表於 14-5-12 23:23
今日no more trouble zone 加強模式
唔跟片節奏,有咁多下做咁多下
做到鬼殺咁嘈 + 散哂..
正 講得好


珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


668#
發表於 14-5-13 10:41 |只看該作者

回覆:鄭多燕跳到冇感覺- 跳操減肥心得-一樓重建大更新

跳左Jillian banish fat boost metabolism好似比較醒瞓,有時半夜會醒!係咪未習慣個運動量?我通常9點跳,11點瞓




珍珠宮

積分: 47917


669#
發表於 14-5-13 11:20 |只看該作者

引用:跳左Jillian banish fat boost metabolism

原帖由 lojo11 於 14-05-13 發表
跳左Jillian banish fat boost metabolism好似比較醒瞓,有時半夜會醒!係咪未習慣個運動量?我通常9點跳, ...
係的,有氧會令人興奮,體溫升高..
所以訓前三個鐘做會比較好。

不過習慣之後又冇乜問題

點評

lojo11  thanks.  發表於 14-5-15 19:10
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 32876


670#
發表於 14-5-13 11:43 |只看該作者
我買錯左個磅呀, 只可磅體重, 不可以測脂肪呀


珍珠宮

積分: 47917


671#
發表於 14-5-13 11:48 |只看該作者

引用:我買錯左個磅呀, 只可磅體重, 不可以測脂肪

原帖由 小草王道 於 14-05-13 發表
我買錯左個磅呀, 只可磅體重, 不可以測脂肪呀
送俾人然後再買過..

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 32876


672#
發表於 14-5-13 11:52 |只看該作者
goddamnit 發表於 14-5-13 11:48
送俾人然後再買過..


公爵府

積分: 27156

大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


673#
發表於 14-5-13 12:01 |只看該作者
goddamnit 發表於 14-5-12 18:49
終於番到屋企 ,可以整個表黎睇 ..今朝方向錯唒 ..


我真係超感謝你,好有耐性的回覆,資料很實用,我要一些時間消化一下及上網搜索下餐單。 因為有餐單中只有總數,我想搵返每種食物的卡路里出o黍,咁就更易轉換,多變又唔會悶啦。
不過頭先上網搵,有d都搵唔到,初時可能照跟先。




珍珠宮

積分: 47917


674#
發表於 14-5-13 12:18 |只看該作者

引用:Quote:goddamnit 發表於 14-5-12 18:49 終

原帖由 catnapper 於 14-05-13 發表
我真係超感謝你,好有耐性的回覆,資料很實用,我要一些時間消化一下及上網搜索下餐單。 因為有餐單中只有 ...
上網資料參考好了,好飄急下
如果有煮開飯會比較易就,去超市或者豬豬島行下,背下書,睇番常見,經常食既,例如丸類20-30 一粒,火腿50完片,包約 80一塊,芝士50.. 之類
咁之後信自己好過信上網 (網上芝腿冶320 ,但係包兩塊 160 ,芝士50 ,火腿半片最多 30 ,數哂240.. 唔通一刀牛油 80?)

另外可以參考 : https://consumer.fda.gov.tw/Food/TFND.aspx?nodeID=178

又或者英文 search ,外國資料庫齊好多。

另外可以睇埋 http://www.gilisting.com

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 32876


675#
發表於 14-5-13 13:24 |只看該作者
白灼西生菜好難食呀


子爵府

積分: 13178


676#
發表於 14-5-13 14:14 |只看該作者

回覆:lojo11 的帖子

我自己過咗五點唔會做運動,否則個人會好醒,係醒到十一二點都係精靈眼嗰種,上年暑假呀囝啲班密密麻麻,我就六點起身鄭多燕,跳完佢差不多起身,咁我全日就好用啲。。

我愛我個囝,愛到變做鬼..


珍珠宮

積分: 47917


677#
發表於 14-5-13 14:15 |只看該作者

引用:白灼西生菜好難食呀

原帖由 小草王道 於 14-05-13 發表
白灼西生菜好難食呀
你將自己當做牛就得...

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


678#
發表於 14-5-13 14:16 |只看該作者

引用:我自己過咗五點唔會做運動,否則個人會好醒,

原帖由 chelchel0126 於 14-05-13 發表
我自己過咗五點唔會做運動,否則個人會好醒,係醒到十一二點都係精靈眼嗰種,上年暑假呀囝啲班密密麻麻,我就六 ...
我慣左做夜鬼,九到十點跳,大慨兩三點訓
另外由於有人反訓,所以慣性醒訓...

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


子爵府

積分: 13178


679#
發表於 14-5-13 14:20 |只看該作者

回覆:鄭多燕跳到冇感覺- 跳操減肥心得-一樓重建大更新

BFBM day 2,仲未死,做唔到嘅動作仍然係做唔到,做到嘅,仍然係做到((廢話))不過好消息係,某一兩個動作,昨天做六下,今日做到七下,今日唔洗爆粗口嘞,同埋腳板底冇咁抽筋。。。

做到尾都有啲腳軟,死撐埋,做晒啲動作大嘆一口氣就跟jm cool down 。。今日感覺良好好多。。。

最後。。。。嘻嘻。。

我愛我個囝,愛到變做鬼..


珍珠宮

積分: 32876


680#
發表於 14-5-13 14:23 |只看該作者
goddamnit 發表於 14-5-13 14:15
你將自己當做牛就得...
咁要玩催眠啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo