親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


侯爵府

積分: 22491

畀面勳章


661#
發表於 16-3-25 23:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 daisy17772 於 16-03-25 發表

原帖由 無話可說 於 16-03-25 發表
即係開門入去都拎到劵入potter區?其實我可能6月尾去,諗緊入唔入場,唔玩機動遊戲,只想影下harry potter ...
我12noon 才去慢慢拿,都有3 嗰timeslot. I don\'t quite get it why ppl need to run to rush for it. perhaps they need to target a specific timeslot.

Potter 可以只參觀castle, only 10 mins waiting. 但都要有整理券。


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


662#
發表於 16-3-26 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-03-25

原帖由 情若真 於 16-03-25 發表
依家啲櫻花咩環境呀
我未去京都……




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


663#
發表於 16-3-26 00:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 16-03-25 發表即

原帖由 daisy17772 於 16-03-25 發表
我12noon 才去慢慢拿,都有3 嗰timeslot. I don't quite get it why ppl need to run to rush for it. per ...
我10:15取,最快14:50入!不用排隊……直接取!




男爵府

積分: 6176


664#
發表於 16-3-26 01:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 情若真 於 16-03-25 發表依家

原帖由 maggielau0705 於 16-03-26 發表
我未去京都……
等你報告



大宅

積分: 2422


665#
發表於 16-3-26 08:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+無話可說+於+16-03-25+發表即

原帖由 daisy17772 於 16-03-25 發表
我12noon 才去慢慢拿,都有3 嗰timeslot. I don't quite get it why ppl need to run to rush for it. per ...
Thx for sharing !
我其實都心大心細,我想買fast pass4都係因為大仔想入Potter區,而且4個pass遊戲,Harry and Spider-Man 我同細仔都唔玩。

唔通我們一家四人,只買2人fast pass 証入。而我和細仔就取整理卷!

真係有D 頭痛。




男爵府

積分: 7307


666#
發表於 16-3-26 09:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 daisy17772 於 16-03-25 發表

原帖由 星星國媽媽 於 16-03-26 發表
Thx for sharing !
我其實都心大心細,我想買fast pass4都係因為大仔想入Potter區,而且4個pass遊戲,Harry ...
如擰整理卷好似夾到pass 時間先可以一齊


男爵府

積分: 9424

畀面勳章


667#
發表於 16-3-26 11:43 |只看該作者

引用:好失敗!……尋日去杯麵館遲到5分鐘……就

原帖由 maggielau0705 於 16-03-25 發表
好失敗!……尋日去杯麵館遲到5分鐘……就冇得玩整麵,預約左最終冇得玩!……
另外貴志草莓園book唔到已fu ...
請問點book?有link嗎?
Many thanks


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


668#
發表於 16-3-26 12:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-03-25

原帖由 Denise_Chan 於 16-03-26 發表
請問點book?有link嗎?
Many thanks
而家已經fully到4月中!……有link.返香港再比你!




侯爵府

積分: 22491

畀面勳章


669#
發表於 16-3-26 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 daisy17772 於 16-03-25 發表

原帖由 maggielau0705 於 16-03-26 發表
我10:15取,最快14:50入!不用排隊……直接取!
good!


大宅

積分: 2422


670#
發表於 16-3-26 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+星星國媽媽+於+16-03-26+發表

原帖由 小羊羊迎迎媽咪 於 16-03-26 發表
如擰整理卷好似夾到pass 時間先可以一齊
好彩又問下。
謝謝你先。

唔....都係買晒一家四口fast pass .
費時去到人又多,夾唔到同一時間入去。
一家人難得去,就開開心心。
唯有慳其它地方,而且學Maggie ,自己唔玩,就俾人玩。大家開心!




侯爵府

積分: 22491

畀面勳章


671#
發表於 16-3-26 16:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 daisy17772 於 16-03-25 發表

原帖由 星星國媽媽 於 16-03-26 發表
Thx for sharing !
我其實都心大心細,我想買fast pass4都係因為大仔想入Potter區,而且4個pass遊戲,Harry ...
你自己估下時間羅。 Maggie 約10am 攞2pm, 我noon 攞5pm. so 你買express select Potter timeslot 估計下。 but remember, only guess, not exact 家。

if you don\'t play Potter and Spiderman, you may think whether express is required or not.

BTW, Jurassic Park must require 整理券 also 。FYI.


大宅

積分: 2422


672#
發表於 16-3-26 16:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+星星國媽媽+於+16-03-26+發表

原帖由 daisy17772 於 16-03-26 發表
你自己估下時間羅。 Maggie 約10am 攞2pm, 我noon 攞5pm. so 你買express select Potter timeslot 估計下。 ...
Thx for sharing again!
Noted and thx !




侯爵府

積分: 22491

畀面勳章


673#
發表於 16-3-26 16:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小羊羊迎迎媽咪 於 16-03-26

原帖由 星星國媽媽 於 16-03-26 發表
好彩又問下。
謝謝你先。
買得,試下玩羅。 Potter and Spiderman 都好玩。或者你個express 可唔可以select different timeslot from your son, then your son can play them twice?!

I Donno but just my 2 cents!


大宅

積分: 2422


674#
發表於 16-3-26 16:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+星星國媽媽+於+16-03-26+發表

原帖由 daisy17772 於 16-03-26 發表
買得,試下玩羅。 Potter and Spiderman 都好玩。或者你個express 可唔可以select different timeslot from ...
Porter and spider man ... I m very scare ( older people ) cannot play it .

Yes, I asked Maggie before . She told me I can pass another 2 games to my elder son and my hubby to play.

Thx




侯爵府

積分: 22491

畀面勳章


675#
發表於 16-3-26 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 daisy17772 於 16-03-26 發表

原帖由 星星國媽媽 於 16-03-26 發表
Porter and spider man ... I m very scare ( older people ) cannot play it .

Yes, I asked Mag ...
good!


大宅

積分: 2422


676#
發表於 16-3-26 19:51 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

剛剛買完Express 4.
真係嚇破膽@@。

現在欠:嵐山小火車飛。末攪掂。要去到大阪先買到。希望都順利!






子爵府

積分: 11630


677#
發表於 16-3-26 21:02 |只看該作者
星星國媽媽 發表於 16-3-26 19:51
剛剛買完Express 4.
真係嚇破膽@@。

小火車4月4日全日fuII,3月31下午才有位,要改行程。


大宅

積分: 2422


678#
發表於 16-3-26 21:05 |只看該作者

引用:Quote:星星國媽媽+發表於+16-3-26+19:51+剛

原帖由 Gloriasogashiwa 於 16-03-26 發表
小火車4月4日全日fuII,3月31下午才有位,要改行程。
巧緊張呀!
你是否要更改行程呀!

我已經預定 A,B plan !
真係兩個plan 都沒有位,就去行下寺啦!

希望大家一切順利呀!




大宅

積分: 2422


679#
發表於 16-3-26 21:13 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

真係大project !

可能自己又唔係醒,而且第一次自己安排所有嘢!我家老細浄係彈一句!我乜都ok,我跟你果團。

大家我有乜溜,請指教!

酒店篇---ok
樂園篇---ok(剛買USJ飛)
美食篇---已有目標,末看menu 和訂枱.
租車篇---ok (去和歌山,白浜)only.
地鐵篇---決定買類似:(八逹咭)算。但末查,應該如何坐去目的地。

後備篇---末諗@@
真係勤力過當年讀書。





珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


680#
發表於 16-3-27 00:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Gloriasogashiwa 於 16-03-26

原帖由 星星國媽媽 於 16-03-26 發表
巧緊張呀!
你是否要更改行程呀!
我尋日經過又去問,去程仍然冇票,回程買左2張同一卡,但分開位票,因為其他班次也冇!明天又會去JR站,又再睇下!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo