跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

661#
發表於 04-8-30 21:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

662#
發表於 04-8-30 21:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

663#
發表於 04-8-30 22:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5571


664#
發表於 04-8-30 22:26 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Hi haomama,
Tks for teaching me the resize. I used Adobe photoshop CS. when I make 150, it is TOO big, and then I make it with 80 x 60, pixels 72, then OK, but the big head photo is smaller than other mama's big head photo. I did something wrong?

I work close to fisherman wharf, if time is right, maybe we can meet each other later.



男爵府

積分: 5571


665#
發表於 04-8-30 22:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

iyoku,
I work every Sat, too!
唉∼∼∼∼ 我個女尋日係我手上跌落床呀! 佢本應響床度玩,我懶,訓響庶及住佢,點知佢行下,玩下,好快咁行左響床邊,由企響庶咁高跌落床,後尾枕bang一聲落地,全屋人即刻入我房,個個都怪我,我眼白白睇住佢跌落黎,但唔夠佢快,BB喊到失聲. 我好心痛,即刻出媽媽奶,好彩佢受,好快又唔喊wor.好彩佢無嘔.奶奶話佢今日玩玩下又跌左2次.我地盡量避免,但有時都避唔到,細路仔無邊個未跌過既,不過親眼睇住發生,係好心痛.


伯爵府

積分: 17016


666#
發表於 04-8-30 22:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama:

傻媽,揾張tissue笠住個乒乓波囉,以前睇公仔書學架hahahaha


男爵府

積分: 8434


667#
發表於 04-8-30 23:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咦!我哋係咪心有靈犀! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ok la, 我明天找佢!
茵茵 寫道:
cake 仲雪緊,未食得
聽日我都上,出再中環...你電小健媽好唔好 ?


伯爵府

積分: 17016


668#
發表於 04-8-30 23:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

講開食呢~
我b妹最愛係一碌碌的粟米芯,還有一粒粒的豆腐乾,露荀,青瓜,鮮冬菰、磨菰咁囉
其實mushroom唔係咁啱bb食,不過真係好難逆佢地意囉

講開至講
我b妹近期最愛玩車車,尤其係跌左落水的Percy
唉!男仔頭得佢丫:lol: :lol: :lol: :lol: 激氣呀!


男爵府

積分: 8053


669#
發表於 04-8-31 00:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Happie 寫道:
Hi haomama,
Tks for teaching me the resize. I used Adobe photoshop CS. when I make 150, it is TOO big, and then I make it with 80 x 60, pixels 72, then OK, but the big head photo is smaller than other mama's big head photo. I did something wrong?


你試下save as嗰時揀quality --- low, 如果張相化咗, 你就去filter>sharpen咁啦, 唔得我再send個執相software過你.


男爵府

積分: 8053


670#
發表於 04-8-31 00:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

各位觀眾~~~

[size=large]天若有情bb版已經落畫, 今期上映[size=x-large]MATRIX junior


男爵府

積分: 8053


671#
發表於 04-8-31 00:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
今日好唔好玩?勤 ba 有無話好食!
Btw 茵茵,如果明天上Baby's Closet 你得唔得?咁!其他人又得唔得?


咦, 點解冇人問我得唔得架?
不過我緊係得啦...


男爵府

積分: 8434


672#
發表於 04-8-31 00:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[size=large]勁!
Mcada 寫道:
各位觀眾~~~
[size=x-large]MATRIX junior


男爵府

積分: 8053


673#
發表於 04-8-31 00:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[size=large]勁!


型唔型先?


男爵府

積分: 8434


674#
發表於 04-8-31 00:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我諗你唔敢偷懶!阿老闆娘會


男爵府

積分: 8434


675#
發表於 04-8-31 00:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好款!型到.............
你有無笑到肚痛!
Mcada 寫道:
型唔型先?


大宅

積分: 1184


676#
發表於 04-8-31 00:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

點解你o地唔搵我呀?係唔係小B女曳得滯,唔受歡迎呀?:-( :-( 不過我面皮厚一於水跟,聽日見!
celia426 寫道:
咦!我哋係咪心有靈犀! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ok la, 我明天找佢! [quote]
茵茵 寫道:
cake 仲雪緊,未食得
聽日我都上,出再中環...你電小健媽好唔好 ?
[/quote]


大宅

積分: 1184


677#
發表於 04-8-31 00:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

簡直型爆啦!唔知下期又有乜野新造型呢?
Mcada 寫道:
[quote]
celia426 寫道:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[size=large]勁!


型唔型先? [/quote]


子爵府

積分: 11234


678#
發表於 04-8-31 00:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
[quote]
celia426 寫道:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[size=large]勁!


型唔型先? [/quote]

勁型! 勁正! 女殺手! :mrgreen:


男爵府

積分: 8434


679#
發表於 04-8-31 00:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我咪問咗其他人囉!我估你夜d會上嚟,so 你會回覆!咁!明天見!
小B女媽咪 寫道:
點解你o地唔搵我呀?係唔係小B女曳得滯,唔受歡迎呀?:-( :-( 不過我面皮厚一於水跟,聽日見!


男爵府

積分: 8434


680#
發表於 04-8-31 00:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好!我好
good nite!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo