影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   41


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


661#
發表於 20-4-21 14:19 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 14:07
係!其實有D解謎先引到大家追落去
我唔想個壞人果PART講太多, 我都係鍾意睇LOVE LINE, 每集壞人過下鏡就算


男爵府

積分: 5648


662#
發表於 20-4-21 14:22 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-21 14:16
同埋發報會女主果套衫真係唔知佢想點

睇番鬼怪時,金高銀都係吊吊滯滯架,不過無今次the king 咁好似唔識咁。
佢地真係好似無乜交流咁.......唔通套劇未拍到好深既感情線!?


男爵府

積分: 5648


663#
發表於 20-4-21 14:23 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 14:19
我唔想個壞人果PART講太多, 我都係鍾意睇LOVE LINE, 每集壞人過下鏡就算
...

我諗呢方面金編應該好明白



珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


664#
發表於 20-4-21 14:25 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 14:22
睇番鬼怪時,金高銀都係吊吊滯滯架,不過無今次the king 咁好似唔識咁。
佢地真係好似無乜交流咁.......唔 ...


可能佢地真係零交流,我想知哩套係咪邊拍邊播?

地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


665#
發表於 20-4-21 14:28 |只看該作者
依套劇有冇花絮睇?


男爵府

積分: 5648


666#
發表於 20-4-21 14:31 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-21 14:25
可能佢地真係零交流,我想知哩套係咪邊拍邊播?

本帖最後由 mrsbbq 於 20-4-21 14:31 編輯

係,未拍完,尋日仲拍緊


男爵府

積分: 5648


667#
發表於 20-4-21 14:32 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 14:28
依套劇有冇花絮睇?

未咁快,多數去到中後期先有花緒


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


668#
發表於 20-4-21 14:37 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 14:31
本帖最後由 mrsbbq 於 20-4-21 14:31 編輯

係,未拍完,尋日仲拍緊

上次陽光先生好似係咁, 但係好似集數多啲...
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


男爵府

積分: 5648


669#
發表於 20-4-21 14:42 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-21 14:37
上次陽光先生好似係咁, 但係好似集數多啲...

鬼怪都係邊拍邊播,但一早係加拿大拍左結局,可能個時無諗過咁爆紅 ,9年後既時間3集完全唔夠,又要預時間俾個結局結局 ,我覺得14/15/16集勁趕

太陽就係破天坊先拍晒再播。收視上太陽好似係勁過鬼怪架


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


670#
發表於 20-4-21 14:44 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 14:42
鬼怪都係邊拍邊播,但一早係加拿大拍左結局,可能個時無諗過咁爆紅 ,9年後既時間3集完全唔夠,又要預時間 ...


係...全部係10幾以上架... 只係唔好睇最尾果集就得喇.
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


男爵府

積分: 5648


671#
發表於 20-4-21 14:49 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-21 14:44
係...全部係10幾以上架... 只係唔好睇最尾果集就得喇.

希望the king唔去境外,佢地可以拍個結尾拍得好D啦, 人人都鐘意睇感情線


珍珠宮

積分: 37056


672#
發表於 20-4-21 14:53 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 14:22
睇番鬼怪時,金高銀都係吊吊滯滯架,不過無今次the king 咁好似唔識咁。
佢地真係好似無乜交流咁.......唔 ...

我直程覺得成個劇組的人都唔多熟, 拍出來都冇火花, 就算李袞同曹影都冇火花同鬼怪差得多


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


673#
發表於 20-4-21 14:54 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 14:49
希望the king唔去境外,佢地可以拍個結尾拍得好D啦, 人人都鐘意睇感情線
...

都幾期待
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


男爵府

積分: 5648


674#
發表於 20-4-21 15:09 |只看該作者
fanny590 發表於 20-4-21 14:53
我直程覺得成個劇組的人都唔多熟, 拍出來都冇火花, 就算李袞同曹影都冇火花同鬼怪差得多
...

我都覺,曹影好木獨


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


675#
發表於 20-4-21 15:19 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 15:09
我都覺,曹影好木獨
佢COOL, 所以覺得佢唔似細個時


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


676#
發表於 20-4-21 17:00 |只看該作者
htts 發表於 20-4-21 09:11
捱完左喇

即係你有冇睇


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


677#
發表於 20-4-21 17:00 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-21 17:00
即係你有冇睇

超後期有睇


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


678#
發表於 20-4-21 17:05 |只看該作者
fanny590 發表於 20-4-21 14:53
我直程覺得成個劇組的人都唔多熟, 拍出來都冇火花, 就算李袞同曹影都冇火花同鬼怪差得多
...

睇press con, lmh cool 佢之前藍海嘅press con 直頭同全女神貼錯門神咁


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


679#
發表於 20-4-21 17:06 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 08:55
佢係咪收一班人做佢支持者? 不過我唔明佢用咁長時間留響民國係有咩目的, 如果佢依家返去帝國會變返個阿伯嗎 ...

大伯本身係逃走時發現另一時空架,在原本時空佢係通輯犯,所以冇退路,況且佢可以用另一身份重生,唔係幾好咩?

我都有諗過李袞會唔會不老,大伯係94年開始冇變老,但小李袞有長大變成李敏鎬,所以唔明不老個關鍵係乜,要繼續睇


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


680#
發表於 20-4-21 17:09 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-21 17:06
大伯本身係逃走時發現另一時空架,在原本時空佢係通輯犯,所以冇退路,況且佢可以用另一身份重生,唔係幾 ...
但都唔知佢響民國有咩大作為, 又冇皇帝佢做

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo