夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11510


661#
發表於 05-3-4 00:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

我今日無買任何嘢呀,原本諗住買兩對拖鞋响屋企着,但係揀唔啱款,所以都無買,不過今日同朋友行街見見面都係好開心!因為實在太耐無見,好掛住佢呢~~~!!!=^^=

我依家又實行護髮大計,其實不嬲都在實行,但係最近先至發覺我之前用咗方法,所以依家要改變我平日既護髮方式,希望之後頭髮會甩少啲靚啲長得快啲同多啲啦~~!!!我依家留緊長髮,上年既今日同依家既長度都係差唔多...真係慘 :cry: !


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


662#
發表於 05-3-4 10:02 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christylai:

冇買呀,你話唔係用黎卸妝,唔使買佢呀嘛~~咁我咪唔買囉~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


663#
發表於 05-3-4 12:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

BANDBAND,

什麼護髮大計? @v@" 講黎聽聽!
其實頭髮天天都會甩掉的, 不用太擔心吧. 你的頭髮長很慢嗎?

我發現我d頭髮, 到左某一個長度, 好似唔多識再生長下去, 不過前額的頭髮, 就有長.. ><~ 我唔想前額長大快, 因為..我去開那間髮廊好唔掂, 每次都cut到我好怪雞的.

對了我的髮型是直髮, 前額留海的. @"@ 一年前做過負尼子. 現在還覺容易打理. 唔想浪費金錢去做了. 太貴. 上年我做左600蚊, 我覺得好貴了, 真是大出血.

對! 有乜髮廊好介紹, 普通hair cut, 最好100左右. ^^"
我以前好鐘意去髮廊的, 一個月一次hair cut, 1星期總有2天去洗頭髮, 2個月做一次焗油, 半年一前負尼子.

不過, 在認識老公後, 就~_~ 好少去髮廊了.


子爵府

積分: 11510


664#
發表於 05-3-4 12:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

我都好耐無去剪頭髮喇!對上嗰次都係上年七月剪,都只係修髮尾,只准髮型師剪走一吋頭髮...不過剪得唔好,,,如果你只係剪前額既頭髮,查實你都可以自己去買把牙剪番屋企自己修短佢,又簡單又方便!

我無乜大計架!只係依家試吓跟人地嗰啲方法去做,有無聽過台灣藝人徐熙媛出咗本'美容大王'?佢頭髮皮膚各樣都保養得好好,仲要係佢自己多年研究出嚟,所以我先信得佢過,試吓佢啲方法,睇吓啲頭髮會唔會好啲..希望成功啦~~~!!


大宅

積分: 4323


665#
發表於 05-3-4 14:50 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
@V@" 用牙剪自己修..呵呵..不用了, 我很奸的把前額頭髮向斜梳, now就九一分界, 前額d頭髮斜斜地, 都唔錯ar. 我有3個月沒去hair cut, 髮腳有點亂. 好像沒有做負尼子時那麼好看! 唔知去唔去做好>.<~

徐熙媛 = 大s嗎? 佢地頭髮又真是幾靚ar!!! @v@" 佢出那本書, how much?


子爵府

積分: 11510


666#
發表於 05-3-4 15:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

CHRISTY,

大S嗰本'美容大王'好似賣斷市呀,無記錯係$93蚊本,因為網上有得下載,所以暫時我都唔買住...^^佢把頭髮同啲皮膚都好靚!尤其我特別羨慕佢把又長又靚既秀髮!


大宅

積分: 4323


667#
發表於 05-3-4 15:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~ 衰左..大耐無米落肚, 胃痛....


子爵府

積分: 11510


668#
發表於 05-3-5 16:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

CHRISTY,

要小心身體呀!我都有胃痛既問題,細個時我唔多注意,依家可能年紀大咗,搞到啲腸胃唔好,連食得太飽都會胃痛甚至嘔...

我依家要出門口喇!今晚再傾過~~~!!!


大宅

積分: 4323


669#
發表於 05-3-5 19:55 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@又到weekends la. 哈哈, 今早我去了看早場, 林喜欣的<<後備甜心>>, ^^ 好sweet, 同老公睇, 邊看邊笑. 因為我公也曾做我的後備甜心的...哈哈.很有feel, 是不錯的愛情片.

now, 我在網吧打機ar. @v@" 係呢? 幾多歲生bb最好...


子爵府

積分: 11510


670#
發表於 05-3-6 00:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

梗係越早越好啦!最好卅歲前生,一來對bb同你既健康影响少,二來第時你湊仔都可以早些甩身嘛!好似我咁,廿歲生亞b,到佢廿歲時我先至四十,如果亞仔生性既話,四十歲我就可以正式退休喇~~~!!!

我依家一個人响屋企...囝囝今晚响公公屋企瞓,我老公去咗band房玩,我啱啱沖完涼,一個人响屋企自由時間,超正~~~!!!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


671#
發表於 05-3-6 01:12 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都覺得三十歲前生係最好~~~我阿嫂三十三生,佢都覺得好辛苦,唔夠體力去照顧bb~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


672#
發表於 05-3-6 15:34 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@_@早生有早生的好, 不過, 還沒有經濟能力.>.<~


大宅

積分: 4323


673#
發表於 05-3-6 15:35 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@" 這幾天都和老公去網吧打機, 真爽!


子爵府

積分: 11510


674#
發表於 05-3-7 02:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

你都仲好後生啫!如果係諗住生既話,你就好依家儲定啲錢同做好做媽媽既心理準備喇!我記得我仔仔出世嗰期,我真係慌失失架!搞到我成日都喊!因為未做好心理準備,辛苦同壓力大得滯,再加上生完仔頭大半年我都正值產後仰屈,所以都喊足大半年! 真失禮!


大宅

積分: 4323


675#
發表於 05-3-7 10:02 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
@0@ 你說得對! 我會先存生育費, 保身費, 奶粉錢, 尿片錢, bb醫療費, bb衣服費, ~.~ 嘩..計個條數, 真是要存好一段日子....


子爵府

積分: 11510


676#
發表於 05-3-7 10:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

反而呢啲都唔算用得多錢,係到你小朋友開始讀書時先至最用得多錢!又要交學費(幼稚園千幾二千幾蚊一個月學費),又要俾錢佢學興趣班,又要買大量玩具俾佢(因為大個咗開始識得扭買玩具同糖果),跟住人仔一路大,食嘢份量又大咗,以前仲係bb都只係飲奶,食飯都剩係chi我地大人食既飯就夠,依家,食飯一買要買三份,出去玩入場費又係兩大一小,再大啲讀小學時書簿費每學期都要千幾蚊落樓,呢啲先至係錢呀...


大宅

積分: 4323


677#
發表於 05-3-7 10:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband and janet,
@v@" 咁生個時, 痛唔痛ga? 傳統自己生育好,還是開刀取嬰好d??

bandband,
@v@" 好彩你現在冇事? 像是開心果的樣子^^


大宅

積分: 4323


678#
發表於 05-3-7 11:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

玩具對小朋友來說, 是寶貝來的. 未來我當了媽媽, 也一樣買的. 不可不買!!!! 興趣班, 其實可以平有平玩, 康體的兒童班, 幾平ga!! 還有可以去青年會, 小童群益會, ^^" 平有平養ma.


書簿費都是一年一次, 都預左ga la. 小學就千幾蚊!! 唔好去搶! ~"~ 我以前才是3百多塊. 邊有咁鬼.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


679#
發表於 05-3-7 15:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我兩個都係開刀,所以唔知自然生痛唔痛,不過第一個時都試過陣痛,都幾痛架~~~俾我有得揀,梗係自己生啦,起碼少左個傷口呀嘛~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


680#
發表於 05-3-7 17:58 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
什麼情況下要開刀取嬰? 我嫂子2個bb, 都是自己生的, 不過, 佢話個姑娘會cut開他下面, 等個bb生出口大d, 可以出到黎. ~.~ 之後就用針"連"番好去. 好..恐怖....~.~
我想我有生育恐慌症.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo