美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


複式洋房

積分: 324


661#
發表於 11-6-10 22:31 |只看該作者

回覆:thunder_bunny 的帖子

原來之後要曰曰跳,剛第一次跳disc4只跟到一半,因為冇地墊做d手踭同膝蓋好痛~




子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


662#
發表於 11-6-11 01:16 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

我今曰開始跳
同土豆好窒跳咗20分中都出哂汙




伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


663#
發表於 11-6-13 15:42 |只看該作者
我兩套都訂咗返嚟
我今日開始咗Body ball ABS,玩完一碟38mins,已經攰死


男爵府

積分: 8322


664#
發表於 11-6-13 16:59 |只看該作者

回覆:juicy媽 的帖子

請問你地係邊到訂?可否俾條link我。





複式洋房

積分: 119


665#
發表於 11-6-14 12:26 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

今日開始跳,希望有成績。




複式洋房

積分: 107


666#
發表於 11-6-14 12:55 |只看該作者
今日開始跳...流好多汗....


複式洋房

積分: 107


667#
發表於 11-6-14 14:10 |只看該作者
回覆 boise 的帖子

我係淘寶買...100元人仔

點評

boise  俾條link我可以嗎?  發表於 11-6-15 00:01


別墅

積分: 847


668#
發表於 11-6-15 15:14 |只看該作者
回覆 vicky 的帖子

E, 你2套都係買鄭多燕既碟呀?係唔係都係淘寶都買呀?
咁要自己去買個波呀?


別墅

積分: 847


669#
發表於 11-6-15 15:17 |只看該作者
上個月好有心機一星期跳6日, D 手手腳腳就真係實左既...
但唔知點解我個肚腩都重係咁,
我D同事話我似有左3個月
我都係跟佢個WEEK 4黎跳,
果日冇跳就跳左果隻碟, 跟返星期幾跳邊隻咁JA~
而家放工返去唔開冷氣跳, D汗流到河仔咁,
一開冷氣跳就少一半~

點評

vicky  我都覺得如果肚皮太鬆未必咁快有效=.="  發表於 11-6-15 23:33


伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


670#
發表於 11-6-15 23:31 |只看該作者
REXPIU 發表於 11-6-15 15:14
回覆 vicky 的帖子

E, 你2套都係買鄭多燕既碟呀?係唔係都係淘寶都買呀?
我喺淘寶買, 一套齋碟(冇啞鈴), 一套跟波


大宅

積分: 3322


671#
發表於 11-6-16 12:14 |只看該作者
本帖最後由 迪迪洛洛媽媽 於 11-6-16 12:15 編輯

大家近況如何?

我都報告一下先, 50天暫時減咗6-7磅 (因為早晚磅都唔同), 雖然慢, 但都有d成效, 每日keep住運動一個鐘, 我要繼續努力! 要健康的慢慢減下去。

最開心係呢幾十天裏, 我每星期照例要同屋企人或同事去飲茶1-2次, 到茶樓我係連炸既食物都無介口照食; 放假又同仔仔去麥當當/肯得雞食野; 去茶餐廳又食成份茶餐; 放假時晚飯又去食扒餐; 而間唔中依然可以食自己鐘意既零食, 朱古力、薯片、雪糕、糖、蛋糕、曲奇......, 。不過, 因為晚餐好似豐富得制, 有時驚驚地, 返工時早餐就食返簡單d。


複式洋房

積分: 119


672#
發表於 11-6-16 13:45 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

做完痛到失眠




伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


673#
發表於 11-6-16 15:55 |只看該作者
publichealth 發表於 11-6-16 13:45
做完痛到失眠
我唔係痛,但真係反而失眠喎


侯爵府

積分: 24315

2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


674#
發表於 11-6-16 16:00 |只看該作者
係唔係興奮過到未完.起身繼續跳.
少年耆英..為藝術而偽術..偽術煮意


水晶宮

積分: 52761


675#
發表於 11-6-16 16:38 |只看該作者
回覆 publichealth 的帖子

我跳完 disc 1 大脾都會少少痛
佢唔同d funky dance, 佢尾尾習中鍛鍊大腿果幾個動作, 真係脚都震
前後要申展拉筋 10 mins



男爵府

積分: 8322


676#
發表於 11-6-16 17:33 |只看該作者
第二套係要几時開始做?


大宅

積分: 1217


677#
發表於 11-6-16 18:55 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

我今日收到今晚開始跳,請各位支持我,我怕自己放棄。




民房

積分: 24


678#
發表於 11-6-16 19:51 |只看該作者
我覺得DISC1比較上手
我係一個唔做開運動既學生..第一次跳完之後第2日起身條腰痛到..:;pppp:
不過到我第3次跳完.好有成功感呀,哈.
好享受果種大汗淋漓既感覺,做完再拉拉扯筋之後沖涼再按摩.
第2日起身好有精神咁返學~爽
我發覺做完之後D筋真係鬆D,
我係有日一次過睇哂31頁先開始跟既,SIS們努力喔


複式洋房

積分: 119


679#
發表於 11-6-16 22:42 |只看該作者

回覆:vicky 的帖子

你喺咪臨瞓前做呀?



點評

vicky  唔係,係晏就咋  發表於 11-6-17 13:01


珍珠宮

積分: 34228

熱血金章


680#
發表於 11-6-16 23:58 |只看該作者
精神抗奮都有可能訓唔到架.
我有一輪10pm打完kick boxing, 打親果一晚, 都會訓得唔好.
一嚟好累, 二嚟成晚都會醒.
所以都係唔好太夜做劇烈運動.
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo