立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6375
lovekenken 發表於 11-8-1 17:56 花膠我0係樓上xxx買,累片0係海味店買架
積分: 9634
siuangel1 發表於 11-8-1 18:02 花膠around how much? 累片around how much?
子爵府
積分: 10404
原帖由 lovekenken 於 11-08-01 發表 係呀,我今朝做左iui呀
大宅
積分: 3315
積分: 2708
Cruby 發表於 11-8-2 10:04 尋日下腹墜得好緊要, 後腰就好似攝左塊木板撐住硬晒, 成個人都企唔直, 對腳又合唔埋行, 要"牙"下"牙"下咁, ...
你之前有冇試過咁呀…? 唔好緊張…. 會影響ga
琴晚我發夢
smile_w99 發表於 11-8-2 10:18 琴日(Day 9)用紅d白雪雪!
Keep 住check
K.K.NG 發表於 11-8-1 19:00 原來你做iui,祝你一次搞掂!
積分: 5664
siuangel1 發表於 11-8-2 10:49 我今日體溫36.5…
lovekenken 發表於 11-8-2 11:50 回覆 smile_w99 的帖子 iui-體內授精 $6000-$10000
manionb 發表於 11-8-2 12:00 我今日都check左, 37.3 唔通未中就先病?
哇, 今高嘅???
siuangel1 發表於 11-8-2 12:06 哇, 今高嘅???
原帖由 manionb 於 11-08-02 發表 我估可能有D作感冒, 自己體溫一向偏高
siuangel1 發表於 11-8-2 12:39 我最高得36.7咋
siuangel1 發表於 11-8-2 10:24 你之前有冇試過咁呀…? 唔好緊張…. 會影響ga 琴晚我發夢… 有咗3個月, 係仔…. 我"jak"醒都O了咀…. @_@ ...
manionb 發表於 11-8-2 12:23 我估可能有D作感冒, 自己體溫一向偏高
Cruby 發表於 11-8-2 13:59 哈哈, 估唔到我地2個都發夢自己大左肚, 你仲犀利, 知道生仔tim...
係呀, 我仲記得我問e生(something like that)… 仔定女, 之後佢用放大鏡照個mon… 就話, 仔呀 (我都知好低能…. 因為用放大鏡照 =__________="""")
嗰刻有
可能預言我哋一齊bingo~~!! ^O^
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy