想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2401


661#
發表於 11-7-27 13:44 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:34
美女採礦係比如花採礦更加趕客架

哈哈!! 你真係好幻想力....


大宅

積分: 2401


662#
發表於 11-7-27 13:44 |只看該作者
本帖最後由 oasisss 於 11-7-27 13:45 編輯
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:35
有皇氣0個0的呀

下....又唔係喎....係咪kk 愛人先係???


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


663#
發表於 11-7-27 13:45 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:43
KK個樣係賢淑,而佢話佢愛人係兇惡
我想像緊會唔會係好似劉若英+大口青咁0既組合,哇哈哈哈

哇...........咁極端??????


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


664#
發表於 11-7-27 13:46 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 13:44
下....又唔係喎....係咪kk 愛人先係???

係咪入境呀???


男爵府

積分: 7720


665#
發表於 11-7-27 13:48 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-27 13:21
快o的清晒o的感冒就叫黃醫生開藥俾你調理啦! 佢應該可以寫定o的(1)(2)(3)方等你排卵前/排緊卵/等著床時食, ...

我到而家都仲有少少痰同咳未清呀,我得番今日藥咋...食埋今日食左6劑喇
如果我聽日去睇都仲係要清感冒0既話,我得番6月30 last一日可以番去睇下有無得調理,如果唔係要等2星期喎
我感冒緊佢開唔開到呢0的藥俾我架?我唔知感冒會唔會影響左我個脈呢
定係standard藥0黎架?個個月都係執0個條方咁架?BTW,我想問下有無紫河車呀mouth:
一次過執咁多咪好貴好甘囉好似係唔係70蚊一劑呀,執兩星期藥成千蚊


大宅

積分: 2401


666#
發表於 11-7-27 13:49 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:42
邊有一勞永逸丫...我4,5年前先割過,而家咪又係生番
醫生都話如果我成日番發,佢SUGGEST我生夠之後割左個卵 ...

醫生話生仔可以控制個瘤?? 唔會影響??


男爵府

積分: 7720


667#
發表於 11-7-27 13:50 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:27
開兩次刀好辛苦架, 你唔貪埋d假, 要自己辛苦先得架!!!

係架,真係幾傷架..
之但係唔好話我貪假丫,我仲貪分開做的話,我做手術可以CLAIM得番曬呀
但如果夾埋一齊做,唔知有無得CLAIM呀,生仔+手術分分7,8萬呀,無得CLAIM的話我荷包仲傷mouth:


大宅

積分: 2401


668#
發表於 11-7-27 13:50 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:43
KK個樣係賢淑,而佢話佢愛人係兇惡
我想像緊會唔會係好似劉若英+大口青咁0既組合,哇哈哈哈
唉.....衰到丫


男爵府

積分: 7720


669#
發表於 11-7-27 13:50 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:37
要準備好晒成身裝扮, 我諗都要成萬蚊呀!

成萬蚊買到BB床+BB車有突喇


男爵府

積分: 7720


670#
發表於 11-7-27 13:51 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:38
如果你睇緊就繼續, 唔好轉黎轉去啦!~~~
清晒感冒就可以入正題啦, 你要乖乖戒口呀!!!

哈哈,戒口真係一個難題架
不過咁喎,前日我問醫生,我飲唔飲得冬瓜水..佢答我"你飲左唔咳咪可以飲囉"
唔知係唔係因為佢本身係西醫,西醫角度係唔洗戒口架麻..唔同中醫咁生冷寒涼NO WAY


男爵府

積分: 7720


671#
發表於 11-7-27 13:53 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:39
知道啦, 我一定會同你地報告既!!~~~~

上次照陰超照子宮+卵巢都收左我1000....

原本你個醫生貴過我0個個,我以前照呢0的係800蚊,上次3月番去,佢多左個醫生費囉,即係800蚊醫生費+800蚊ULTRASOUND,你話佢地幾識賺錢丫,加左個DOUBLE呀,所以1000蚊其實好OK呀


男爵府

積分: 7720


672#
發表於 11-7-27 13:54 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 13:42
尋晚睇電視, 先知一套要成4, 5千蚊, 著完一次又無用....真係.....

著一次無用係堅SIDE錢囉,但佢地又無可能年年扮楊過麻
不過可能佢地都會放上網賣0既左佢0既,呢樣野都幾有MARKET


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


673#
發表於 11-7-27 13:55 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:50
係架,真係幾傷架..
之但係唔好話我貪假丫,我仲貪分開做的話,我做手術可以CLAIM得番曬呀
但如果夾埋一齊做, ...

但係分開做......你個身體都好傷喎.......
遲d去產檢時問埋醫生意見啦!~~~


大宅

積分: 2401


674#
發表於 11-7-27 13:56 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:53
原本你個醫生貴過我0個個,我以前照呢0的係800蚊,上次3月番去,佢多左個醫生費囉,即係800蚊醫生費+800蚊ULTR ...

搶 $ 咩..........


男爵府

積分: 7720


675#
發表於 11-7-27 13:56 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:43
咁如果唔割, 會唔會惡化架???

醫生話唯一0既危險就係爆左的話,0個0的液體會流左上腹膜,跟住就會好快咁發炎,有生命危險架
不過咁,醫生都話無咁易爆0既..但要至少半年CHECK一次睇下佢咩STATUS囉


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


676#
發表於 11-7-27 13:56 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:08
係呀,佢地就係E曬牙囉,無啦啦又吠對方喎
都唔知係玩定係咩...麥茶無啦啦玩玩下波咬烏龍茶隻狗同尾架,好陰 ...

如果你買瘦免治肉
就咁比佢食ok架喇不用飛水架
$250一包食一個月唔貴喎
我估佢哋好鍾意食
我有時會撈少少白飯比佢哋
但唔駛多, 因為書教狗係肉食動物
佢哋唔需要碳水化合物
反而可以比菜蓉佢哋食

其實有雞/牛/魚
一星期一次咬骨
都好夠營養架喇


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


677#
發表於 11-7-27 13:57 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:51
哈哈,戒口真係一個難題架
不過咁喎,前日我問醫生,我飲唔飲得冬瓜水..佢答我"你飲左唔咳咪可以飲囉"
唔知係 ...

我睇中醫, 佢有好多野都唔俾我食~~~~

不過其實我o係台灣時都飲左半杯冬瓜水~~~好彩冇事....


男爵府

積分: 7720


678#
發表於 11-7-27 13:58 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 13:44
下....又唔係喎....係咪kk 愛人先係???

我又唔知KK愛人做咩架喎
你地交換開估丫不如我估唔到喇


大宅

積分: 2401


679#
發表於 11-7-27 13:58 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:54
著一次無用係堅SIDE錢囉,但佢地又無可能年年扮楊過麻
不過可能佢地都會放上網賣0既左佢0既,呢樣野都幾有MA ...

哈哈哈哈哈~~~~扮楊過.......咁有無人扮鵰.......


男爵府

積分: 7720


680#
發表於 11-7-27 13:59 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:45
哇...........咁極端??????

哈哈哈哈哈,好想睇呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo