立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4028
悅同 發表於 11-8-5 17:55 都好勁!10:15a.m – 2:45p.m。行左咁耐。腳就好倦,但好彩一d都無腰痛。但就好餓,食左一隻sample雞蛋頂 ...
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-5 18:02 冇~~ 係荷花見到d車仔幾好 不過C6想再揀下先
我都見到有d車仔幾靚,但我買左,有幾個牌子係韓國車,都幾平,幾靚,幾輕便架!
都好架,你仲有大把時間揀,就算遲d貴少少都好,都叫做比較過,合心水d。
rabbitbaby1 發表於 11-8-5 18:04 比個叻你,行到咁耐 ! 3月ma ma 話美贊臣d 環保袋好靚
我一個袋都無拎,費時排隊要個袋,太無謂啦!或一早去到唔使排隊就有得拎。
gangting 發表於 11-8-5 18:01 好彩悅同一早幫我買咗飛
如果得我同你兩個人去,一見到d人潮,sure未排隊已經走人。你邊有可能排到一粒鐘?我見世色唔對,當然打比你買定你飛啦!
黃二少奶 發表於 11-8-5 17:57 你行左咁耐呀,都總算有收獲
我一心諗住去買羊脂膏,總算買左!其他野係見平咪買多份loh!! 之前都買左dd。如果餵人奶成功,都會用得著!我見你地個個都咁叻做到奶媽,信心都大曬!所以咪再買乳墊loh!!!
黃二少奶 發表於 11-8-5 18:03 連食物都冇,莫非要買can奶粉沖黎飲
有d奶粉沖好比你試飲架。細細杯loh!!
gangting 發表於 11-8-5 17:59 係~~悶死佢
如果我老公去,實會鬧死。唔使半粒鐘就叫走人!haha。
gangting 發表於 11-8-5 17:58 我12:30-3:00pm....行左咁耐都好勁~~ 我都超餓....一出黎又去食野
咁你都係走遲我dd,我都立刻去左食pizza!平時肚餓實比bb投訴,踢死我,今日佢放過我一碼!
水晶宮
積分: 67426
原帖由 悅同 於 11-08-05 發表 如果我老公去,實會鬧死。唔使半粒鐘就叫走人!haha。
原帖由 悅同 於 11-08-05 發表 咁你都係走遲我dd,我都立刻去左食pizza!平時肚餓實比bb投訴,踢死我,今日佢放過我一碼! ...
黃二少奶 發表於 11-8-5 18:26 如果係我老公,根本唔會入去
如果我老公,都係被我昆先會入埸,一定唔會好似gangting老公咁乖!但去到都係行唔到,所以我唔會昆佢,佢實會叫走人,到時連車錢入場卷都蝕埋。
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-8-5 18:09 如果得我同你兩個人去,一見到d人潮,sure未排隊已經走人。你邊有可能排到一粒鐘?我見世色唔對, ...
悅同 發表於 11-8-5 18:15 如果我老公去,實會鬧死。唔使半粒鐘就叫走人!haha。
悅同 發表於 11-8-5 18:31 gangting,你有無join臍帶血?
悅同 發表於 11-8-5 18:06 我都見到有d車仔幾靚,但我買左,有幾個牌子係韓國車,都幾平,幾靚,幾輕便架! 都好架,你仲有大把時 ...
gangting 發表於 11-8-5 18:47 冇join.... 我個O&G Professor教友話冇用架
我朋友都話用處不大,但我會捐左去,如果大吉利事,有需要就係紅十字會有我的臍帶血,但當然希望無人用得著。
gangting 發表於 11-8-5 18:49 我見有個法國牌子好靚....
我見到有Stokk的counter,唔知你有無睇,我見你之前話喜歡!
gangting 發表於 11-8-5 18:36 雅培仲靚呀~~ 我攞咗Abott, Friso & A+
雅培係咪果隻bear bear頭?我都覺得cute,但唔想排隊!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy