心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


661#
發表於 05-9-30 17:53 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20058


662#
發表於 05-9-30 17:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

其實我見OKLA係哩度好寂寞,所以嗌吓佢咋


子爵府

積分: 14914


663#
發表於 05-9-30 17:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

OH! 乜走得咁快呀
魚生 寫道:
響我個窗度喎! [quote]
OKLA 寫道:
出面個咸旦王好令呀 又紅又大
[/quote]


子爵府

積分: 14914


664#
發表於 05-9-30 17:57 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

:-( 乖女, 鍚哂你! 不過阻住我清潔喎

hola 寫道:
其實我見OKLA係哩度好寂寞,所以嗌吓佢咋


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


665#
發表於 05-9-30 17:57 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

e家係我果樹啦﹗
OKLA 寫道:
OH! 乜走得咁快呀
[quote]
魚生 寫道:
響我個窗度喎! [quote]
OKLA 寫道:
出面個咸旦王好令呀 又紅又大
[/quote][/quote]


大宅

積分: 3821


666#
發表於 05-9-30 17:58 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

出面好混亂....


子爵府

積分: 14914


667#
發表於 05-9-30 17:58 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好野,夠鐘收工

你地今晚幾點返? 駛唔駛落閘放狗?

OKLA 寫道:
:-( 乖女, 鍚哂你! 不過阻住我清潔喎

[quote]
hola 寫道:
其實我見OKLA係哩度好寂寞,所以嗌吓佢咋
[/quote]


子爵府

積分: 14914


668#
發表於 05-9-30 17:59 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

邊樹? 咁我走唔走得?
魚子 寫道:
出面好混亂....


侯爵府

積分: 20058


669#
發表於 05-9-30 18:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我生眼針,唔七街,早返歸
OKLA 寫道:
好野,夠鐘收工

你地今晚幾點返? 駛唔駛落閘放狗?


子爵府

積分: 14914


670#
發表於 05-9-30 18:03 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

係喎, 你唔好亂攪隻眼呀, 有冇見到魚生教你點做呀?

[quote]
hola 寫道:
我生眼針,唔七街,早返歸


侯爵府

積分: 20058


671#
發表於 05-9-30 18:05 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好咗好多,冇咁腫 關心 :-( :-(
OKLA 寫道:
係喎, 你唔好亂攪隻眼呀, 有冇見到魚生教你點做呀?


子爵府

積分: 14914


672#
發表於 05-9-30 18:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

hola, 休息多d喇, 我準備收工, 今晚見

[quote]
hola 寫道:
好咗好多,冇咁腫 關心 :-( :-(


子爵府

積分: 14914


673#
發表於 05-9-30 18:09 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

秋秋係咪仲換緊衫呀? 我準備走人喇, 唔好反到咁夜呀 記住食多d魚生喎


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


674#
發表於 05-9-30 18:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

哦﹗我都走啦﹗886
OKLA 寫道:
秋秋係咪仲換緊衫呀? 我準備走人喇, 唔好反到咁夜呀 記住食多d魚生喎


侯爵府

積分: 20058


675#
發表於 05-9-30 18:12 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我都走lu,88
OKLA 寫道:
hola, 休息多d喇, 我準備收工, 今晚見


大宅

積分: 3821


676#
發表於 05-9-30 18:16 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

餵奶先~


侯爵府

積分: 21998


677#
發表於 05-9-30 18:17 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你地仲未走咩.
張秋 寫道:
哦﹗我都走啦﹗886 [quote]
OKLA 寫道:
秋秋係咪仲換緊衫呀? 我準備走人喇, 唔好反到咁夜呀 記住食多d魚生喎
[/quote]


公爵府

積分: 26460


678#
發表於 05-9-30 19:14 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

HIHI


公爵府

積分: 26460


679#
發表於 05-9-30 19:17 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

尖尖呀?點解靜藍幅靚靚簽名相唔見


子爵府

積分: 14914


680#
發表於 05-9-30 19:20 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我返到屋企喇,等食飯, 出去街下先!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo