想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


661#
發表於 11-9-30 14:19 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

我都好想~!!


男爵府

積分: 5346


662#
發表於 11-9-30 14:21 |只看該作者
大家唔好再想, 照開工, 放鬆心情吧.


大宅

積分: 4617


663#
發表於 11-9-30 14:23 |只看該作者
我在此喇~~~掛住我呀!!
我昨晚開始嚟M..但今日勁多好頭痛所以現在才出現law~~~
cc_ivy~~明天驗喇等妳....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


664#
發表於 11-9-30 14:25 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 14:23
我在此喇~~~掛住我呀!!
我昨晚開始嚟M..但今日勁多好頭痛所以現在才出現law~~~
cc_ivy~~明天驗喇等妳:quiet ...
我唔覺得似有左~~
明天都會驗下///




男爵府

積分: 6108


665#
發表於 11-9-30 14:34 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

掛住你呀~成朝唔見左你~!!!!你訓到宜家呀? 我都好想...
今日停左流啡呀我...唔知想點

係呀,我地寄期 ivy 會!!!


男爵府

積分: 6108


666#
發表於 11-9-30 14:35 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

但你有機會呀!! 遲黎m!!!


男爵府

積分: 5940


667#
發表於 11-9-30 14:36 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 14:35
回覆 cc_ivy 的帖子

但你有機會呀!! 遲黎m!!!
我自己信心不大~


大宅

積分: 4617


668#
發表於 11-9-30 14:37 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 14:25
我唔覺得似有左~~
明天都會驗下///

唔緊要喇~~點都好...大家一齊努力law...如妳我哋沾吓旺氣sin!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


669#
發表於 11-9-30 14:39 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 14:37
唔緊要喇~~點都好...大家一齊努力law...如妳我哋沾吓旺氣sin!! ...
好啦..希望係la~


大宅

積分: 4617


670#
發表於 11-9-30 14:39 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 14:34
回覆 ChanyeungC9 的帖子

掛住你呀~成朝唔見左你~!!!!你訓到宜家呀? 我都好想...

都瞓唔到.....個頭痛到C!!!我諗住畫圖畫會好d...但畫完都係咁痛!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


671#
發表於 11-9-30 14:40 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 14:39
好啦..希望係la~

C LAW~~個個期望妳身上哦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


672#
發表於 11-9-30 14:42 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 14:40
C LAW~~個個期望妳身上哦
其實day 25驗到無...我就無再諗la~


大宅

積分: 4617


673#
發表於 11-9-30 14:44 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 14:42
其實day 25驗到無...我就無再諗la~

但Day25會唔會早得制呀~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


674#
發表於 11-9-30 14:57 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 14:44
但Day25會唔會早得制呀~~~
諗住上胎day 24都check到, 今次day 25無就無~~


男爵府

積分: 6108


675#
發表於 11-9-30 14:59 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你試下飲多d水
訓多d


男爵府

積分: 6108


676#
發表於 11-9-30 14:59 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

可能今次係囡,所以咁無早 我都希望你會中~!


男爵府

積分: 5940


677#
發表於 11-9-30 15:01 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 14:59
回覆 cc_ivy 的帖子

可能今次係囡,所以咁無早 我都希望你會中~!
haha...咁都講通喎~~


男爵府

積分: 6108


678#
發表於 11-9-30 15:28 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈


我終於有m到feel 喇~~~~!!! 谷谷下了
快d黎喇m小姐~!!!


大宅

積分: 4490


679#
發表於 11-9-30 15:31 |只看該作者

引用:Quote:ChanyeungC9+發表於+11-9-30+14:44+

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
諗住上胎day 24都check到, 今次day 25無就無~~
好期待啊




大宅

積分: 4490


680#
發表於 11-9-30 15:33 |只看該作者

引用:Quote:bb_pig_bb+發表於+11-9-30+14:34+回

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-30 發表
都瞓唔到.....個頭痛到C!!!我諗住畫圖畫會好d...但畫完都係咁痛!! ...
抖吓啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo