婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   133


大宅

積分: 3066


661#
發表於 12-5-18 22:18 |只看該作者

引用:C6話個醫生走咗之後他好無奈不過都inspire

原帖由 A.Yin 於 12-05-18 發表
C6話個醫生走咗之後他好無奈不過都inspire咗他要帶番香港睇精神科。

嗰時已經頗夜,他又唔熟SZ(他基本冇 ...
Email? 好似做報告咁!




大宅

積分: 3719


662#
發表於 12-5-18 22:19 |只看該作者
唔好意思,e+有D夜,聽日終於可以揸車去接C6嘞

我一定聽朝一早update埋後半截同大家分享

多謝大家同我一齊嬲99嬲班36,又一齊因為"產前抑鬱"而大笑(諗起都想笑)。

點評

manman800800  等你c6返來,我哋一齊再笑下半part  發表於 12-5-19 10:23
MrsSunflower  好好休息~   發表於 12-5-18 22:20


大宅

積分: 3719


663#
發表於 12-5-18 22:21 |只看該作者
Vanilla.T 發表於 12-5-18 22:18
Email? 好似做報告咁!
嘻嘻,因為62別有用意


男爵府

積分: 9978


664#
發表於 12-5-18 22:22 |只看該作者
本帖最後由 styh 於 12-5-18 23:48 編輯

回覆 A.Yin 的帖子

62有另一頭家?

點評

A.Yin  真是唔敢講,但個結局無講  發表於 12-5-18 22:40


大宅

積分: 3719


665#
發表於 12-5-18 22:24 |只看該作者
chan_chi_mun 發表於 12-5-18 21:22
你老公都保護你
如果他唔保護我,對住個咁的99,離婚同有"產前抑鬱"嗰個一定非我莫屬


禁止訪問

積分: 13848


666#
發表於 12-5-18 22:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5056


667#
發表於 12-5-18 22:36 |只看該作者
A.Yin 發表於 12-5-18 22:19
唔好意思,e+有D夜,聽日終於可以揸車去接C6嘞

我一定聽朝一早update埋後半截同大家分享
係咯,跳番出來睇係咪覺得好好笑呢,
笑下咪好囉,你奶奶真係千奇百趣,令我地呢大開眼界


公爵府

積分: 25623


668#
發表於 12-5-18 22:41 |只看該作者
A.Yin 發表於 12-5-18 22:24
如果他唔保護我,對住個咁的99,離婚同有"產前抑鬱"嗰個一定非我莫屬
...
其實妳6299係未真正香港人定還是係大陸人?


大宅

積分: 3066


669#
發表於 12-5-18 22:45 |只看該作者

引用:唔好意思,e+有D夜,聽日終於可以揸車去接C

原帖由 A.Yin 於 12-05-18 發表
唔好意思,e+有D夜,聽日終於可以揸車去接C6嘞

我一定聽朝一早update埋後半截同大家分享
咁不如你快啲休息睡覺,鎖好門窗!明天精神接老公!唔好挨夜呀!




大宅

積分: 4665


670#
發表於 12-5-18 22:45 |只看該作者

引用:C6話個醫生走咗之後他好無奈不過都inspire

原帖由 A.Yin 於 12-05-18 發表
C6話個醫生走咗之後他好無奈不過都inspire咗他要帶番香港睇精神科。

嗰時已經頗夜,他又唔熟SZ(他基本冇 ...
Report?? 好奇怪。多點休息喇




子爵府

積分: 11913


671#
發表於 12-5-18 22:51 |只看該作者

引用:You+must+laugh+more...good+for+you+and+b

原帖由 lolmum 於 12-05-18 發表
You must laugh more...good for you and baby.
Can't agree more! 你62為左自己的仕途,唔敢同你99離婚,但係又長期漠視你99。你99雖然好癲,但係我覺得佢係用錯左方法發洩佢ge不滿,同attention seeking,其實佢都幾可憐,而你62先係始作俑者,可謂超級賤男 (sorry,咁樣講你親人)。



點評

A.Yin    發表於 12-5-18 23:01


大宅

積分: 2257


672#
發表於 12-5-18 22:59 |只看該作者

回覆:真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

好攪笑!希望你好好休息!明天見到老公開心曬!




大宅

積分: 3719


673#
發表於 12-5-18 23:00 |只看該作者
bebe12hk 發表於 12-5-18 22:41
其實妳6299係未真正香港人定還是係大陸人?
他們係香港人嚟架,C6婆婆、C6大伯伯娘等等仲喺香港架,不過62係好早就上大6做生意嗰批,99係C6去澳洲之後先俾62安插去SZ唔知係62公司定總之同62有關的公司做e生

雖然我未至於睇唔起大陸,但6299唔係大6人都係港籍大6人


公爵府

積分: 25623


674#
發表於 12-5-18 23:09 |只看該作者
A.Yin 發表於 12-5-18 23:00
他們係香港人嚟架,C6婆婆、C6大伯伯娘等等仲喺香港架,不過62係好早就上大6做生意嗰批,99係C6去 ...
哦! 明白, 因為見妳99D行為好似大陸人, 即係佢本來都係係香港註冊西醫 ?


禁止訪問

積分: 13848


675#
發表於 12-5-18 23:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6121


676#
發表於 12-5-18 23:15 |只看該作者
A.Yin 發表於 12-5-18 22:19
唔好意思,e+有D夜,聽日終於可以揸車去接C6嘞

我一定聽朝一早update埋後半截同大家分享

同老公好好休息!
  My sweet family  


男爵府

積分: 9978


677#
發表於 12-5-18 23:29 |只看該作者
本帖最後由 styh 於 12-5-18 23:53 編輯

我覺得你99的行為,你62要負好大部份的責任,99應feel到你62的一些問題,而她不想面對或另有目的,(我一個朋友她知c6在b6有小三,她不動聲色,她c6二腳一伸,即時成副身家到手,更上b6廠踢走小三)你99是否好像我朋友一樣,收收埋埋D唔開心的野,無地方發洩,變得歇斯底里呢?


大宅

積分: 2460


678#
發表於 12-5-18 23:39 |只看該作者

真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

佢個病正確黎講叫”無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症”




點評

ken3tine    發表於 12-5-19 10:40
貓宅    發表於 12-5-19 03:44


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


679#
發表於 12-5-19 00:14 |只看該作者
產前抑鬱

我比十個趣個e生


男爵府

積分: 8081

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


680#
發表於 12-5-19 00:22 |只看該作者
產前抑鬱<--- 真係第一次聽到新抱有BB..99有產前抑鬱.....勁...

產前產後憂鬱的成因
•在懷孕及分娩後,媽媽生理上賀爾蒙有自然的變化,例如雌激素、黃體內泌素、氫基皮質酮、及甲狀腺素,等也會有很大的轉變,能使情緒波動。
•心理環境的因素,最主要的是孕婦在整個懷孕與生產的過程感受到多少的支援,其他因素包括︰ ◦懷孕與生產有沒有困難
◦對胎兒有沒有擔憂或矛盾感覺
◦額外的生活壓力如經濟、住屋
◦自我心理健康:自我形像、抑鬱的經驗
◦人際關係:與伴侶的關係、支援綱絡
◦對環境或事情有多少控制感

阿99有以上邊一點已令佢有產前抑鬱呢? 我真係理解唔到...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo