自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


男爵府

積分: 5322


661#
發表於 12-11-21 19:47 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程

帶!!!婆婆一定會保佑孫女,男家咁講有d自私,換轉係佢地個邊,仲會唔會咁講:…?


大宅

積分: 3431


662#
發表於 12-11-21 19:47 |只看該作者

引用:我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各

原帖由 EMILY428 於 12-11-21 發表
我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各位有心人的支持同提點.亦因你們我丈夫才開竅(老爺奶奶不支持我不 ...
睇到樓主呢篇回應之後我真係覺得眼濕濕。
你要加油啊!!唔好太傷心啦!
希望樓主媽媽早日安息!




翡翠宮

積分: 78286


663#
發表於 12-11-21 19:50 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-21 12:35
我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各位有心人的支持同提點.亦因你們我丈夫才開竅(老爺奶奶不支持我不 ...

加油樓主.


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


664#
發表於 12-11-21 20:09 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

樓主,你媽媽有你呢個女同孫女,好幸福!!阿老爺講”做比人睇”真係好反感,否定晒你對媽媽的尊敬與孝心!希望你先生真係會替你著想!!


今晚又OT!!!!


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


665#
發表於 12-11-21 22:33 |只看該作者
JODY媽咪 發表於 12-11-20 23:54
回覆 EMILY428 的帖子

我覺得家人出席係好正常既一件事, 況且婆婆生前重咁鍚你囡囡, 只要你同佢講解清楚係 ...

TO:樓主c6,個位你外母,用我教你地既方法,同埋唔好介意一句
"他朝君體也相同",老左一定要走,到時個女又去唔去好呢...
[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


666#
發表於 12-11-21 22:46 |只看該作者

引用:樓主,你媽媽有你呢個女同孫女,好幸福!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39295

畀面勳章


667#
發表於 12-11-21 22:57 |只看該作者
樓主,節哀順變


珊瑚宮

積分: 118281


668#
發表於 12-11-21 22:58 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 12-11-21 22:46
當年我麻麻過身,我62話要表示d意思,堅持做祭帳(即果張掛氈),ee哦哦吾肯講點解,最後佢話「可以做俾人 ...
係就係,

但做祭帳係好俾面你屋企架,人地係以多祭帳為積福,因為照慣例啲帳係送俾善堂派俾有需要嘅人架。

點評

irene_e  我屋企啲祭帳係留俾子孫咖. 好嘢嚟咖  發表於 12-11-22 18:44


水晶宮

積分: 71345

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


669#
發表於 12-11-21 23:00 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-21 12:35
我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各位有心人的支持同提點.亦因你們我丈夫才開竅(老爺奶奶不支持我不 ...

加油呀樓主!!

你既孝心你囡囡都會感受到, 言教不及身教, 佢將來都一定會好好孝順你!!


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


670#
發表於 12-11-21 23:19 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程

由佢地講lor, 駛乜征詢意見,連通知佢地刀唔駛,我老爺奶奶夠叫老公同我離婚, 賤咀米疏遠d佢地lor,乜野年代,老爺奶奶名稱而已,長輩需要尊重,唔需要take order from them, 至於你老公, 兩個人好好坐下傾,將心裡想說,想要,想做,告訴對方,唔好再上泥做大龍鳳。 我信主,我唔怕,老公外公外婆和爺爺麻麻過身,每次反鄉下,一定會去墳場拜佢地,乜野刀冇,只有心存正氣,所有牛鬼蛇神刀唔敢靠近,希望你唔好選擇性收看,上網陌生人回你帖有共嗚,佢地只講出你心事,但問題仍代解決,與你走過一生係你老公,學會同老公溝通,好多問題迎刃而解


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


671#
發表於 12-11-21 23:44 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程

我會帶!唔想一世後悔同遺憾!



日本の平安を祈ります


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


672#
發表於 12-11-22 02:16 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程

加油樓主


大宅

積分: 1348


673#
發表於 12-11-22 02:46 |只看該作者
一定帶


子爵府

積分: 12556

畀面勳章


674#
發表於 12-11-22 03:43 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程

樓主:一定要一早同老公講明,囡囡送婆婆最後一程唔係去一去就走,叫老公同佢呀爸講定,咪到時帶走囡囡。
樓主老公:你咁孝順自己父母,樓主帶囡囡出席亦係一種孝順,你外母過身,係咪應該體諒兼關心老婆先,你句“父母幫手湊囡,好錫個孫,可以命都唔要!",難道做母親嘅樓主愛錫囡囡會俾你父母少嗎?外婆無湊孫亦唔見得係唔愛錫你囡囡!


男爵府

積分: 9144


675#
發表於 12-11-22 07:49 |只看該作者

引用:我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各

原帖由 EMILY428 於 12-11-21 發表
我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各位有心人的支持同提點.亦因你們我丈夫才開竅(老爺奶奶不支持我不 ...
樓主支持你!




大宅

積分: 3956


676#
發表於 12-11-22 08:10 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

梗係帶啦,當年我亞爸死我囡5歲阿囝2歲都有帶佢去守夜及出儐


大宅

積分: 1101


677#
發表於 12-11-22 15:51 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 19:24
我係樓主C6
多謝各位的意見 我唔係咩新移民鄉下仔
同好多香港獨生子女一樣

樓主及樓主先生, 見到你地兩夫婦都可以達成一致意見實在太好. 見到你地之前兩位既回應, 坦白講, 真係擔心你地兩個以後點再行落去.

樓主先生: 你係一個孝順既人, 咁你都一定能明白太太同你女兒都係因為孝順所以想送婆婆最後一程. 當然我了解你既擔心同埋唔想違自己父母意思. 但係你娶得你太太, 外母已經係你半個媽媽, 好多事都要站係太太邊諗, 如果你想一家: 你自己, 太太, 囡囡, 你父母一家和睦, 就好似之前有媽媽講 - 好仔兩頭瞞. 坦白講係好辛苦架啦, 但係你都想個個都開心架嘛

樓主: 希望你節哀.
首先我都讚成帶囡囡去送婆婆. 但係當然要做好D安排. 例如, 預先同囡囡講, 俾佢有心理準備環境會點, 亦俾佢知道有咩可以做, 咩唔可以做// 始外, 最好安排一至兩個親友, 例如, 大個D既老表睇住囡囡等等
解決出席與否既問題後, 我都想講, 如果你媽媽在天之靈見到你地兩夫妻攪到咁, 你夫家兩位長輩又俾網友鬧到咁, 你估佢會唔會安樂...我相信佢分分鐘寧願個孫唔去送佢佢都唔願見你地咁既情況.
你要明白, 你同你先生仲要一齊生活好多年, 係呢件事上面 佢都備受一定壓力, 我想攪掂婆婆既事後, 你要再多多理解你先生, 亦應盡力愛屋及烏去對6299 (你之前有提到話99因為相衝唔出席呢個問題, 我感覺到你既不滿)

漫漫長路呀, 希望你地兩位能夠以愛包容啦. 我想呢樣都會係伯母最想見到既


男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


678#
發表於 12-11-22 16:34 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程

我個女2y時去過送1個未見過既太太婆!


大宅

積分: 2917


679#
發表於 12-11-22 16:53 |只看該作者
我老爺過身時,仔仔只有一歲.佢去足兩日.所有儀式都做齊.
事後都沒有特別野發生.


男爵府

積分: 9660

畀面勳章


680#
發表於 12-11-22 17:27 |只看該作者
本帖最後由 onon530 於 12-11-22 17:28 編輯

當年老爺走左, 我都有帶3-4歲仔(爺爺最O錫呢個孫仔) &1-2歲女去. 我媽都話一定要去, 因為係好親的爺爺... 我爸媽都有出席... 百無禁忌.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo