影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 40438


661#
發表於 13-5-30 21:54 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

本帖最後由 ChrisWong 於 13-5-31 08:39 編輯

掛住 ~



1369922092195.jpg



珍珠宮

積分: 40438


662#
發表於 13-5-30 21:55 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

本帖最後由 ChrisWong 於 13-5-31 08:39 編輯

pose搞笑 ~



1369922119861.jpg


點評

myjacob  佢地d鞋   發表於 13-5-31 10:37


珍珠宮

積分: 40438


663#
發表於 13-5-30 21:58 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

本帖最後由 ChrisWong 於 13-5-31 08:40 編輯

開餐 ~



1369922308774.jpg



珍珠宮

積分: 40438


664#
發表於 13-5-30 22:00 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

本帖最後由 ChrisWong 於 13-5-31 08:40 編輯

唔知2號婚禮會唔會嚟晒呢?



1369922401180.jpg




水晶宮

積分: 63440

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


665#
發表於 13-5-30 22:10 |只看該作者

引用:Queenie_0012++咦~~+咁睇黎要開番個微博喎.

原帖由 YeungSiuB 於 13-05-30 發表
Queenie_0012 咦~~ 咁睇黎要開番個微博喎. 我無架~ 發表於 18 分鐘前
Weibo點開架?係咪好似fb? 有冇app?
咁其他人咪會見到我reply JYJ d post 架? line private d 喎




珍珠宮

積分: 40438


666#
發表於 13-5-30 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YeungSiuB+於+13-05-30+發表Q

原帖由 popocat 於 13-05-30 發表
Weibo點開架?係咪好似fb? 有冇app?
咁其他人咪會見到我reply JYJ d post 架? line private d ...
會見架,我覺得似BK,大家傾計咁啦


珍珠宮

積分: 40438


667#
發表於 13-5-30 22:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YeungSiuB+於+13-05-30+發表Q

原帖由 popocat 於 13-05-30 發表
Weibo點開架?係咪好似fb? 有冇app?
咁其他人咪會見到我reply JYJ d post 架? line private d ...
漏咗:

有app架可用email add或手电號碼注冊


水晶宮

積分: 63440

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


668#
發表於 13-5-30 22:26 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-5-30 22:13
會見架,我覺得似BK,大家傾計咁啦
咁唔可以再打 miss u Yuchun ~~~~ Yuchun, Love u forever ~~~
嗰d lor



珍珠宮

積分: 40438


669#
發表於 13-5-30 22:30 |只看該作者

引用:Quote:ChrisWong+發表於+13-5-30+22:13+會

原帖由 popocat 於 13-05-30 發表
咁唔可以再打 miss u Yuchun ~~~~ Yuchun, Love u forever ~~~
嗰d lor
可以,例如:我要有天,Yuchun愛我,我要抱抱有天,佳郎愛大物...


子爵府

積分: 14701


670#
發表於 13-5-30 22:30 |只看該作者

引用:Quote:ChrisWong+發表於+13-5-30+22:13+會

原帖由 popocat 於 13-05-30 發表
咁唔可以再打 miss u Yuchun ~~~~ Yuchun, Love u forever ~~~
嗰d lor
Why?我唔用真名架,所以我係咁 Love you, Wuli Yuchun都得 I miss you Yuchun



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


671#
發表於 13-5-30 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+popocat+於+13-05-30+發表Wei

原帖由 ChrisWong 於 13-05-30 發表
漏咗:

有app架可用email add或手电號碼注冊
向電腦用email注冊方便d。我試過向手機app注冊,收唔到確認message,注冊唔到。注冊成功後就可以用手機app睇野。



Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


672#
發表於 13-5-30 22:33 |只看該作者

引用:Quote:ChrisWong+發表於+13-5-30+22:13+會

原帖由 popocat 於 13-05-30 發表
咁唔可以再打 miss u Yuchun ~~~~ Yuchun, Love u forever ~~~
嗰d lor
用英文好D,有天未必懂漢字,雖然佢係佳郎


水晶宮

積分: 63440

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


673#
發表於 13-5-30 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+popocat+於+13-05-30+發表咁

原帖由 YeungSiuB 於 13-05-30 發表
Why?我唔用真名架,所以我係咁 Love you, Wuli Yuchun都得 I miss you Yuchun: ...
喺Fb ,其他人可以用email address 搵到我地?係咪要開多個唔用嘅email呢?




珍珠宮

積分: 40438


674#
發表於 13-5-30 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+popocat+於+13-05-30+發表咁

原帖由 YeungSiuB 於 13-05-30 發表
Why?我唔用真名架,所以我係咁 Love you, Wuli Yuchun都得 I miss you Yuchun: ...
今日我都即刻改翻個同有天有關既英文名喇,吾該晒SiuB,我friend啱啱用手機app搞定咗喇,佢個名又係同有天有關,個名笑shi我!


子爵府

積分: 14701


675#
發表於 13-5-30 22:40 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

國內米飯正積極練習寫英文,等待6月6來臨



Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


676#
發表於 13-5-30 22:43 |只看該作者

引用:國內米飯正積極練習寫英文,等待6月6來臨 +

原帖由 YeungSiuB 於 13-05-30 發表
國內米飯正積極練習寫英文,等待6月6來臨
為了有天,我要學好D英文!


子爵府

積分: 14701


677#
發表於 13-5-30 22:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YeungSiuB+於+13-05-30+發表W

原帖由 popocat 於 13-05-30 發表
喺Fb ,其他人可以用email address 搵到我地?係咪要開多個唔用嘅email呢?
咁我又唔知喎,查實我唔係太熟點玩,我基本上都係用黎睇野架咋。我將個privacy set到最高。唔好有人黎搞搞震就算。



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


678#
發表於 13-5-30 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YeungSiuB+於+13-05-30+發表W

原帖由 ChrisWong 於 13-05-30 發表
今日我都即刻改翻個同有天有關既英文名喇,吾該晒SiuB,我friend啱啱用手機app搞定咗喇,佢個名又係同有天 ...
我都拿拿臨整返個6002向個名度



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


679#
發表於 13-5-30 22:46 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

Blessing Yuchun三週年的週邊產品。我又攬
myphoto.jpg



點評

miu~miu  個 nap pillow  !!! 咁都諗得到   發表於 13-5-31 09:32
Waiting for YU


水晶宮

積分: 63440

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


680#
發表於 13-5-30 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+popocat+於+13-05-30+發表喺F

原帖由 YeungSiuB 於 13-05-30 發表
咁我又唔知喎,查實我唔係太熟點玩,我基本上都係用黎睇野架咋。我將個privacy set到最高。唔好有人黎搞搞 ...
到時如果可以同有天chat,你點忍到齋睇唔出手呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo