跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7124


661#
發表於 06-11-20 10:43 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

不過好似好大部 屋企無位放


侯爵府

積分: 23046


662#
發表於 06-11-20 10:44 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

唔係啦, 牟利都讀得起bor

saturday係火車, 有個哥哥仔同希希玩, 佢好乖, 佢原來讀安基司架
霖格格 寫道:
[quote]
catymw 寫道:
no ar , 係$699.9- $200 ar


買唔起 :-( :-( [/quote]


侯爵府

積分: 21251


663#
發表於 06-11-20 10:47 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

真ga??
果時我住3人房隔離有一個大陸人一個香港人
不過果大陸人好好, 好有禮貌, 反而個香港人就 [quote]
霖格格 寫道:

連去私家生都要預早半年book位 仲有o的人, 因為要生, 大房無位, 迫到要住頭等, 10萬生個bb
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


664#
發表於 06-11-20 10:51 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita ,
沙田冇貨ga , 不過昨日係沙田比晒$, 星期三先有貨攞
我就係諗遲早都要買張枱比noknok ga la
可以比佢坐係樹玩ar ma , 要擒窗台佢都擒ga la
curtisma都買左la, 我見noknok都肯坐, 我咪買law

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


665#
發表於 06-11-20 10:56 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

唔係ar ma , 講野ar
霖格格 寫道:
[quote]
catymw 寫道:
no ar , 係$699.9- $200 ar


買唔起 :-( :-( [/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


666#
發表於 06-11-20 10:56 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
唔係啦, 牟利都讀得起bor

saturday係火車, 有個哥哥仔同希希玩, 佢好乖, 佢原來讀安基司架


屋企無位擺 希希都好乖仔呀 學校管教有方
希希好返晒未呀


侯爵府

積分: 21251


667#
發表於 06-11-20 10:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

係ar , 緊左ga, 冇得收埋ga
不過都預左成日用ga la [quote]
tobytoby 寫道:
不過好似好大部 屋企無位放
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


668#
發表於 06-11-20 10:58 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
真ga??
果時我住3人房隔離有一個大陸人一個香港人
不過果大陸人好好, 好有禮貌, 反而個香港人就


各有各衰, 但政府無加設施, 要人訓走廊就絕對唔o岩


侯爵府

積分: 21251


669#
發表於 06-11-20 11:01 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit 希望你唔駛la
霖格格 寫道:
[quote]
catymw 寫道:
真ga??
果時我住3人房隔離有一個大陸人一個香港人
不過果大陸人好好, 好有禮貌, 反而個香港人就


各有各衰, 但政府無加設施, 要人訓走廊就絕對唔o岩
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


670#
發表於 06-11-20 11:08 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

其實希希算乖, 但有d小爺仔脾4, 我只覺得家長教重要過學校教, 我唔會靠人, 個仔自己架ma 希希仲有一兩聲咳, thx
霖格格 寫道:

屋企無位擺 希希都好乖仔呀 學校管教有方
希希好返晒未呀


侯爵府

積分: 23046


671#
發表於 06-11-20 11:11 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

下梗左架, 好0徙定bor
catymw 寫道:
係ar , 緊左ga, 冇得收埋ga
不過都預左成日用ga la [quote]
tobytoby 寫道:
不過好似好大部 屋企無位放


侯爵府

積分: 21021


672#
發表於 06-11-20 11:11 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
rabbit 希望你唔駛la


聽聞唔知唔間醫院, 4月爆晒喇, 唔收新證


侯爵府

積分: 21021


673#
發表於 06-11-20 11:13 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
其實希希算乖, 但有d小爺仔脾4, 我只覺得家長教重要過學校教, 我唔會靠人, 個仔自己架ma 希希仲有一兩聲咳, thx


好媽媽 有冇煲下湯水希希飲呀, 我琴日燉燕窩, 霖霖唔食呀 點先可以拎佢食呀 燕窩o個浸味, 霖霖一聞到就唔要喇 :cry:


侯爵府

積分: 23046


674#
發表於 06-11-20 11:17 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

尋日希希突然話, 爸爸媽媽返左工, 姐姐放假, 白白(我呀婆)去街, 麻麻未黎, 爺爺係藍田, 姑姐返工, 希希自己著校服, 揹書包返學


侯爵府

積分: 21251


675#
發表於 06-11-20 11:21 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

YES AR , 不過安全至上
如果用摺枱仲危險ga [quote]
hihirita 寫道:
下梗左架, 好0徙定bor
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


676#
發表於 06-11-20 11:24 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

平時我只比普通湯水佢飲乍, 呢2日我dun左冬蟲夏草比佢飲, 佢&佢老豆我呀婆都好like, 超貴2,900+一兩, 我只買左可以食4次架乍 :-(

燕窩正wor, 格格唔識貨
霖格格 寫道:
好媽媽 有冇煲下湯水希希飲呀, 我琴日燉燕窩, 霖霖唔食呀 點先可以拎佢食呀 燕窩o個浸味, 霖霖一聞到就唔要喇 :cry:


侯爵府

積分: 23046


677#
發表於 06-11-20 11:25 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

咁又係, 可否拆除4隻腳 [quote]
catymw 寫道:
YES AR , 不過安全至上
如果用摺枱仲危險ga [quote]


侯爵府

積分: 21251


678#
發表於 06-11-20 11:25 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你老公好識貨BOR 對男人好好GA [quote]
hihirita 寫道:
平時我只比普通湯水佢飲乍, 呢2日我dun左冬蟲夏草比佢飲, 佢&佢老豆我呀婆都好like, 超貴2,900+一兩, 我只買左可以食4次架乍 :-(

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


679#
發表於 06-11-20 11:28 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

no ar , 係硬膠"啤"出黎ga , 成個上
預左成日都會用ga la
第日大d有個地方比佢睇書做功課lor
真係好安全ga, 而家noknok撞倒都唔怕嘛 [quote]
hihirita 寫道:
咁又係, 可否拆除4隻腳
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


680#
發表於 06-11-20 11:30 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我老公最like補野, 我坐月d補品, 佢食得仲兔多
冬蟲夏草補男人d咩架 [quote]
catymw 寫道:
你老公好識貨BOR 對男人好好GA [quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo