Re: 【新瘋人組】...第九回
好sweet gar,好好珍惜依段時候啦,日日都有新發現呀

pinkyhsy 寫道:
咁又係....而家瑤瑤好"古惑"有時佢明知自己做錯事,我望住佢都未話佢,佢已經"嘩"咁喊定先..仲要係好無辜咁嘅樣....跟住就行埋黎我度攬住我..伏係我度......雖然我覺我好冧...不過都要忍住,跟住就同佢講下道理!
有時佢見我整親,隻手瘀咗,咁佢又會摸下我,跟住望下我...之後我問佢媽咪邊度整親痛痛,佢就會指住我整親果度....仲有,佢而家一早起身,見到一哥就會"亞爸,爸爸"咁叫佢,知道佢要出門口返工,佢就自動自覺飛吻同byebye一哥...佢個飛吻仲要係啜到有聲嘅添呀!
所以我都唔介意少咗時間上網同瞓嘅...不過係辛苦d咁law...[quote]
2jmama 寫道:
唔好咁啦.對住佢你會開心多過唔開心既
[quote]
pinkyhsy 寫道:
係呀....真係好橙...家下我食又唔得閒食,瞓都冇時間瞓呀! :-( :-(
[/quote][/quote]
錢多錢少,够吃就好。人醜人美,顺眼就好。
人老人少,健康就好。家窮家富,和氣就好。
老公晚歸,回來就好。老婆唠叨,顧家就好。
孩子從小,就要教好。博士也好,賣菜也好。
長大以后,乖乖就好。房屋大小,能住就好。
老板不好,能忍就好。一切烦惱,能解就好。
堅持執着,放下最好。人的一生,平安就好。