立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74100
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:19 發表 測驗唔係set定左1個時間 定係一般評估
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:28 發表 果份中文卷我見到就火,有2篇閱讀理解要自己睇答問題,佔全卷30分,佢竟然話咁長篇一睇就知自己唔識唔明喎,果part佢完全無做,我真係差d暈低,根本果度d字佢大部份都識都唔試下做,激c我 ...
積分: 56663
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:25 發表 其實我到e家都唔知... 學校真係冇講過, 我都係聽返黎話小測唔計, 不過好似考前仲有過大測wor, 但又唔知會唔會計埋呢
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:21 發表 普我買左果隻vcd,廢事自己教錯,如果我教錯ww,佢真係耐唔耐就拎番出黎講話我架喇
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:29 發表 我地學校早排嗌我地買支筆...枝筆high住本書d字就會有真人發聲ga...
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:31 發表 ww間p全部講明要計分,成日都係果句 "請督促貴子女溫習功課"睇見都想
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:34 發表 ed唔慳得啦 我屋企都有好多ed書,不過全部都係disney d圖書 :-( :-( :-(
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:31 發表 試下同佢做多d...等佢知道自己係識囉
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:32 發表 我都有買....不過係冇時間聽姐
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:34 發表 pp都識, 咪可以唔洗買lor!
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:38 發表 yy逢wed有圖書堂...每wk借返黎ge書都無睇過
積分: 165356
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:35 發表 我同佢講,佢仲惡過我呀,仲多多y理
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:40 發表 大姨媽話果d學習vcd開左去等佢自己睇,不停開,即使佢做其他野都唔多唔少會入到腦喎,即係聽歌咁呀 我平時都係咁,真係少少work喎
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:43 發表 講開圖書又係, 成q日叫佢地借, 借完返黎都冇時間講, 又要做60本書既report
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:40 發表 你睇下你地d書有無出...if真係有需要我覺得抵買...因為以後幾年都只係買碟upgrade支筆唔駛買過成支
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:44 發表 我地個d學習全部都係pc到睇.... 我根本冇時間可以坐低同佢一齊做, 我講個隻係普既cd咋, 唯一有時間就係食住飯黎開lor...不過我冇禁做過.... ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy