跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


6941#
發表於 10-11-2 11:30 |只看該作者
我地學校話冇測驗ka, 我都唔知ed叫咩...

一年3次評估=考試

我都係禁諗, 講真你set定左好d嗎, 唔洗突然又測吓, 一陣又撞埋其他科
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:19 發表
測驗唔係set定左1個時間

定係一般評估


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6942#
發表於 10-11-2 11:31 |只看該作者
試下同佢做多d...等佢知道自己係識囉
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:28 發表

果份中文卷我見到就火,有2篇閱讀理解要自己睇答問題,佔全卷30分,佢竟然話咁長篇一睇就知自己唔識唔明喎,果part佢完全無做,我真係差d暈低,根本果度d字佢大部份都識都唔試下做,激c我 ...


水晶宮

積分: 56663


6943#
發表於 10-11-2 11:31 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:25 發表
其實我到e家都唔知...
學校真係冇講過, 我都係聽返黎話小測唔計, 不過好似考前仲有過大測wor, 但又唔知會唔會計埋呢

ww間p全部講明要計分,成日都係果句
"請督促貴子女溫習功課"睇見都想


水晶宮

積分: 74100


6944#
發表於 10-11-2 11:32 |只看該作者
我都有買....不過係冇時間聽姐
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:21 發表

普我買左果隻vcd,廢事自己教錯,如果我教錯ww,佢真係耐唔耐就拎番出黎講話我架喇


水晶宮

積分: 56663


6945#
發表於 10-11-2 11:34 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:29 發表


我地學校早排嗌我地買支筆...枝筆high住本書d字就會有真人發聲ga...

ed唔慳得啦
我屋企都有好多ed書,不過全部都係disney d圖書 :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 74100


6946#
發表於 10-11-2 11:34 |只看該作者
e句說話, 應該間間都會係禁講...
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:31 發表

ww間p全部講明要計分,成日都係果句
"請督促貴子女溫習功課"睇見都想


水晶宮

積分: 74100


6947#
發表於 10-11-2 11:34 |只看該作者
pp都識, 咪可以唔洗買lor!
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:34 發表

ed唔慳得啦
我屋企都有好多ed書,不過全部都係disney d圖書 :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 56663


6948#
發表於 10-11-2 11:35 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:31 發表
試下同佢做多d...等佢知道自己係識囉

我同佢講,佢仲惡過我呀,仲多多y理


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6949#
發表於 10-11-2 11:38 |只看該作者
yy逢wed有圖書堂...每wk借返黎ge書都無睇過
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:32 發表
我都有買....不過係冇時間聽姐


水晶宮

積分: 56663


6950#
發表於 10-11-2 11:40 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:32 發表
我都有買....不過係冇時間聽姐

大姨媽話果d學習vcd開左去等佢自己睇,不停開,即使佢做其他野都唔多唔少會入到腦喎,即係聽歌咁呀 我平時都係咁,真係少少work喎


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6951#
發表於 10-11-2 11:40 |只看該作者
你睇下你地d書有無出...if真係有需要我覺得抵買...因為以後幾年都只係買碟upgrade支筆唔駛買過成支
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:34 發表

ed唔慳得啦
我屋企都有好多ed書,不過全部都係disney d圖書 :-( :-( :-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6952#
發表於 10-11-2 11:41 |只看該作者
我...真係無買
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:34 發表
pp都識, 咪可以唔洗買lor!


水晶宮

積分: 74100


6953#
發表於 10-11-2 11:43 |只看該作者
講開圖書又係, 成q日叫佢地借, 借完返黎都冇時間講, 又要做60本書既report

原帖由 jcy 於 10-11-2 11:38 發表
yy逢wed有圖書堂...每wk借返黎ge書都無睇過


琥珀宮

積分: 165356


6954#
發表於 10-11-2 11:43 |只看該作者
55555555555

原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:35 發表

我同佢講,佢仲惡過我呀,仲多多y理


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6955#
發表於 10-11-2 11:43 |只看該作者
我有fd都係咁...不停咁聽...一定有用ge...
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:40 發表

大姨媽話果d學習vcd開左去等佢自己睇,不停開,即使佢做其他野都唔多唔少會入到腦喎,即係聽歌咁呀 我平時都係咁,真係少少work喎


水晶宮

積分: 56663


6956#
發表於 10-11-2 11:43 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:38 發表
yy逢wed有圖書堂...每wk借返黎ge書都無睇過

尋日岩岩借左3本番黎,全部都係disney公主果d書


水晶宮

積分: 74100


6957#
發表於 10-11-2 11:44 |只看該作者
我地個d學習全部都係pc到睇....
我根本冇時間可以坐低同佢一齊做,
我講個隻係普既cd咋, 唯一有時間就係食住飯黎開lor...不過我冇禁做過....
原帖由 lokwai 於 10-11-2 11:40 發表

大姨媽話果d學習vcd開左去等佢自己睇,不停開,即使佢做其他野都唔多唔少會入到腦喎,即係聽歌咁呀 我平時都係咁,真係少少work喎


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6958#
發表於 10-11-2 11:45 |只看該作者
我今年好彩...佢地個讀書report..只係需要寫date + 書名 + 家長簽名
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:43 發表
講開圖書又係, 成q日叫佢地借, 借完返黎都冇時間講, 又要做60本書既report


水晶宮

積分: 56663


6959#
發表於 10-11-2 11:45 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-2 11:40 發表
你睇下你地d書有無出...if真係有需要我覺得抵買...因為以後幾年都只係買碟upgrade支筆唔駛買過成支

暫時未有呀...


水晶宮

積分: 56663


6960#
發表於 10-11-2 11:48 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-2 11:44 發表
我地個d學習全部都係pc到睇....
我根本冇時間可以坐低同佢一齊做,
我講個隻係普既cd咋, 唯一有時間就係食住飯黎開lor...不過我冇禁做過.... ...

咁你要試下喇,我以前都好多藉口話無時間,後來大姨媽問我係咪襟個掣都唔得閒

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo