跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


681#
發表於 08-1-4 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


682#
發表於 08-1-4 14:25 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 08-1-4 14:19 發表
樂樂好番lu, thx.

士多團 去探士多 唔駛嗱 :tongue:


親家,

女婿仔好返就好啦 ,士多團係去探真正既士多,唔係果個生果---遠子媽呀

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1254567&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5731


683#
發表於 08-1-4 14:25 |只看該作者
大家姐 真係超級好人同細心呀.

原文章由 NaNa2005 於 08-1-4 14:09 發表
Since I have to prepare the materials for making red pockets, I've already apply another photos of your son & daughter as the replacement of your X'mas family photo for red pockets. Sorry! Please don' ...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


684#
發表於 08-1-4 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


685#
發表於 08-1-4 14:28 |只看該作者
Hi BChiMa,

我都好耐無上來啦, 不過似乎今日的new topic is facebook wor...

原文章由 BChiMa 於 08-1-4 14:06 發表
各位靚媽, 好耐無見喇:mrgreen:

有咩new topic 呀, 有無人可以update 吓我呀? 唔該
         


侯爵府

積分: 23339


686#
發表於 08-1-4 14:28 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 08-1-4 14:24 發表
你親自匯報話好番我地就開心番哂啦....好野...

星期日又可以見到樂樂喇


師太,大家姐,各位0106既團友,唔好意思呀,星期日凱喬出席唔到呀,凱喬病左呀:-( :-( :-(


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


687#
發表於 08-1-4 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10535


688#
發表於 08-1-4 14:29 |只看該作者
我都常在BK架﹗

原文章由 anaBB 於 08-1-4 14:26 發表
蛋媽,
瑞媽與你常在(bk), 阿門!:cry:


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


689#
發表於 08-1-4 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


690#
發表於 08-1-4 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


691#
發表於 08-1-4 14:33 |只看該作者

What's a pity to hear that sister 凱喬 was sick. We'll miss 2nd sister on 0106:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 14:25 發表
大家姐 真係超級好人同細心呀.


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


692#
發表於 08-1-4 14:33 |只看該作者
:-(:-(:-(:-(

Har !! 凱喬病左 ??? 咩事呀 ???

原文章由 esther_fong 於 08-1-4 14:28 發表


師太,大家姐,各位0106既團友,唔好意思呀,星期日凱喬出席唔到呀,凱喬病左呀:-( :-( :-(
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


693#
發表於 08-1-4 14:36 |只看該作者
anaBB,

Thank you ar....

瑞瑞抱住我deerdeer呢張大頭相都好得呀....千萬唔好轉

原文章由 anaBB 於 08-1-4 14:29 發表
小燊張相好cute呀!:-P
         


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


694#
發表於 08-1-4 14:37 |只看該作者
deerdeer, 小燊都想去摘士多架....你點睇呀!

原文章由 deerdeer 於 08-1-4 14:28 發表
Hi BChiMa,

我都好耐無上來啦, 不過似乎今日的new topic is facebook wor...


大宅

積分: 1237


695#
發表於 08-1-4 14:39 |只看該作者
哈哈, 我想引果個士多出嚟啫

凱喬咩事呀

原文章由 esther_fong 於 08-1-4 14:25 發表


親家,

女婿仔好返就好啦 ,士多團係去探真正既士多,唔係果個生果---遠子媽呀

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1254567&extra=page%3D1
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


男爵府

積分: 5731


696#
發表於 08-1-4 14:40 |只看該作者
梓悠都病左呀~ 我都怕0106黎唔到. 我尋日同佢睇左e生, 我打算觀察到明天. 如果明天佢仲有鼻水 我地都係唔出席 我怕傳染比其他b呀 如果好返哂 我地都會去架.

梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 你要快d好返呀, 媽咪好想去呀.


原文章由 esther_fong 於 08-1-4 14:28 發表


師太,大家姐,各位0106既團友,唔好意思呀,星期日凱喬出席唔到呀,凱喬病左呀:-( :-( :-(


大宅

積分: 1237


697#
發表於 08-1-4 14:41 |只看該作者
facebook, 唔識喎 食得o架

原文章由 deerdeer 於 08-1-4 14:28 發表
Hi BChiMa,

我都好耐無上來啦, 不過似乎今日的new topic is facebook wor...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


子爵府

積分: 11166


698#
發表於 08-1-4 14:42 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 08-1-4 14:10 發表
屎角媽...我覺得你facebook張相好性感...係骨子裡滲出黎果種
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


699#
發表於 08-1-4 14:44 |只看該作者
Please take care la, many babies were sick in these a few days....

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 14:40 發表
梓悠都病左呀~ 我都怕0106黎唔到. 我尋日同佢睇左e生, 我打算觀察到明天. 如果明天佢仲有鼻水 我地都係唔出席 我怕傳染比其他b呀 如果好返哂 我地都會去架.

梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 你要快d好返呀, 媽咪好 ...


子爵府

積分: 11166


700#
發表於 08-1-4 14:44 |只看該作者
梓悠感冒呀?要快d好返啊,我好耐無見過你啦,星期日之前要好返晒呀:)
原文章由 MYLIM 於 08-1-4 14:40 發表
梓悠都病左呀~ 我都怕0106黎唔到. 我尋日同佢睇左e生, 我打算觀察到明天. 如果明天佢仲有鼻水 我地都係唔出席 我怕傳染比其他b呀 如果好返哂 我地都會去架.

梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 你要快d好返呀, 媽咪好 ...
未經本人許可, 不得轉載

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo