在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1011


681#
發表於 08-8-3 19:05 |只看該作者
我諗都要十月lu

原文章由 jjtseung 於 08-7-31 13:48 發表

幾時又再返來ㄚ?

XXX

[]


大宅

積分: 1011


682#
發表於 08-8-3 19:09 |只看該作者
恭起晒, 順利過關!

原文章由 jjtseung 於 08-7-31 21:33 發表
今日都有件開心事:
原本以為比汶汶返托兒, 最難過係99果關!

點知今日同99 tea的時候, 佢自己講: "我呢幾日"言念""言念"下, 都係覺得比汶汶早些返學好! 果日我湊佢ㄧ陣都真係好累下!......我覺得老師教+群 ...

XXX

[]


伯爵府

積分: 15067


683#
發表於 08-8-3 19:10 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-8-3 15:24 發表
溫左幾頁書, 知道大家情況了, 呢個WEEK 有冇活動呢

搬好啦!
好似搞緊游水... 我要搞汶汶第一周的返學, 所以應該join唔到啦!


大宅

積分: 1011


684#
發表於 08-8-3 19:11 |只看該作者
oh, 你要休息多d 喇! 睇下婆婆可唔可以過黎幫下手

原文章由 CottonCandy 於 08-7-31 21:42 發表
睇咗醫生, 佢話肌肉勞損, 小小發炎, 開咗消炎+止痛藥, 叫我暫時唔好抱個女...


XXX

[]


伯爵府

積分: 15067


685#
發表於 08-8-3 19:12 |只看該作者
原文章由 garrickmum 於 08-8-3 19:05 發表
我諗都要十月lu

仲有兩個月, 都好快啊! 到時我多些時間同你聊天啦! (我地住得好近添啊!)


大宅

積分: 1011


686#
發表於 08-8-3 19:18 |只看該作者
oh, 慘慘, ee 呵呵!

原文章由 tupytupy 於 08-8-2 13:02 發表
酌b尋晚食完飯走入我地房玩,又爬上床,又搞搞震,結果差錯腳,成個五體投地仆落床,即時起左層IFC o係額頭,size大過隻鵪鶉蛋呀

XXX

[]


大宅

積分: 3842


687#
發表於 08-8-4 03:22 |只看該作者
多 謝報料, 會同凱悠穿校服影, 我 book 了 7:00pm, 你呢, 看下會唔會撞到.


原文章由 CottonCandy 於 08-8-1 00:21 發表
酌媽&hoiyau媽, clubhouse 8月8日有影學生相優惠, 我會帶heiyee去影, $20/2打, 用嚟報k1


伯爵府

積分: 15067


688#
發表於 08-8-4 13:33 |只看該作者
Vane媽, Heiyee媽, 酌B... 你地好返未?


伯爵府

積分: 15067


689#
發表於 08-8-4 13:52 |只看該作者
汶汶今日第一日返學~~~ 女麻女麻/爺爺/姑姐賭汶汶唔會點喊, 我地兩公婆覺得佢點都會喊, 不過都唔會好厲害果挺...

點知... 今朝8:45返到學校, 我8:55閃, 入到課室好新奇... 不過同台有個又係比較新的同學仔係咁不停喊, 汶汶淨係望實佢, 好彩無跟埋佢喊! 淨係我同佢講byebye果陣佢扁嘴想喊, 不過見到玩具又想玩! 原本老師話, 如果佢喊得勁就11點幾接佢, 如果OK就食埋飯先接放學! 11點幾打去, 老師話汶汶又OK啊, 無mud點喊, 又肯同其他小朋友玩, 跟住老師/師兄師姐走來走去, 做呢樣做果樣, 仲想上床訓覺添... 最後佢食完飯12:30接放學, 見到我都無喊無嘈, 勁開心咁撲過來! 一路行去巴士站+等車+搭車都仲好興奮, 不停咁唱歌唱歌...

不過, 今日可能係新地方, 新刺激, 聽日佢開始知道我會擺低佢, 可能會喊都似! anyway, 起碼都知道佢好適應集體生活, 喜歡跟人玩!


伯爵府

積分: 15067


690#
發表於 08-8-4 14:01 |只看該作者
我自己都OK啊! 無hard-feeling, 少少掛住(可能今日得半日)... 睇下讀者文摘, plan下自己的新生活... "言念"到可以去圖書館多d睇下書, 自己的心好平靜, 好relax!


大宅

積分: 3401


691#
發表於 08-8-4 14:09 |只看該作者
甜媽,
酌媽講過好似係星期三可以去佢屋企玩.
至於游泳, 要看天氣啦...都唔係個個去.


大宅

積分: 3401


692#
發表於 08-8-4 14:16 |只看該作者
甜媽,
酌媽講過好似係星期三可以去佢屋企玩.
至於游泳, 要看天氣啦...都唔係個個去.


大宅

積分: 3401


693#
發表於 08-8-4 14:43 |只看該作者
汶汶咁乖女, 有無獎下佢呢 ?
希望佢日日都咁乖又聽話.


大宅

積分: 3401


694#
發表於 08-8-4 14:44 |只看該作者
garrickma,
真好10月都好快啦....到時再一齊玩!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


695#
發表於 08-8-4 16:47 |只看該作者
我好想去玩啊, 不過傢俬唔知幾時到, 如果得我 call 你地
原文章由 mavis_chiu 於 08-8-4 14:16 發表
甜媽,
酌媽講過好似係星期三可以去佢屋企玩.
至於游泳, 要看天氣啦...都唔係個個去.


侯爵府

積分: 20493


696#
發表於 08-8-4 17:08 |只看該作者
哈哈,酌b心聲:汶汶屋企咁好玩(最緊要係有得玩水),山長水遠d都無所謂啦

原文章由 jjtseung 於 08-8-2 22:38 發表
大家唔好客氣啦! 汶汶同我都好開心你地山長水遠咁來到玩!


侯爵府

積分: 20493


697#
發表於 08-8-4 17:10 |只看該作者
無睇呀,我地觀察左佢成晚都玩得食得跳得,無乜異樣;臨訓前同佢碌左雞蛋,sunday已經無左層樓,只係好瘀下囉

原文章由 jjtseung 於 08-8-2 22:38 發表

嘩! 使唔使睇下醫生?


侯爵府

積分: 20493


698#
發表於 08-8-4 17:12 |只看該作者
係囉,無見佢地幾日,唔知佢地點呢
vane媽 & heiyee媽,你地好返未呀

原文章由 jjtseung 於 08-8-2 22:40 發表
Heiyee媽&vane媽唔知好返些未?


侯爵府

積分: 20493


699#
發表於 08-8-4 17:14 |只看該作者
有啦,喊到cc下呀陰功 我趁佢臨訓前用雞蛋同佢碌左喇,真係好好多呀,所以呢尋日見佢曾ifc已經無左喇

原文章由 mavis_chiu 於 08-8-3 00:03 發表
酌媽,
酌b有無勁喊, 有無好老土咁用熱飯或者雞蛋按下呀!


侯爵府

積分: 20493


700#
發表於 08-8-4 17:15 |只看該作者
明白明白,知道喇,thanks

原文章由 jjtseung 於 08-8-3 09:39 發表

頭24小時要冰敷, 之後先用熱敷散瘀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo