跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

681#
發表於 04-8-31 09:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


682#
發表於 04-8-31 09:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

good morning !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


683#
發表於 04-8-31 09:53 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

之之,
你好型呀....
但係..你d造型成日都咁美麗可愛....會野來好多狂風浪蝶嫁bor....
bobo哥


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


684#
發表於 04-8-31 09:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

早呀各位!


子爵府

積分: 11234


685#
發表於 04-8-31 10:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
早呀各位!


PHD,
呢期上影個女la..........
你個靚女未開學咩? 今年仲駛唔駛陪學架?


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


686#
發表於 04-8-31 10:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ppima:
靓女 ......, 我直頭係迷戀佢
呀女9月1日先開學, 第一日返1個鐘, 第2日開始返正常3個鐘, 今年k2冇得陪架啦, 應該每年12月同3月會有家長觀課日, 到時先有機會睇佢上堂!
PpiMa 寫道:
PHD,
呢期上影個女la..........
你個靚女未開學咩? 今年仲駛唔駛陪學架?


男爵府

積分: 6881


687#
發表於 04-8-31 10:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

之之,
你真係型到爆. 我真係頂吾住. 好好笑, 笑水我啦. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

yan yan,
係咪好好玩丫, 咁你地下次join在邊個course??


[size=large]咁我地夜晚上堂又點呀??? 係咪如常, 不如星期五好吾好??
[url=[img][/url]


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


688#
發表於 04-8-31 10:35 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我3月份果陣去過觀課, 仲好似"技安"咁整蠱佢d同學, 佢竟然覺得我失禮佢, 同老師講"我媽咪成日都咁百厭, 今日放學返屋企我先罰佢架啦!" .......老人精


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


689#
發表於 04-8-31 10:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

shirley,
[size=large]'上當', 上堂o下嘩....
next Friday呀...今個禮拜唔得bor....
bobomama


男爵府

積分: 6881


690#
發表於 04-8-31 10:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
shirley,
我夜晚唔會[size=large]'上你當'嫁...
bobomama


水仔包:evil: , 我已家去改law. :evil:
[url=[img][/url]
該用戶已被刪除

691#
發表於 04-8-31 10:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


692#
發表於 04-8-31 10:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哎呀, 俾你發現我係水仔包添....改唔切添 ....
SHRILEY 寫道:
水仔包:evil: , 我已家去改law. :evil:


男爵府

積分: 6881


693#
發表於 04-8-31 10:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:

係好開心~
我地就報左整拿破崙.
不過如果太近大圍堂既就唔整果堂, join大圍堂~~[/quote]

嘩!! 拿破崙好好味呀, 又好難整呀, 有好多層. 喂, 你食左未姐?? 好吾好味??

大圍堂幾時上好姐, 我又好想整呀.!!!!
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11234


694#
發表於 04-8-31 11:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
我3月份果陣去過觀課, 仲好似"技安"咁整蠱佢d同學, 佢竟然覺得我失禮佢, 同老師講"我媽咪成日都咁百厭, 今日放學返屋企我先罰佢架啦!" .......老人精


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 11234


695#
發表於 04-8-31 11:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:

係好開心~
我地就報左整拿破崙.
不過如果太近大圍堂既就唔整果堂, join大圍堂~~[/quote]

嘩!! 拿破崙好好味呀, 又好難整呀, 有好多層. 喂, 你食左未姐?? 好吾好味??

大圍堂幾時上好姐, 我又好想整呀.!!!![/quote]

撞鬼你地咩? 人家最like拿破崙(唔肥都唔like),你地又提,咁點ar? 幾時整先? 大圍班實好好玩......


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


696#
發表於 04-8-31 11:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

所以, 我諗我地都係會生老三, 不過未決定幾時啫, 小朋友真係好可愛![quote]
PpiMa 寫道:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 11914


697#
發表於 04-8-31 11:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
[size=large]咁我地夜晚上堂又點呀??? 係咪如常, 不如星期五好吾好??


好, 你話事....係咪confirm 架.........


大宅

積分: 1184


698#
發表於 04-8-31 11:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]咁E+即係幾時上大圍班呀?


男爵府

積分: 6881


699#
發表於 04-8-31 11:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

如花,

我想交個波比你, 不如你consolidate佢地既意見先, 比如時間, 仲有整咩蛋糕款, 上次我提個個starberry, apple & orange係咪太普通?? 係咪想改款?? 你地收隻好意見之後我再打比阿sir. 好吾好姐?? [size=medium](我係咪好衰呀)

你實肯既
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11914


700#
發表於 04-8-31 11:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
如花,

我想交個波比你, 不如你consolidate佢地既意見先, 比如時間, 仲有整咩蛋糕款, 上次我提個個starberry, apple & orange係咪太普通?? 係咪想改款?? 你地收隻好意見之後我再打比阿sir. 好吾好姐?? [size=medium](我係咪好衰呀)

你實肯既


我今次吾得ar........呢期有d busy........你話邊日就邊日.....餅就拿破崙囉.......如果夠10個人可以包到班的話...我無所謂........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo