美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


珍珠宮

積分: 41386


681#
發表於 17-6-15 19:22 |只看該作者
BBQBB 發表於 17-6-15 12:57
我之前都係iherb買左呢支, 麻煩帮睇下成份OK不

你用了嗎?聽說有機的搽均勻比較困難,又厚又油,我還在觀望中。


珍珠宮

積分: 41386


682#
發表於 17-6-15 19:26 |只看該作者
HeiNHin 發表於 17-6-14 16:13
如果係ANESSA同呢隻Biore uv,那一支防曬好D同冇咁傷皮膚?你會選那一支在中午游水用的。

...

同事中有子女在內地讀大學,大學生有個軍訓紅黑榜,你這支Biore是黑榜。


禁止訪問

積分: 61348


683#
發表於 17-6-15 20:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13756


684#
發表於 17-6-15 20:54 |只看該作者
BBQBB 發表於 17-6-15 12:57
我之前都係iherb買左呢支, 麻煩帮睇下成份OK不

本帖最後由 BBQBB 於 17-12-12 22:38 編輯

deleted


子爵府

積分: 13756


685#
發表於 17-6-15 20:57 |只看該作者
asweetmom 發表於 17-6-15 19:22
你用了嗎?聽說有機的搽均勻比較困難,又厚又油,我還在觀望中。

本帖最後由 BBQBB 於 17-12-12 22:26 編輯

deleted


珍珠宮

積分: 41386


686#
發表於 17-6-15 21:36 |只看該作者
BBQBB 發表於 17-6-15 20:57
我買左呢支,唔難搽啊,但搽左踢波好似都黑左

這支只有SPF30,不適合打波啦!


珍珠宮

積分: 41386


687#
發表於 17-6-15 21:47 |只看該作者

回覆樓主:

在香港哪裹可以做visia呢


水晶宮

積分: 51725


688#
發表於 17-6-16 11:46 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-6-15 20:20
咁我買pigeon啦!我唔搽cream

唔同年紀無防曬既手
IMG_20170609_221158.JPEG


水晶宮

積分: 51725


689#
發表於 17-6-16 11:48 |只看該作者
asweetmom 發表於 17-6-15 21:47
在香港哪裹可以做visia呢

bioderma member 可以免費做6次,佢會建議3個月做1次。


水晶宮

積分: 51725


690#
發表於 17-6-16 11:50 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-6-15 17:28
呢幾日百佳啲美國士多啤梨又大又甜又平,$34.9!

我當然係買平果盒啦!
IMG_20170615_183545.JPEG


水晶宮

積分: 51725


691#
發表於 17-6-16 11:57 |只看該作者
BBQBB 發表於 17-6-15 20:57
我買左呢支,唔難搽啊,但搽左踢波好似都黑左

打波一定勁出汗,有補搽嗎?同埋spf30太低,户外運動眞係頂唔到架。


禁止訪問

積分: 61348


692#
發表於 17-6-16 12:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


693#
發表於 17-6-16 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51725


694#
發表於 17-6-16 12:42 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-6-16 12:29
46嗰對match到我嗰對喎!有無有搽防曬既手先?

無呀!
有2個3X同事睇完話46手無防曬仲好ok,打算到40再搽返手防曬,慳幾年錢喎!


水晶宮

積分: 51725


695#
發表於 17-6-16 13:52 |只看該作者
asweetmom 發表於 17-6-15 19:14
貴指哪支?多少錢?

例如呢支
IMG_20170616_135008.JPEG


水晶宮

積分: 51725


696#
發表於 17-6-16 13:53 |只看該作者
asweetmom 發表於 17-6-15 19:17
Visia最多可以模擬多少年後情況?

7年


水晶宮

積分: 51725


697#
發表於 17-6-16 13:56 |只看該作者
asweetmom 發表於 17-6-15 19:13
你想整容?!

可以問所有醫美療程,包括整容。


禁止訪問

積分: 61348


698#
發表於 17-6-16 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51725


699#
發表於 17-6-16 14:04 |只看該作者
asweetmom 發表於 17-6-15 19:19
你又買這麼多壓驚?

暑假殺到,平時無搽防曬既細路仔都會搽下,要同媽媽搶貨呢!


水晶宮

積分: 51725


700#
發表於 17-6-16 14:06 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-6-16 13:58
咪係!我都42,我覺得都算ok,無搽cream無搽防曬,同你幅圖差唔多,係筋多啲,不過筋唔關事啦!
...

呢個係累積,唔知邊日就丑樣。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo