時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


禁止訪問

積分: 7265


681#
發表於 19-9-10 01:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7265


682#
發表於 19-9-10 01:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7265


683#
發表於 19-9-10 01:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


684#
發表於 19-9-10 01:58 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 01:48
我同你一樣!之前不知道有時政

希望以後都可以唔使入時政

從未適應這份工


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


685#
發表於 19-9-10 02:00 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 01:53
我佔中都無上時政,佔中屋企問題仲大,所以解決左屋企問題先
點知....有一個美好嘅屋企之後....依家又再失 ...

佔中無鬧得咁大件事,霸街唔破壞,所以我都係入嚟八咗幾日就散水了,今次真係好大煲,好難修復
●▽●●0●●﹏●●︿●


大宅

積分: 3347


686#
發表於 19-9-10 02:03 |只看該作者
我都很想知點做,他們做的都超越了道德底線,仇警、欺凌,我不駡而為他們祈禱,願望魔鬼離開他們,還可包容嗎?


子爵府

積分: 11172

畀面勳章


687#
發表於 19-9-10 02:06 |只看該作者
而家日日都入時政,就係為左踢走d 曱甴


大宅

積分: 1216


688#
發表於 19-9-10 02:22 |只看該作者
多謝樓主!

係!我都相信大家都係一家人!
無論什麼顏色!我地都係香港人!

好希望示威者唔好再用暴力⋯
回到以往gei和平理性!

愛護香港!
一起去建設同爭取更好的未來!


男爵府

積分: 6622


689#
發表於 19-9-10 02:22 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 02:00
佔中無鬧得咁大件事,霸街唔破壞,所以我都係入嚟八咗幾日就散水了,今次真係好大煲,好難修復 ...

因為今次唔係淨係影響香港 甚至乎係國際形像、 直接影響 民生 , 經濟 , 只有亂世 時代 才會有 革命 , 呢班人 喺太平盛世之下 去革命 .


大宅

積分: 1216


690#
發表於 19-9-10 02:54 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 20:39
但係就未見有黃出刀,藍嘅就成日有

你講真的嗎?!唔係沒,只係媒體唔會報同講你知⋯

我相信部分老一輩真係可能精神壓抑到一個點⋯做出一啲傻事⋯你見到都係1-2個(但係媒體必定會播)

但係好多示威者圍毆人⋯媒體從來幾乎唔講⋯
好前期就已經有⋯依家都有,不過都係唔報


附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


大宅

積分: 3500


691#
發表於 19-9-10 03:08 |只看該作者
理解不同政見,但是因為政見不同去打爛家中電器家私玻璃,超離現實。
公公偏頭痛


複式洋房

積分: 280


692#
發表於 19-9-10 03:30 |只看該作者
班暴徒FULL GEAR, 批唔批照破壞, 打市民, 仲有人話警察唔可以做咩咩咩,

有無攪錯呀! 邊個叫班暴徒出黎暴動, 放火, 掟氣油彈呀?


咪暴徒自己囉, 仲話警察打人咩, 咁你唔叫D暴徒唔好走, 去自首? 唔駛警察追!

破壞左野, 放左火啦, 掟左氣油彈啦, 唔駛拉呀? 係咪到真係有人死 先拉得呢?
所損壞既野誰付費? 暴徒嗎?



仲有咩人連好和平, 你地表達咪表達囉,

你有表達, 人地都有唔同表達,

明知做 咩牆, 人連, 10點叫, 係影響市民生活都去做,

為既明顯逼市民認同, 或洗人腦啦想!


咁卑鄙既做法, D 有人都BUY 真係奇!



誰攪這次運動? 誰唔放手, 就算政府說徹回, 都唔停......

因為, 停左, 沒話題就沒人參加, 所謂假新聞, 偏頗報導黎KEEP 人氣,



子爵府

積分: 10435


693#
發表於 19-9-10 07:23 |只看該作者
同佢地黃屍講, 嘥氣啦!佢地已經洗晒腦, 唔識分啱或錯, 因果倒轉, 是非不分, 歪理當真理!


伯爵府

積分: 17640


694#
發表於 19-9-10 07:35 |只看該作者

回覆樓主:

我自己。。。

每當想放下仇恨,暴徒一到星期五六日就會竄出黎破壞放火拆鐵毆打市民攻擊警察扮街坊阻警察執法,晚晚嗌到11點擾民,整到個天橋勁污糟。。。想淡忘都冇可能。。。

重有班黑記,黑醫護,黑專業人士煽動護航。。。

我特別原諒唔到。。。醫護未審先判叫警察還眼,為左個死都唔肯報警重阻止警方拎報告既爆眼女去塞機場欺凌遊客毆打私刑旅客記者。。。
(ง •̀_•́)ง 漫漫長路, 加油


大宅

積分: 4471


695#
發表於 19-9-10 08:17 |只看該作者
我都希望淺黃嗰d, 唔好再遊行,唔好再集會人鏈,放過香港,比香港休息吓。

每一次你地所謂既和平集會,就做就左一班暴徒出黎破壞、出黎危害市民同警察,你地要撤回已撤,你地真心認為要放過暴徒嗎?你們冇出手破壞,但就助長了勇武的氣燄,比返個和平中秋香港人得唔得?


大宅

積分: 4238


696#
發表於 19-9-10 09:12 |只看該作者
superkingdom 發表於 19-9-9 20:24
有少少不認同!因為個仔都不停打老豆,唔可以只睇一邊,而家情況就係甘,就更正正要放下仇怨,唔好再打落 ...

非常同意


大宅

積分: 1891


697#
發表於 19-9-10 21:40 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 01:00
咁警察有冇死左人

示威者有可能死左3個人

死左人做咩唔報警,屈得就屈CCTV需要做呈堂證供,用下腦啦


別墅

積分: 590


698#
發表於 19-9-10 21:45 |只看該作者
superkingdom 發表於 19-9-9 18:00
有感而發!大家可否放下仇怨!否則只會沒完沒了!年青人是家人,他們為理想為自由為自己爭取!只係有部份人 ...

黃藍本是一家人,都是中國人香港人,只是暴徒已不承認中國人,要革我們華人的命,你們要殺我,但我们不想俾你殺,講到殺人放火一家人都無情講了!


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


699#
發表於 19-9-10 21:58 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 01:24
又唔見你出去撐警大會

你又知我無去
從未適應這份工


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


700#
發表於 19-9-10 22:01 |只看該作者
Esther_531 發表於 19-9-10 01:11
如果警察一早721肯出現,拉人,吾亂拉人,打人。。應該無甘多人暴力行為。。示威者亦吾會得民心
...

721 西環犯法嘅人唔使拉?
從未適應這份工

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo