夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


681#
發表於 05-3-7 19:18 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

其實都冇咩咁恐怖呀~~人人自己生都要咁架啦~~到你要生時,你都唔理得咁多lu~~咩情況要開刀,bb唔掉頭啦~~子宮唔開啦~~bb心跳唔靚啦~~其實有好多原因架喎~~~不過有d人,只係怕痛,都會開刀~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


682#
發表於 05-3-7 20:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
開刀唔痛ga? 咁我開刀啦!!

其實, 我知道公和奶奶很喜歡小孩..所以..


子爵府

積分: 11510


683#
發表於 05-3-7 20:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

其實陣痛嗰吓都係每個人唔同架!我嗰陣都唔係好痛,好似m痛咁,我十點半陣痛,我晏晝仲要同工人去花墟買花,夜晚仲要撘車入沙田去奶奶屋企食飯~!去到奶奶屋企先至比之前痛少少,入到廁所先至見到有血絲,咁我先至拿拿聲撘車番屋企,沖涼洗頭,然後成十點半先至去到醫院咋~~!!!

我都係開刀生,因為早產,亞b未轉頭,所以咪要開刀囉!不過我覺得開刀生痛啲!因為人地順產嗰啲第二日就可以自己彈落床,反之我就痛足一個月(個傷口)!!!如果可以既話,我都選擇順產!


大宅

積分: 4323


684#
發表於 05-3-7 21:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

wa, bandband,
做乜成日唔蒲頭!!

janet,
你陣痛都像m的嗎??

我m時好痛的..~"~ 會腳軟, 走路很慢, 和肚子痛. >< 有時有些想拉的感覺. 陣痛也差唔多嗎?


子爵府

積分: 11510


685#
發表於 05-3-7 23:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christylai 寫道:
wa, bandband,
做乜成日唔蒲頭!!


無呀,今日陪我隔離屋師奶去剪髮之嘛...


大宅

積分: 4323


686#
發表於 05-3-8 00:09 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
Well, 咁你有冇hair cut ?

我在星期天都cut左..~"~ 醜醜的.唉


子爵府

積分: 11510


687#
發表於 05-3-8 16:18 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我無幫襯呀!不過我自己响屋企D.I.Y--自己剪頭髮!無計啦!髮尾太乾,頂唔順嘛~!!!


大宅

積分: 4323


688#
發表於 05-3-8 16:38 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@_@ 自己剪頭髮! 厲害!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


689#
發表於 05-3-8 18:06 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我諗bandband算好彩~~我陣痛,唔似m痛,係勁痛,痛到坐又唔得,行又唔得~~好難形容~~我痛左12個鐘~~開刀唔痛,不過麻醉藥過左就會痛囉,不過呢,d人話係私家生唔痛架喎,不過而家政府都ok呀,我阿嫂都係開刀,佢都話冇想像中咁痛,佢係好怕痛既人~~同埋而家唔使拆線架喇~~~好好多~~~順產剪左下面,有d人都話好痛,耍坐水泡,我個fd就係咁架喇~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


690#
發表於 05-3-9 10:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~ Janet,
辛苦你了. 陣痛了那麼久. 陣痛時可吃必利痛嗎? ><~ 如可以, 我會吃的. 因為我m時, 都會吃, 不然, 一整天也不能做事, 連走路都會發軟蹄.

生育真是很偉大. >.<~ 我..考慮考慮, 有機會, 有心力, 有錢, 我想會生的. 不過, 意外搞出人命, 我當然生佢出黎la.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


691#
發表於 05-3-9 11:55 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

好似唔得架喎~~我自己就冇試過喇,因為你痛既時候咩都唔記得啦,仲點會記得食藥呀~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


692#
發表於 05-3-9 12:05 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Janet,
其實在你懷孕時, 有否擔心或害怕生育之苦?! 現在我就怕死了@"@~ 什麼一次生, 2次熟, 3次就好舒服! ><~ 怕怕...


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


693#
發表於 05-3-9 16:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

第一次唔識所以冇,第二次有經驗所以都冇~~其實生bb都唔係好痛苦o者,只要有個老公係身邊,咩苦都唔怕啦~~再諗到bb出世有幾可愛,都一樣冇苦架喇~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


694#
發表於 05-3-10 09:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

頭先湊仔又好鬼興呀!嗰條咁既老師成q日都响度老吹,明明張通告係噚晚先至俾我地,我今朝趕住番學時先至見到,所以唔簽住,佢竟然硬要同我講話已俾咗我地好耐,我噚日朝早先至簽完另一份通告嚟,何解我只見同簽到一份而唔係兩份???我咪同佢講囉!佢仲要同我拗,仲要捉人地家長嚟講,嗰位家長不嬲都係吹水唔抹咀,上次我明明準時湊仔,個老師話我遲咗兩分鐘,要收我廿六蚊託管費,呢位師奶家長又係老吹話係我遲咗兩分鐘...咁呢次我咪寸鬼個老師囉!但我今日放學一定向主任投訴!家吓完全地發覺,去邊度都好,人善始終會被人欺,忍得呢次,佢就會越嚟越得寸進尺,以為我係好好恰!唔wear爛塊面話鬼佢,佢都唔識咩叫做禮貌! :evil:


大宅

積分: 4323


695#
發表於 05-3-10 10:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
-.-~ well, 那個老師好無品. 去投訴!!! 我支持你! ~.~


大宅

積分: 4323


696#
發表於 05-3-10 10:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband and janet,
你地有冇去美容院做facial? 還是在家自己做mask?


子爵府

積分: 11510


697#
發表於 05-3-10 10:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

我都係响屋企做mask咋!慳啲錢嘛!


大宅

積分: 4323


698#
發表於 05-3-10 10:30 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
我有去做facial, 10次要$34xx. 我覺得貴. 老公都覺得貴左d, 叫我做完個course, 唔會再做.

^^" 現在我在家, 自己作臉部按摩, 一瓶按摩膏才3xx, 就可用上多個月. 實在比去做facial便宜. 按摩左成3個week, 臉色均勻, 和淨白左. now無化妝也敢出街見人. 實在好好^^

不過, 唔知點同美容師講, 唔再join course


大宅

積分: 4323


699#
發表於 05-3-10 10:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
你用那隻品牌的mask?

bandband 寫道:
christy,

我都係响屋企做mask咋!慳啲錢嘛!


子爵府

積分: 11510


700#
發表於 05-3-10 12:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

我無特定用邊隻牌子架!我都係响屈臣氏度買,我都係買平嗰啲,因為我朋友話只需用保濕面膜就夠,而且我塊面比較敏感,所以越簡單越好.

我都覺得去美容院太貴,因為佢地實要你join啲貴plan,所以我都唔會去,其實你都唔駛咁苦惱既,直接同佢講話唔再join咪得囉!佢問你,你話要去旅行有排至番咪得囉!唔駛同佢解釋咁多,始終你係消費者,錢响你度,佢無理由去搶.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo